нетрадиційний урок математикиТема: Кут та його елементи
Мета:
навчальна:розширити відомості про геометричні фігури; ввести поняття кута і сформулювати його означення; ознайомити учнів із видами кут ів;
розвиваюча:розвивати увагу, пам'ять, спостережливість;
виховна: через застосування на уроці ігрових моментів активізувати мислення викликати інтерес до вивчення предмета.
Тип уроку:урок вивчення нового матеріалу.
Нестандартний урок з математики у 5 класі
Розробила вчитель математики Пташнік Світлана Олександрівна
ОСІННІЙ БАЛ
Тема: Кут та його елементи
Мета:
навчальна:розширити відомості про геометричні фігури; ввести поняття кута і сформулювати його означення; ознайомити учнів із видами кут ів;
розвиваюча:розвивати увагу, пам’ять, спостережливість;
виховна: через застосування на уроці ігрових моментів активізувати мислення викликати інтерес до вивчення предмета.
Тип уроку:урок вивчення нового матеріалу.
Хід уроку
І.Організаційна частина
Клас прикрашено осіннім кленовим листям,у кожного учня на парті лежать кленові листки, а також набори моделей гострого, прямого і тупого кутів.
ІІ.Актуалізація опорних знань.
Усі ми любимо співати, танцювати, слухати музику. А ще ми вміємо фантазувати. Людській фантазії не має меж. Дякуючи їй, наприклад у мультиплікаційних фільмах оживають предмети, іграшки, розмовляють птахи, квіти, тварини.
Сьогодні ми також трохи пофантазуємо: уявімо що ожили відомі нам геометричні фігури, і ми їх запросили на наш «Осінній бал».
Саме осінній, тому що надворі осінь, яка і наш клас прикрасила різнобарв’ям своїх фарб. Отже, бал розпочинається.
Представляючи фігури учні виходять на середину класу із закріпленими до грудей аркушами, на яких зображено певні фігури.
Вони дають характеристику зображених фігур.(Звучить вальс Є. Дош з художнього фільму «Мій лагідний і ніжний звір». Діти танцюють вальс «дружби».) Учитель оголошує тему і мету уроку.
ІІІ.Вивчення нового матеріалу.
Завдання 1. Накресліть на аркуші паперу пряму АВ. Позначте на ній точку О. Дістали два промені зі спільним початком, які утворюють розгорнутий кут.
Учитель формулює означення розгорнутого кута.
Завдання 2. Перегніть аркуші паперу так, щоб лінія перетину пройшла через точку О – вершину розгорнутого кута. Через лінію перетину проведіть промінь ОD. Утворилися два кути, кожен з яких дорівнює половині розгорнутого.
Учитель формулює означення прямого кута.
Завдання 3. Серед моделей кутів знайдіть рівні, виміряйте їх градусні міри.
Завдання 4. Накладіть модель гострого кута на модель прямого кут, а модель тупого – на модель прямого. Порівняйте ці кути. Зробіть відповідні висновки.
Учитель формулює означення гострого і тупого кутів.
ІV.Закріплення знань.
Чи правильні твердження?
V.Розв’язування вправ.
A
O B
C
D
C
B
A
D E F
О
C
P D
M K
VІ.Підсумок уроку.
VІІ.Завдання до дому
Вивчити §
Виконати вправи № _____, №_____, №______.
Підручник : «Математика» 5 клас