Урок математики 2 клас НУШ
Тема:Віднімання суми від числа
Мета: пояснити спосіб віднімання суми від числа; удосконалювати навички усних обчислень у межах 100;вдосконалювати навички розв’язування задач на дві дії;закріпити вміння обчислювати вирази з іменованими числами; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, пізнавальний інтерес,математичне мовлення; виховувати любов до математики, почуття відповідальності, взаємодопомоги, дисциплінованість.
Хід уроку
I ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.Ритмічна руханка «Парне-непарне»(в долоні ловимо парне число,на колінця кладемо непарне)
2.Усний рахунок з LEGO
На дошці біля цеглинок розміщені результати виразів.Вчитель називає вираз,діти сигналізують цеглинками.
3.Каліграфічна хвилинка
1)Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.
5; 10; 15; 20; 25; ...
2)Запишіть результати виразів №6 с.41 у порядку зростання хлопці,а дівчата у порядку спадання.
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як віднімати суму від числа.
III МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ваші однолітки на уроці математики розв’язували задачу.
Іванко давно мріяв придбати гелеву ручку за 4 грн і наліпки за 2 грн. Матуся дала синові 28 грн .Скільки грошей витратив хлопчик?Чи вистачило йому грошей заплатити за покупку?
Наталка розв’язала задачу так: 28-(4+2)
Роман розв’язав задачу так:28-4-2
Марійка - так:28-2-4
Чи правильно міркували діти?Як би ви розв’язували цю задачу ?
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Висновок. Щоб відняти суму від числа, можна послідовно віднімати від числа кожний доданок.
РУХАНКА «Вверх-вниз»
3.Математика з другом
Обчислення значень виразів з іменованими числами №5 с.42
4.Робота над задачею с.42 № 4
Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1.Індивідуальна ротація
Склади 2-3 вирази на віднімання суми від числа ,використовуючи лише парні числа.
Якою буквою позначили найбільше число в рівності
а -2 = b.Досліди на числах.
Виконання онлайн завдання на гаджетах
https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/vidnimannia-za-prykladom
https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/zadachi-na-vidnimannia-do-100
VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
1.Сьогодні я навчився/навчилася…
2.Вдома я розкажу про…
3.Складно було…
4.Найбільше сподобалося…
САМООЦІНКА