Урок математики у 5 класі "Мнження десяткових дробів"

Про матеріал

Пропоную план-конспект уроку математики у 5 класі "Множення десяткових дробів. Розв'язування задач". На уроці використвуються мобільні додатки для отримізації навчального процесу, зацікавленості учнів. матеріал буде користним для вчителів математики.

Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА № 2 ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

м. Золотоноші Черкаської області

 

 

 

 

 

 

 

Множення десяткових дробів

 

Урок математики в 5 класі

підготувала і провела Лискова С.М.,

вчитель математики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ТЕМА УРОКУ: Множення десяткових дробів. Розв’язування задач і вправ.

МЕТА УРОКУ: вчити множити десяткові дроби, розв’язувати задачі на множення, спрощувати вирази; розвивати логічне мислення учнів, їх інтелектуалі здібності, умінні і навички множити десяткові дроби; виховувати старанність, відповідальне відношення до навчання, наполегливість у навчанні, охайність; розвивати математичну грамотність,  інформаційно-цифрову компетентності.

ТИП УРОКУ: урок формування умінь і навичок.

ОБЛАДНАННЯ: мобільні пристрої.

Хід уроку

І. Привітання. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Перевірка домашнього завдання (фронтально).
  2. Повторення правил множення десяткових дробів між собою та на розрядну одиницю, властивості множення.
  3. Усний рахунок – програма Mental Arithmetic (завдання учні виконують на мобільних пристроях): обираємо режим «Змагання», вказуємо кількість завдань (10 або 15), вказуємо рівень складності, діти працюють самостійно, програма формує звіт розвязання прикладів, який учні повідомляють вчителю. Можна оцінити найспритнішого.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

IV. Розв’язування задач і вправ.

Учні  розв’язують запропоновані завдання по варіантам. Разом з цим паралельно учні по черзі проходять тестування на комп’ютері, який зразу ж і оцінює їх.

І варіант

ІІ варіант

1. Обчисліть значення виразу:

0,15·(54 – 23,42) + 2,07·0,9            (6,45)

 

2. Турист подолав частину шляху пішки зі швидкістю 4,7 км/год за 1,3 год, а другу – велосипедом зі швидкістю 10,7 км/год за 1,7 год. Який шлях подолав турист? (Відповідь: 24,3 км)

1. Обчисліть значення виразу:

(8,4·0,45 – 1,72)·0,8 + 3,062              (4,71)

 

2. З двох сіл назустріч один одному виїхали два велосипедиста і зустрілись через 1,5 год. Знайдіть відстань між селами, якщо швидкість одного велосипедиста 9,4 км/год, а другого – 13,8 км/год. (Відповідь: 35 км)

 Всі обчислення учні виконують в зошиті, на калькуляторі, який вбудований в мобільний пристрій, перевіряють результати.

V. Фізкультхвилинка.


Встали рівно біля парт,

Починаємо наш старт.

Руки вгору - руки вниз.

Подивились пильно скрізь.

Піднялись, понагинались

І здоровими зостались.

Головою покрутили

І тихенько всі присіли.


 

VІ. Творче завдання.

Придумати задачу, розвязанням якої є вираз, що містить додавання, віднімання і множення десяткових дробів. Учні працюють в парах.

 VІІ. Додатково: Поміркуйте!

  1. Трійка коней за 1 годину пробігла 15 км. Скільки км пробіг кожен кінь?
  2. Четвертина моїх олівців це 12 олівців. Скільки в мене олівців?
  3. У скільки разів половина більша за свою половину?

 

VІІІ. Домашнє завдання (по підручнику). Підсумок уроку.

  1. В прикладах на обчислення пам’ятаємо про запис при множенні і додаванні.
  2. Що вдалося?
  3. Що було найскладніше? А націкавіше?
docx
Додано
27 вересня 2018
Переглядів
1042
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку