Урок математики у 2 класі за підручником Н.Листопад Складання таблиці множення числа 2. Розв'язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (№534 - 542).

Про матеріал
Ознайомити учнів із таблицею множення числа 2 та її практичним застосуванням допоможе "подорож" до цирку. Різноманітні форми роботи допоможуть дітям повторити випадки додавання та віднімання у межах 100, а такожзасвоїти нову тему.
Перегляд файлу

Урок математики в 2 класі ( за підручником «Математика» Н. П. Листопад)

Тема. Складання таблиці множення числа 2. Розв'язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (№534 - 542).

Мета. Ознайомити учнів із таблицею множення числа 2 та її практичним застосуванням. Формувати уміння розв'язувати задачі на множення.  Розвивати логічне мислення; повторити випадки додавання й віднімання у межах 100;поповнювати словниковий запас учнів; стимулювати інтерес до вивчення математики.

Обладнання: ілюстративний та роздавальний матеріал.

Тип уроку: комбінований урок.

Форма проведення: уявна подорож до зоопарку.

Освітні галузі: математична, природнича.

І. Організаційна частина.

- Чи всі підготувалися до уроку математики?

Вас запрошую на цирково-математичну  виставу.

Цирк привітно двері відчинив

І нас і з вами запросив.

Акробати, клоуни, жонглери.

А ще тварини з дресирувальником.

Трюки нас чекають різні.

І цікаві, і складні.

Ви готові?

Тож рушаймо,

Виставу розпочинаймо!

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Усний рахунок «Кольорові картки» 

- Першими нас зустрічають жонглери. А жонглюють вони справжніми виразами. Давайте їм допоможемо.

( Самостійне обчислення виразів).

Фіолетова картка 38+12   64-19    12+49     60-7

Червона картка 26+17   60-21    36+11   73- 26

Синя картка 83+11   50-14    47+38    61-4

Зелена картка 35+19   96-28  33+44    90-14

2. Вправа в групах «Броунівський рух» 

- А ось циркові леви. Вони дресировані, тому багато чого вміють. Допоможемо виконати  їм завдання. Утворіть групи, відповідно до кольору вашої картки.

3. Упізнавання цифр. Каліграфічна хвилинка

- Ось і знову клоун. Він справжній математик.

- Як ви думаєте, чому? (Його обличчя складається з цифр).

- Які цифри ви побачили? (0, 1, 2, 3, 4, 5).

- Каліграфічно запишемо їх у зошит.

ІІІ. Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Підготовча робота

На коні швидкому вершник мчить.

Мабуть, справжній він джигіт.

Коня меткого вправно він веде,

І нізащо, і ніколи він не упаде.

Виконання завдань:  № 534 с.90 усно

№ 535 письмово (кол. -1 і 2,сам. - 3, 4)

2. Складання табл.мн. числа 2.

- На арену виходять пінгвінчики (№ 536).

-Я зручніше обчислювати добутки?

Фізкультхвилинка

V.Закріплення вивченого.

1. Заучування таблиці множення числа 2

https://www.youtube.com/watch?v=xaTH_pP0nb0

2. Виконання завдання №537 с.91

3. Виконання завдання №538 – кол., 539 -  сам.

Для акробатів важливо гарно тримати рівновагу.

3. Обчислення периметра трикутника. Виконання завдання №540.

-Еквілібристи виступали

й трикутник побудували,

а нам завдання вони дали:

периметр трикутника щоб обчислили.

VІ. Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон».

- Чого навчились у математичному цирку?

- Я дуже за вас рада. Тому ці аплодисменти – вам!

VІІ. Домашнє завдання

- Клоуни залишили вам математичні розмальовки, щоб ви краще запам'ятали таблицю множення числа 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
3834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку