Урок математики у другому класі "обчислення значень виразів. Порівняння виразів. Розв’язування задач за допомогою виразу."

Про матеріал

Дану роботу можна використати на уроках математики , щоб навчати учнів розв'язувати задачі за допомогою виразу; формувати вміння порів­нювати вирази, знаходити периметр прямокутника.

Перегляд файлу

 

 

 

ХЕРСОНСЬКА ГІМНАЗІЯ №1

ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку на тему:

«Обчислення значень виразів. Порівнян­ня виразів. Розв’язування задач за допомогою виразу.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                       Вчителя початкових класів

                                      Шуліки О.В.

 

 

 

 

 

Тема: обчислення значень виразів. Порівнян­ня виразів. Розв’язування задач за допомогою виразу.

Мета: навчати учнів розв’язувати задачі за допомогою виразу; формувати вміння порів­нювати вирази, знаходити периметр прямокутника; розвивати кмітливість; вихову­вати ін­терес до математики та бажання надавати допомогу в складній ситуації.

Хід уроку

  1.      Організаційний момент

1, 2,3,4,5 – прошу всіх

Рівненько встать

Продзвенів уже дзвінок – починається урок.

-  Діти, у нас сьогодні  незвичайний урок математики. Давайте відправимося  у  пішохідну подорож. Ось маршрут  нашої мандрівки. Розпочнемо з  бульвару «Домашнього завдання», пройдемо по вулиці  «Рахунковій», потрапимо в провулок «Зошитковий», попрямуємо на проспект «Виразів», потрапимо на площу «Задачну», перепочинемо у сквері «Відпочинковому», звернемо у вулицю «Геометричну», перейдемо перехрестя «Парне» і знову попрямуємо додому.

II. Актуалізація опорних знань

  1. Перевірка домашнього завдання -  бульвар «Домашнього завдання», (с. 50, завдання 272; 273)
  2. Усна лічба (задачі-вірші):

 - Рухаємось по маршруту далі. Зупинка - вулиця  «Рахункова».

- Тож, давайте, розпочнемо спільну роботу з розв'язання задач-віршів. Для цього вам треба уважно прослухати всю задачу до кінця і швидко сказати відповідь. Задачі нам підготували учні.

На узліссі 7 дубочків,

Поряд з ними – 5 кленочків.

Поміркуйте і скажіть:

Всі дерева полічіть.        (12) 

 Чотирнадцять груш у брата,

У сестрички – десять груш.

Треба нам порахувати,

На скільки більше в брата груш. (14 – 10 = 4)

  1. Мозковий штурм.
  • Рухаємось далі нашою вулицею.
  • Назвіть компоненти дії віднімання.
  • Назвіть компоненти дії додавання.
  • Що таке відрізок?
  • Що таке прямокутник?
  • Як знайти периметр прямокутника?     
  1. Хвилинка каліграфії

-  Наша подорож триває, але вже у зошиті. Провулок «Зошитковий».

-  Відкрийте зошити, відступіть від попередньої роботи чотири клітинки вниз  запишіть 9 листопада, класна робота.

Урок продовжимо без зупинки з каліграфічної хвилинки

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. Звернули увагу на те, що пишемо в правій частині клітинки.

1; 10; 2; 20; 3; ...

5. Математичний диктант.

  • Запишіть число, яке стоїть перед числом 40.
  • Запишіть число, наступне до числа 59.
  • Яке число стоїть між 39 і 41?
  • Запишіть число, в якому 6 дес. і 4 од.
  • Зменшить число 13 на 4.
  • Чому дорівнює сума чисел 7 і 5?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми будемо обчислювати значення виразів, розв’язувати задачі, знаходити периметр прямокутника.

IV. Робота над темою уроку.

- Мандруємо далі. Проспект «Виразів»

1. Робота за підручником (с. 50 – 51)

Завдання 275(1,3)Один учень біля дошки виконує і пояснює.

Завдання 277. 1,2 – біля дошки, 3- самостійно.

2. Фізкультхвилинка

- Перепочинемо у сквері «Відпочинковому»

1,2,3,4,5 – математики нас вчать.

Додавати, віднімати, рахувати.

Коло й кулю розрізняти

І задачу розв’язати .

Полічи «1,2,3,4,5!»

1,2,3,4,5 – математики нас вчать.

Я рахую: «6,7,8,9,10 !»

10 тигрів, 5 тигрят

10 зайців, 5 зайчат.

Полічи «1,2,3,4,5!»

1,2,3,4,5 – математики нас вчать.

10,9,8,7,6,5,4!

Потім йдуть 3,2,1 – 1 м’яч і кульок 7

Полічи «1,2,3, 3,2,1»

Мандруємо далі – площа «Задачна»

Задача 278

Після колективного ознайомлення зі змістом задачі учні розв’язують задачу за коротким записом за допомогою виразу.

3. - Рухаємось далі – вулиця «Геометрична»

Задача 279

4. Геометричний матеріал

 

Рис 33-04 фигуры

 

— Які фігури ви бачите? Чому, доведи?

— Скільки кутів у кожного чотирикутника?

— Знайдіть прямокутники.

Гра «Відгадайте фігуру» (під прямокутником приховане домашнє завдання).

V. Домашнє завдання

С. 51, завдання 282; 283.

Задача 279

VІ. Узагальнення й систематизація знань

- Зараз перейдемо перехрестя «Парне»

1. Офтальмологічна пауза

- Напишіть очима слово «Подорож»

2 . Гра «Обчисли й обери» (в парах)

— Обчисліть. Підкресліть  вирази зі значенням 25; 77; 99.

13 + 12  82 + (19 – 2)  45 + 44  

30 – 1  70 + (16 – 9)  100 – 1 

І. Підбиття підсумків. Рефлексія (Використання сигнальної лінійки)

  • Наша подорож завершилася.
  • Давайте згадаємо чого навчалися на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
4630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку