Тема уроку. Круглі трицифрові числа. Тисяча. Таблиця множення числа 2. Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Кут.
Очікувані результати навчання.
Учні мають знати ознаки круглих трицифрових чисел; використовувати знання алгоритму письмового додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд; вміти розв’язувати складену задачу на знаходження суми; знати визначення «кут». Оцінювати власну математичну діяльність, орієнтуватись у навколишньому середовищі.
Обладнання. Презентація, таблиця «Круглі трицифрові числа», цеглинки ЛЕГО, клубок ниток, м’ячики, ІКТ, казкові герої.
Хід уроку
-
Організація класу.
-
Читання теми уроку. Виділення ключових слів.
-
Мотивація навчальної діяльності.
-
Які завдання на урок ми поставимо?
-
Для чого ми вивчаємо цю тему?
-
Що ви очікуєте від уроку?
-
Усний рахунок.
/ Презентація на екрані з цеглинками ЛЕГО/
-
Нумерація трицифрових чисел.
-
Вправа «Фотоапарат».
-
Робота з таблицею.
-
Попрацюємо в будиночку чисел. Заповніть пусті клітинки.
( Діти виходять до дошки і заповнюють таблицю)
-
Полічити круглими сотнями до тисячі у прямому порядку, у зворотньому порядку.
-
Назвати число, яке я показую.
-
Робота в парах.
Наступне завдання завдання нам приготував Незнайко. Він любить виконувати завдання зі своїми друзями. Математика з другом.
-
Записати за допомогою цифр 0,3,6, 8 усі можливі круглі числа за умови, що цифри в записі числа не повторюються. Назвати і записати у порядку спадання.
-
Визначити, скільки чисел стоїть у натуральному ряді між найменшим натуральним числом і найменшим двоцифровим числом.
-
Повторення таблиці множення числа 2.
( Наступне завдання від Знайка)
-
Заповнити порожні клітинки у прикладах.
-
Повторити таблицю множення числа 2 з другом.
(У парах з м’ячиком)
-
Пісенька про таблицю множення 2.
-
Розвиток математичних умінь.
-
Розв’язування прикладів на письмове додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд.
-
Знайко пропонує наступне завдання.
-
Перевірка виконання завдання.
-
Складіть вежу з цеглинок.
-
Фізкультхвилинка .
/Вправа для очей по таблиці/
-
Робота над задачею.
-
Кнопочка, яка дуже любить задачі, пропонує розв’язати задачу.
-
Прочитати задачу.
-
Яка це задача? Чому вона складена? З яких двох простих складається?
-
Записати умову, розв’язання, відповідь у робочий зошит.
-
Прочитати відповідь . У кого інша відповідь?
-
Робота з геометричним матеріалом. Кут.
10.1. Яку геометричну фігуру вивчаємо?
-
Пригадаємо, яка геометрична фігура є кутом.
-
/Діти розповідають правило./
-
/Слухаємо диктора. /
10.2. Побудувати живий кут.
- Чи можемо ми продовжити сторони кута? Чому?
- Діти, а в нас у класі є кути? Назвіть предмети, в яких є кути?
Отже, у повсякденному житті нам зустрічаються такі геометричні фігури як кути.
10.3. Записати назви всіх кутів.
11. Математика для себе . Великі перегони.
Перевірка зошита сусіда, дивлячись на екран.
12.Підсумок уроку. Рефлексія.
12.1. Закінчити речення.
12.2. Рефлексія.
Чи збулися ваші очікування?
Гра «Вибери скриньку».
Відчинити чарівним ключем скриньку.