Пропоную план-конспект уроку математики у 5 класі "Множення десяткових дробів. Розв'язування задач". На уроці використвуються мобільні додатки для отримізації навчального процесу, зацікавленості учнів. матеріал буде користним для вчителів математики.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА № 2 ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
м. Золотоноші Черкаської області
Множення десяткових дробів
Урок математики в 5 класі
підготувала і провела Лискова С.М.,
вчитель математики
ТЕМА УРОКУ: Множення десяткових дробів. Розв’язування задач і вправ.
МЕТА УРОКУ: вчити множити десяткові дроби, розв’язувати задачі на множення, спрощувати вирази; розвивати логічне мислення учнів, їх інтелектуалі здібності, умінні і навички множити десяткові дроби; виховувати старанність, відповідальне відношення до навчання, наполегливість у навчанні, охайність; розвивати математичну грамотність, інформаційно-цифрову компетентності.
ТИП УРОКУ: урок формування умінь і навичок.
ОБЛАДНАННЯ: мобільні пристрої.
Хід уроку
І. Привітання. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
IV. Розв’язування задач і вправ.
Учні розв’язують запропоновані завдання по варіантам. Разом з цим паралельно учні по черзі проходять тестування на комп’ютері, який зразу ж і оцінює їх.
І варіант |
ІІ варіант |
1. Обчисліть значення виразу: 0,15·(54 – 23,42) + 2,07·0,9 (6,45)
2. Турист подолав частину шляху пішки зі швидкістю 4,7 км/год за 1,3 год, а другу – велосипедом зі швидкістю 10,7 км/год за 1,7 год. Який шлях подолав турист? (Відповідь: 24,3 км) |
1. Обчисліть значення виразу: (8,4·0,45 – 1,72)·0,8 + 3,062 (4,71)
2. З двох сіл назустріч один одному виїхали два велосипедиста і зустрілись через 1,5 год. Знайдіть відстань між селами, якщо швидкість одного велосипедиста 9,4 км/год, а другого – 13,8 км/год. (Відповідь: 35 км) |
Всі обчислення учні виконують в зошиті, на калькуляторі, який вбудований в мобільний пристрій, перевіряють результати.
V. Фізкультхвилинка.
Встали рівно біля парт,
Починаємо наш старт.
Руки вгору - руки вниз.
Подивились пильно скрізь.
Піднялись, понагинались
І здоровими зостались.
Головою покрутили
І тихенько всі присіли.
VІ. Творче завдання.
Придумати задачу, розвязанням якої є вираз, що містить додавання, віднімання і множення десяткових дробів. Учні працюють в парах.
VІІ. Додатково: Поміркуйте!
VІІІ. Домашнє завдання (по підручнику). Підсумок уроку.