Урок математики в 5 класі

Про матеріал
Поради: Використовуйте різноманітні форми роботи: фронтальна, індивідуальна, парна. Залучайте учнів до активної діяльності. Пропонуйте цікаві завдання практичного змісту. Давайте позитивну оцінку роботі учнів. Цей конспект є зразком і може бути адаптований вчителем під конкретні умови
Перегляд файлу

Конспект уроку математики

5 клас

Тема: Округлення натуральних чисел.

Мета:

Ознайомити учнів з поняттям округлення натуральних чисел.

Формувати вміння округлювати числа до десятків, сотень, тисяч.

Розвивати логічне мислення, обчислювальні навички.

Виховувати акуратність, точність у роботі.

Обладнання:

Підручник з математики, зошити,  картки із завданнями.

 

                                                         Хід уроку

І. Організаційний момент.

Привітання з учнями.

Перевірка готовності до уроку.

Повідомлення теми і мети уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Усний рахунок.

Повторення складу чисел.

Порівняння чисел.

Розв’язування простих прикладів на додавання і віднімання.

Фронтальне опитування.

Що таке розряд числа?

Які розряди ви знаєте?

Як записати число в розрядному складі?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Постановка проблеми.

Наводимо приклад: У магазині було 382 яблука. Як приблизно можна сказати, скільки було яблук?

Пояснення нового матеріалу.

Вводимо поняття округлення.

Пояснюємо, що округлення – це заміна числа іншим, близьким до нього числом.

Розглядаємо правила округлення:

Якщо цифра в розряді, до якого округлюємо, менша за 5, то всі наступні цифри замінюємо нулями.

Якщо цифра в розряді, до якого округлюємо, більша або дорівнює 5, то останню цифру, яка залишається, збільшуємо на одиницю, а всі наступні замінюємо нулями.

Закріплення матеріалу.

Розв’язування прикладів на дошці і в зошитах.

Округлити до десятків: 347, 852, 996.

Округлити до сотень: 1235, 789, 504.

Округлити до тисяч: 6789, 23456, 9999.

Робота з картками із завданнями.

Чарівний мішок": Учитель готує картки з числами. Діти по черзі витягують картку і округлюють число до вказаного розряду.

"Живі числа": Учні стають числами. За сигналом вчителя вони шикуються за зростанням або спаданням, а потім округлюють свої числа до певного розряду.

"Математичний футбол": Клас ділиться на дві команди. Кожна команда по черзі відповідає на питання про округлення. За правильну відповідь команда отримує бал і "забиває гол".

"Математичний конструктор": Учні отримують картки з числами та розрядами, до яких потрібно округлити. Їхня задача – скласти з цих карток правильні рівності.

ІV. Узагальнення і систематизація знань.

Фронтальне опитування.

Що таке округлення?

Які правила округлення ви запам’ятали?

Розв’язування задач практичного змісту.

V. Домашнє завдання.

Скласти 5 прикладів на округлення чисел.

VI. Підсумок уроку.

Взаємооцінювання роботи учнів.

Виділення основних моментів уроку.

 

docx
Додано
30 вересня
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку