Урок математики у 3 класі НУШ за темою: Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної.

Про матеріал
Очікувані результати: учень/учениця: будує за допомогою лінійки прямі лінії, промені, відрізки; розрізняє прямі та криві, замкнені та незамкнені лінії, ламані; добирає до рисунків узагальнюючі назви; досліджує практично, скільки прямих, кривих, відрізків можна провести через точку, через дві точки; будує ламану за заданими довжинами ланок; обчислює довжини ламаних і порівнює їх.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики у 3 класіПряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені та незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної. Презентацію підготувала вчитель початкових класів: Козаченко Юлія Миколаївна

Номер слайду 2

Ось до класу всіх скликаєГолосистий цей дзвінок,І ми радо поспішаєм. Не в садок, а …(на урок)

Номер слайду 3

Кожен хто приходить до школи, хоче досягти успіху. Щоб досягти успіху, треба бути на уроці: У – уважним. С – старанним. П – працьовитимІ – ініціативним. Х – хоробрим учнем

Номер слайду 4

З яких геометричних фігур складається зоображення?Як називають ці фігури одним словом? (Лінії)

Номер слайду 5

Знайдіть пряму, промінь, відрізок і дайте їм характеристику.

Номер слайду 6

Робота в групах Завдання № 1- Доберіть назву до кожного з рисунків

Номер слайду 7

* Робота з підручником – с.116 Завдання № 2-4 - Працюємо в зошиті, креслимо прямі через точки за умовою завдань Перше листопада. Класна робота. Хвилинка каліграфії 10 100 10 100 10 100 10 100 10 100…

Номер слайду 8

Через одну точку можна провести безліч прямих.

Номер слайду 9

3. Постав дві точки. Сполучи точки прямою лінією. Сполучи ці ж точки кривою лінією. Чи можна через ці точки провести ще одну криву? А ще одну пряму?

Номер слайду 10

Завдання 4. Постав точку. Познач її буквою О. Проведи із цієї точки два промені.

Номер слайду 11

Завдання 5. Виміряй відрізки АВ і EF. Запиши їх довжину в міліметрах. АВ = 4 см. EF = 6 см. Завдання 6. Накресли два відрізки: перший завдовжки 3 см, а другий − на 5 см довший. Познач перший відрізок літерами В і С, а другий − літерами М і N. 3 + 5 = 8 (см)

Номер слайду 12

Завдання 7. Гра «Правда-неправда». Покажи рукою: істинне чи хибне.• Пряма не має ні початку, ні кінця. • Істинне.• Відрізок має початок, але не має кінця, • Істинне. • Промінь − це частина кривої, що має початок і кінець.• Хибне.• Через одну точку можна провести лише одну пряму. • Хибне.• Через одну точку можна провести багато прямих. • Істинне.• Через дві точки можна провести багато кривих. • Істинне.• Через дві точки можна провести лише одну пряму. • Істинне.

Номер слайду 13

• Безліч.• Відрізків - один,променів - безліч. Завдання 8. Скільки відрізків і скільки променів утвориться, якщо:• на прямій лінії поставити точку?• на прямій лінії поставити дві точки?

Номер слайду 14

РУХАНКА

Номер слайду 15

Завдання 10.

Номер слайду 16

замкнених кривих ліній - 2замкнених ламаних - 4незамкнених кривих ліній - 6незамкнених ламаних - 7

Номер слайду 17

Завдання 13. Назви вершини і ланки кожної ламаної. Скільки ланок у кожної ламаної? Скільки вершин?У яких ламаних кількість ланок і вершин однакова: у замкнених чи незамкнених?2) 3; 4; 3; 6.2; 3; 3; 6.3) У замкнених.

Номер слайду 18

Завдання 14. Коники-стрибунці сперечаються, хто з них прострибав більшу відстань. Обчисли довжину кожної ламаної і визнач переможця.3 м + 2 м + 3 м = 8 м - синій стрибунець.4 м + 1 м + 1 м + 1 м = 7 м - червоний стрибунець.2 м + 2 м = 4 м - зелений стрибунець. Переможець - синій стрибунець.

Номер слайду 19

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПідручник с. 120 завдання 15, 16.

Номер слайду 20

Підсумок уроку Що нового дізналися?Які завдання уроку здалися вам незвичними?Як потрібно працювати на уроці? Що найбільше запам'яталося?

Номер слайду 21

Оцініть свою роботу на уроці:

Номер слайду 22

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

pptx
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
4674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку