Урок математики у 1 класі за темою "Прості задачі"

Про матеріал
Формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; ; розвивати логічне мислення, самостійність; виховувати бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

20.11.18

Тема :Прості задачі .

Мета Формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; ; розвивати логічне мислення, самостійність; виховувати бережливе ставлення до природи.

Мета. Досліджуємо

Моделюємо

Критично оцінюємо

Застосовує досвід математичної діяльності.

І. Організаційний момент

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Будем працювати старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі

Діти – просто молодці.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  1. 1.Розмісти картки в порядку спадання, прочитай слово

Робота в парах

93- К

81- Р

65- А

63- С

59- Н

54- О

47- Г

46- Р

39-А

29 –Д

САМОПЕРЕВІРКА

СЛАЙД 1

  • А ми продовжимо подорож нашим містом.  І ви знаєте скільки цікавих місць та сюрпризів вони несуть .До нас у місто приїхав  гість. Друг Тимурко з яким ми мандрували вулицями нашого міста.

ІІІ. Узагальнення і систематизація   знань.

Усний рахунок

Робота в групах

- Відгадайте відомий куточок нашого міста виконавши таке завдання.

Користуючись «Математичною абеткою» розшифруй назву . Для цього виконай обчислення і запиши відповідну букву. На це завдання даю вам 2 хв.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

У

Е

П

Д

Т

А

С

В

К

Р

І

Н

 

2+8-7=                                4+6-3=

1+8-3=      1+8-4=

9-7+8=      3+6-8=

6-5+8=                                2+8-6=

                                            3+5-6=

                                            8+2+2=

     9-6+2=

     5+6+0=

     10-9+7=

СЛАЙД 2 (парк студентів)

 

 

 

 

Індивідуальна робота із взаємоперевіркою

  Математична вправа «Дощ чи сніг»


- Зараз місяць листопад, дощ часто змінюється снігопадом. Обчисліть вирази, коли ви одержите кругле число, то покладіть на крапельку дощу; а на  сніжинку – якщо число не закінчується нулем.


10+8=18,   19+1=20,   39-2=37,   45-3=42,   53+7=50

Покажіть сигнал.(рука з ручкою)

  • Діти обміняйтеся місцями та перевірте чи вірно ваш сусід виконав завдання. Звіртеся з телевізором.
  • Скільки виразів  з круглими числами? Скільки  виразів які не закінчуються нулем? Яких більше? Менше? На скільки?….

СЛАЙД 3

3. Геометричний матеріал

Робота в парах

На малюнку зображена ламана лінія та будівлі.

Тимурко вийшов із автовокзалу і помандрував до Будинку культури подивитися чи є ввечері якесь кіно чи мультфільми. А потім завітав до нас у школу. А перед тим зайшов до магазину купити печива до чаю.  Виміряйте який шлях він подолав. 

Картинки по запросу фото ламана лінія

-Як називається ця  лінія ?

-Яка довжина найкоротшої ланки ламаної? Найдовшої?

СЛАЙД 4

2. Розв’язати задачі.

    У місті Краснограді  працює 5 шкіл і 4 дитсадки. Скільки всього закладів освіти?

    У  місті Краснограді  діє 1 бібліотека і 2 заклади культури. Скільки  установ діє у місті Краснограді?

 

Каліграфічна хвилинка.

На дошці записані числа 11,13,….

  • Встановіть закономірність та продовжіть ряд  до кінця рядка
  • Що ви помітили? (що кожне число збільшилось на 2)

   – Якого правила ви дотримувались, коли писали цифри?

 

Математичний диктант ЛЕГО         СЛАЙД 5

Червоний – 18

Зелений – 17

Помаранчевий – 16

Синій – 3

Блакитний – 20

Жовтий – 9

-  На екрані кубики ЛЕГО із відповідними числами.  Знайдіть,обчисліть відповіді математичного  диктанту  та покладіть кубик певного кольору.

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

*Сусіди числа 17,19  (18)

* До 9+8 (17)

* Зменшити 12 на 9 (3)

 * 1дм6см=(16)

* Яке число складається з 5 і 4.

* Автобус виїхав від станції «Красноград»  о 18 год. Він  буде рухатися до

м. Харків 2 год.  О якій годині він буде в м.Харкові?(20)

Фізкультхвилинка

відео «Україна любий край»

Робота над задачею

1. Повторення алгоритму задачі

Вправа «Жива лінійка»

На дошці розвішані картки зі словами алгоритму.

  • Діти давайте повторимо з чого складається алгоритм задачі.

Хто допоможе мені скласти картки у правильній послідовності?

Давайте пограємо у «Живу лінійку»

 

 

 

 

 

 

Задача

     На екскурсію до парку нашого міста вирушило 9 дівчаток і 6 хлопчиків. Троє дітей заховалися за дерева. Скільки дітей залишилося на галявині?

 

а) читання мовчки учнями

б) читання вголос сильним учнем

в) визначення головного(  що відомо)

г)  Чи можемо ми дати відповідь на поставлене питання?

д) складання короткої умови (запис у зошитах)

Вирушило – 9д. і 6 хл.

Заховалося -3 діт.

Залишилося - ?

д) Розв’язок задачі

- Про що спочатку ми можемо дізнатися?(скільки дітей вирушило до парку)

- Давайте запишемо першу дію. 9+6=15(діт.) вирушило у парк

- А тепер ми можемо дати відповідь на питання ? Скільки дітей залишилося на галявині? Друга дія 15-3=12 (діт)

- Що ще залишилося нам написати ? Відповідь : 12 дітей залишилося.

 

Робота в групах

 

Робота над складанням подібної задачі

 

На картках умова з пропущеними  словами.

  • Складіть подібну  задачу  та запишіть пропущені слова. Розв’яжіть задачу записавши пояснення до кожної дії.

________________ -  6 __ і  4__

________________ -  5____

________________  - ?

1)________________=     (___) ___________________________

2)________________=      (___)

Відповідь:_______________________________________

Рефлексія

  • Підніміть зелений кубик ЛЕГО, якщо з усім ви впоралися  добре.
  •  Жовтий , якщо потрібно повторити та попрацювати над матеріалом уроку.
  • І  якщо вам потрібна допомога вчителя  підніміть червоний колір кубика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 червня 2022
Переглядів
735
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку