Урок математики в 1 класі до теми тижня "Мультфільми"

Про матеріал
Урок розроблений до теми тижня "Мультфільми".На уроці закріплюються знання учнів про різницеве порівняння чисел,вимірювання і порівняння довжин відрізків.
Перегляд файлу

Урок математики у 1 класі

до тижня «Мультфільми»

Тема уроку  :  Різницеве порівняння чисел. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. Обчислення виразів.

Мета уроку: закріпити знання учнів про різницеве порівняння чисел, вдосконалювати навички усної лічби, розвивати логічне мислення , пам’ять, увагу, виховувати цікавість до пізнавальних мультфільмів.

Хід уроку:

 

І Організаційний момент.

 

Всі ми знаєм, що у нас

В школі ми найкращий клас.

Хлопці тут? Дівчата є?

До уроку все в нас є?

Починаємо урок

Вже давно дзвенів дзвінок.

 

ІІ Ознайомлення з темою уроку

 

-Скажіть, яка тема нашого тижня? (Мультфільми) А тема дня ? (Хто створює мультфільми?)

Сьогодні на урок до нас прийдуть гості з одного мультфільму.

А щоб дізнатися, треба відгадати загадку.

 

Шерсть гладенька
І м'якенька
Спинка гнеться,
Хвостик в'ється - 
Тільки лапки
Цап-царапки!
(Котик)

 

Але котик прийшов не один, а з ним ще хтось.(Картинка трьох котів з мультика «Три кота») Ці котики ще маленькі, вони не вміють рахувати, треба їм допомогти.

ІІІ Повторення вивченого.

 

 

1.Усний рахунок.

Гра «День і ніч»

 5+5-3-1+2+0=              4+2-1+3-0-4=    

У Ягусі 5 копійок.                   У бабусі , у Ягусі

І Горинич має 5.                       Живуть веселі гуси

Допоможемо малята                4 білих і 4 сірих

Гроші їм порахувать                Скільки ж їх у бабусі?

2. Танграм

-Складіть котика з фігур за зразком.

3.Робота на планшетах.

-Покладіть 5 котиків у перший рядок.

-Покладіть  3 котика у другий рядок.

Де котиків більше ?

На скільки більше?

Де котиків менше?

На скільки менше?

Як ви це дізналися?

Як скласти приклад?

 

ІV Робота за темою уроку.

 

  1. Перегляд  91 серії мультфільму «Три кота»

Бесіда після перегляду:

-У якій техниці знімали мультик?

Сільки котів було ?

Що вони не вміли робити, коли допомагали мамі?(міряти довжину)

     2.-А ми допоможемо їм міряти довжину відрізків.

Робота в зошитах на друкованій основі. Вимірювання довжини відрізків та порівняння.

 

       3.Фізхвилинка

Йшли по даху 3 кота, 3 кота Василія,

Піднімали 3 хвоста прямо в небо синєє.

Сіли киски на карниз, подивились вверх та вниз.

І сказали 3 кота: «Красота! Красота!»

 

4. Робота в групах. Допомога Карамельці, Коржику та Компоту  у розв’язанні прикладів.

 Гра « Дешифрувальник»

Який одяг хотіли вдягнути кожний з котиків?

Карамелька  (сарафан)

А 8-6=

С 8-7=

Ф 4+3=

Н 5+3=

Р 10-7=

1

2

3

2

7

2

8

 

 

 

 

 

 

 

Коржик (сорочка)

О 5+3=

С 10-1=

Р 10-7=

Ч 1+3=

А 2+0=

К 2+3=

9

8

3

8

4

5

2

 

 

 

 

 

 

 


Компот (костюм)

С 8-7=

О 5-3=

Ю 6+1=

К 2+2=

Т 10-5=

М 6-3=

4

2

1

5

7

3

 

 

 

 

 

 

 

 Гра « Допоможи мультяшному героєві»

А) Губка Боб ракушки ніс .Дорогою 4 загубив, товаришу 5 віддав. Скільки він спочатку мав?

Б) Фрекен Бок може з’їсти 8 плюшок, а Карлсон- на 2 плюшки більше. Скільки плюшок може з’їсти Карлсон?

В) Кіт Матроскін за день надоїв 10 літрів молока. Уранці він надоїв 4 літри. Скільки молока він надоїв увечері?

V  Підсумок уроку.

 

-Діти, котикам сподобалось, як ви сьогодні працювали на уроці.

-Які завдання вам сподобалось виконувати?

Кому було важко?

-Який у вас настрій?

 

Ось і пролунав дзвінок — закінчився наш урок.

За роботу — по заслузі! Щиро дякую вам, друзі!

 

-Котики дарують вам розмальовки з їхнім зображенням.

 

 

 

Додатки

 

Карамелька 

А 8-6=

С 8-7=

Ф 4+3=

Н 5+3=

Р 10-7=

1

2

3

2

7

2

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коржик

О 5+3=

С 10-1=

Р 10-7=

Ч 1+3=

А 2+0=

К 2+3=

9

8

3

8

4

5

2

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Компот

С 8-7=

О 5-3=

Ю 6+1=

К 2+2=

Т 10-5=

М 6-3=

4

2

1

5

7

3

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку