Урок математики у 2 класі за підручником Н. Листопад на тему «Додавання виду 26+4. Творча робота над задачею.»

Про матеріал
Урок математики у 2 класі за підручником Н.Листопад на тему «Додавання виду 26+4. Творча робота над задачею.» Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Перегляд файлу

 

Тема: Додавання виду 26+4. Творча робота над задачею.

Мета: Виробляти в учнів навички і вміння застосовувати загальний прийом додавання двоцифрових чисел до випадку 26+4; працювати над розв’язанням задач на дві дії.

Розвивати обчислювальні навички, мислення.

Виховувати патріотичні почуття.

                       Хід уроку.

Організація класу

  • Всі почули ви дзвінок на улюблений урок?

Кожен з вас підготувався, на перерві постарався?

Зараз сядуть всі дівчатка, а за ними і хлоп’ятка.

Усмішки посилаємо,

Працювати починаємо.

Щоб урок нам розпочати,

Треба вголос проказати,

Я уважний і серйозний,

Впевнений, кмітливий я,

Прагну знати все на світі я.

 

 

Повідомлення теми уроку.

До нас на урок завітала…

А хто ви дізнаєтесь, коли розмістите числа в порядку зростання.

у

к

р

а

ї

н

о

ч

к

а

7

34

43

54

60

71

80

84

90

99

 

Вірно. До нас завітала дівчинка-україночка.

Що ви бачите на голові у дівчинки?

Вірно. Віночок. Але віночок, це не тільки сплетені у коло квіти. Для завершення його прикращання використовували стрічки. Їх вимірювали по довжині коси, розрізали нижче коси, щоб її сховати. Кожна дівчинка знала послідовність вплітання стрічок у віночок.  Сьогодні на уроці ми будемо вчитися додавати приклади виду 26+4; розв’язувати задачі на дві дії і разом з дівчинкою вплітати стрічки у віночок.

 

Хвилинка каліграфії.

Дівчаткам до віночка вплітали 7 стрічок. Число сім вважають священним,  магічним і щасливим.  У тижні 7 днів, 7 кольорів веселки, число 7 зустрічається дуже часто в різних відомих висловах, прислів'ях і приказках, що підтверджує його незвичайні властивості..

Найпершою по центру вплітаємо світло-коричневу стрічечку - символ землі-годувальниці. І пишемо каліграфічно дві цифри 7 , а далі пишемо всі двоцифрові числа в яких є цифра 7.

 

Усні обчислення.

По обидва боки від коричневої стрічечки пов’язували жовті стрічечки – символ сонечка, що дає світло і тепло. Вплітаємо ці стрічечки  у віночок та виконуємо усні обчислення.

1) Задача

б) Українську світлицю в Кучинівській школі відвідало 6 першокласників, а учнів другого класу на 3 більше. Скільки всього учнів відвідало світлицю.

в) У числі 53 закреслили цифру 5. як змінилося число?

г) У сім’ї сім братів, у кожного по одній сестрі. Скільки усього дітей у цій сім’ї? (7 хлопчиків і одна дівчинка, всього 8 дітей.)

 

2) Гра «Спіймай м’яч».

- 15 зменшити на 9;

- 18 збільшити на 20;

- на скільки 25 більше від 5;

- сума чисел 17 і 3;

- різниця чисел 73 і3;

- назвіть сусідів числа 56; 60; 59.

 

3)  № 350 (визначення часу за годинником)

 

Додавання виду 26+4.

Вплітаємо світло-зелену і темно-зелену стрічечки,символ живої природи, краси, юності  і вчимося додавати приклади виду 26+4.

 

а). Актуалізація опорних знань

 

  •  № 344.

 

— Що спільного у прикладах кожного стовпчика?

  • Чим приклади відрізняються?
  • Як змінювалася від цього відповідь \?

 

б) Повторення складу числа 10 (с. 59, № 345).

 

в)Пояснення.

Учні розглядають запис, пояснюють хід розв’язування.

26+4=

6+4=10

20+10=30

Хід міркування: у другому доданку немає десятків. Додаємо одиниці другого доданка до одиниць першого доданка. Одержимо 6+4=10. Після цього до десятків першого доданка додаємо отримане число.

Коротко пояснюємо: 6 і 4 -10, 20 і 10 – 30.

б)Розв’язування прикладів №347.

Вправа «Мікрофон».

в)Дівчинка-україночка передала вам картки з прикладами. Якщо ви вірно   поєднаєте приклади і відповіді до них , то у вас з’явиться малюнок віночка.

Розв’язування прикладів на картах.

Розумнички. Ви дуже гарно попрацювали. А зараз ми з вами трішечки

 відпочинемо.

Фізхвилинка

Вплітаємо синю і блакитну стрічечки – символ неба і води, які додають людям сили і здоров’я та вчимося розв’язувати задачі.

                    Задача №348

  • Які дерева росли в саду ?
  • Що означає в задачі число 9 ?
  • Про що запитується в задачі ?
  • Чи можемо ми відразу дати відповідь на запитання задачі?
  • Чому ?
  • Про що ми дізнаємося у першій дії ?
  • Якою дією ми дізнаємося скільки дерев стало в саду?

                   Задача № 349

Робота в парах.

  • Уважно прочитайте задачу.
  • Чи  зможемо ми розв’язати цю задачу?
  • Доповніть задачу числовими даними та запишіть її розв’язування у зошит.

Підсумок.

Ось ми і вплели всі стрічечки до нашого віночка.

Яке завдання для вас було цікавим, найбільше сподобалось?

На згадку про себе дівчинка- українка дарує вам ось таких маленьких україночок.. Якщо урок вам сподобався намалюйте їм посмішку

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку