Урок математики в 2 класі "Повторення таблиці множення і ділення на 3. Вживання води і напоїв"

Про матеріал
Інтегрований урок математика і я досліджую світ Тема. Повторення таблиці множення і ділення на 3. Вживання води і напоїв. Завдання. Вдосконалюємо обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі та працювати з діаграмами, знайомимо із значенням води для людського організму, створюємо графік вживання напоїв. Вікова група 7- 8 років (2 клас) Опис документу. Протягом уроку діти дізнавалися про користь води для організму. Оскільки значну частину води ми отримуємо з напоями, детально зупинилися на тому, коли і які слід вживати напої для більшої користі для здоров’я. Використано в уроці такі інтеракції як «Математичне вітання», робота над задачами здійснювалася в групах. Учні/учениці виконували практичні завдання: робота з діаграмою, створення графіку вживання напоїв, гра з лего «Корисно-щкідливо», створення фруктового та овочевого коктейлю. Діти виконували завдання на картках та на сторінці зошита «Абетка харчування», брали участь у створенні плакату «Графік вживання напоїв».
Перегляд файлу

Інтегрований урок математика і я досліджую світ 2 клас

Тема. Повторення таблиці множення і ділення на 3. Вживання води і напоїв.

Завдання. Вдосконалюємо обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі та працювати з діаграмами, знайомимо із значенням води для людського організму, створюємо графік вживання напоїв.

Матеріали. Силуетні картки із умовою задачі для роботи в групах, смужки з числами, плакат «Графік споживання напоїв», картки для читання, стікери для самооцінки, плакат для оцінювання

І Налаштування.

Дихальні вправи. Набираємо багато повітря і повільно видихаємо (тричі), набираємо повітря і швидким видихом задуваємо свічки на торті.

ІІ Усний рахунок

1. Математичне вітання

По черзі у колі повертаємося до сусіда, називаючи ім’я, пропонуємо число із таблиці множення на 3. Учень/учениця у відповідь називає, з яких множників складається цей добуток. Наприклад;

-         Дашо, 18.

-         3 • 6 = 18. Артеме, 24.

-         3 • 8 = 24. Давиде, 9. І т.д.

2. Викресли зайве. На полуничках записані числа, викреслити ті, що не стосуються добутку з таблиці множення на 3.

 ÐŸÐ¾Ð»ÑƒÐ½Ð¸Ñ†Ñ: векторна графіка, зображення, Полуниця малюнки | Скачати з  Depositphotos®Полуниця: векторна графіка, зображення, Полуниця малюнки | Скачати з  Depositphotos®Полуниця: векторна графіка, зображення, Полуниця малюнки | Скачати з  Depositphotos®Полуниця: векторна графіка, зображення, Полуниця малюнки | Скачати з  Depositphotos®Полуниця: векторна графіка, зображення, Полуниця малюнки | Скачати з  Depositphotos®Полуниця: векторна графіка, зображення, Полуниця малюнки | Скачати з  Depositphotos®Полуниця: векторна графіка, зображення, Полуниця малюнки | Скачати з  Depositphotos®Полуниця: векторна графіка, зображення, Полуниця малюнки | Скачати з  Depositphotos®

3. Віршовані задачі

В гаю три зайчики сиділи, з апетитом моркву їли.

Всі по вісім, як один. Скільки з'їли всіх морквин? (8 х 3)

У походи ми мандруєм, самі їжу ми готуєм.

Втрьох за декілька хвилин, по дев'ять чистим картоплин.

Зваримо ми суп із них, скільки буде в супі їх? (3 х 9)

Вісім яблук у корзині принесла мати дитині

І сказала: «На, мій сину, з'їж із них ти половину».

Хто тепер з вас відповість, скільки яблук хлопчик з'їсть? (8 : 2)

 http://www.yrok.net.ua/load/vchitelski_znakhidki/do_uroku_matematiki/virshovani_zadachi_z_matematiki_tablicja_mnozhennja_i_dilennja/75-1-0-3870

ІІІ Повторення

1. Обчисли і прочитай слова

О

Н

В

А

Д

Ї

П

5

6

7

8

9

12

21

 

21 : 3 =

15 : 3 =

27 :  3 =

24 : 3 =

 

ВОДА                           НАПОЇ

-         Вода дуже важлива для людини. Ми споживаємо очищену воду з прісних водойм. Її можна пити упродовж всього дня. Частину води ми отримуємо з їжею, але більшу частину з напоями.

Знайдіть в таблиці назви корисних напоїв і прочитайте.

т

у

м

в

р

в

а

и

к

ф

к

ч

п

й

с

о

б

ю

у

і

и

в

с

ж

е

д

х

м

і

ц

м

і

н

е

р

а

л

ь

н

а

к

х

є

с

м

у

р

ф

о

б

ь

й

м

о

л

о

к

о

г

ч

ш

х

п

ч

с

е

ї

и

ї

а

а

к

о

м

п

о

т

і

ю

й

щ

о

д

я

т

і

а

а

с

м

з

а

ф

ж

б

к

а

к

а

о

 

2. Робота з діаграмою

-         Сік вичавлюється зі свіжих фруктів та овочів. Він багатий вітамінами. Уважно розгляньте дані діаграми і скажіть, скільки і які продукти взяли для приготування соку?

-         На скільки менше взяли бананів, ніж яблук?

-         У скільки разів більше полуниць ніж бананів?

-         У скільки разів менше грейпфрутів, ніж яблук?

-         Скільки разом фруктів взяли, щоб приготувати сік?

-         Сік – дуже корисний і вітамінізований напій. Як ви думаєте, коли його краще вживати зранку чи ввечері? (Упродовж дня)

3. Розв’язування задач

-         Також корисними є узвар та компот. Компоти варять із свіжих фруктів, а узвар – це відвар із сухофруктів. Узвари і компоти добре пити після обіду. Компот також можна заготувати на зиму.

Задача 1 (І група)

 Бабуся зварила компот і закрила на зиму 6 трилітрових банок і 1 дволітрову банку компоту. Скільки літрів компоту зварила бабуся?

Шаблоны для творчества 1

-         Молоко корисно пити дітям і людям похилого віку. Воно багате на мінерали. Молоко краще вживати ввечері, а також пити ряжанку чи йогурт.

Задача 2 (ІІ група)

Першого дня надоїли 12 літрів молока. Розлили у пляшки по 2 літри. Другого дня отримали з надоїв 8 пляшок молока. Скільки всього пляшок молока отримали за два дні?

Молоко: скачать картинки, стоковые фото Молоко в хорошем качестве |  Depositphotos

-         Якщо додати молока, можна приготувати поживний та смачний напій – какао. Воно смачне та додає енергії. Вживати  його можна як  зранку, так і ввечері.

Задача 3 (ІІІ група)

В їдальні для приготування какао  взяли 9 літрів води, а молока у 3 рази менше. Чи можна зварити какао у каструлі місткістю 10 літрів? Чому? (Ні, так як загальна маса рідини становитиме 9:3 + 9 = 12 л )

Урок з теми "Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з  вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення (Посуд)"

ІV Рефлексія

1. Створення графіку вживання напоїв

Зранку

ЧАЙ, КАКАО

 

Вдень

КОМПОТ, УЗВАР,

 

Ввечері

КАКАО, ЙОГУРТ, КЕФІР, МОЛОКО, РЯЖАНКА

 

Протягом дня

ВОДА, СІК, ТРАВ’ЯНИЙ ЧАЙ

 

 

2. Гра з лего «Корисно-шкідливо»

Учитель називає напій, учні символізують червоним кольором, якщо вживати напій шкідливо для здоров’я, голубим – корисно для здоров’я.

Слова для гри: молоко, кока-кола, квас, ряжанка, кава, какао, йогурт, сік, компот, газовані фруктові напої, живчик із яблучним соком, чай, вода з лимоном, вода газована, вода с крана, мінеральна вода, узвар.

3. Оцінювання

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 січня
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку