Урок математики "Віднімання суми від числа"

Про матеріал
Розробка уроку математики за підручником Заїки А.М. Тема:Віднімання суми від числа Мета: пояснити спосіб віднімання суми від числа; удосконалювати навички усних обчислень у межах 100;вдосконалювати навички розв’язування задач на дві дії;закріпити вміння обчислювати вирази з іменованими числами; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, пізнавальний інтерес,математичне мовлення; виховувати любов до математики, почуття відповідальності, взаємодопомоги, дисциплінованість.
Перегляд файлу

Урок математики 2 клас НУШ

Тема:Віднімання суми від числа

Мета: пояснити спосіб віднімання суми від числа; удосконалювати навички усних обчислень у межах 100;вдосконалювати навички розв’язування задач на дві дії;закріпити вміння обчислювати вирази з іменованими числами; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, пізнавальний інтерес,математичне мовлення; виховувати любов до математики, почуття відповідальності, взаємодопомоги, дисциплінованість.

Хід уроку

I ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Ритмічна руханка «Парне-непарне»(в долоні ловимо парне число,на колінця кладемо непарне)

2.Усний рахунок з LEGO

На дошці біля цеглинок розміщені результати виразів.Вчитель називає вираз,діти сигналізують цеглинками.

  • Від 45 відніміть суму чисел 9 і 3.
  • Число 56 збільшіть на різницю чисел 19 і 4.
  • Суму чисел 37 і 7 зменшіть на 23.
  • Число 85 зменшіть на різницю чисел 30 і 20
  • Суму чисел 35 і 47 зменшіть на 7
  • 100 зменшіть на найменше двоцифрове число

3.Каліграфічна хвилинка

1)Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

5; 10; 15; 20; 25; ...

2)Запишіть результати виразів №6 с.41 у порядку зростання хлопці,а дівчата у порядку спадання.

II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як віднімати суму від числа.

III МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ваші однолітки  на уроці математики розвязували задачу.

Іванко давно мріяв придбати гелеву ручку за 4 грн і наліпки за 2 грн. Матуся дала синові 28 грн .Скільки грошей витратив хлопчик?Чи вистачило йому грошей заплатити за покупку?

Наталка розв’язала задачу так: 28-(4+2)

Роман розв’язав задачу так:28-4-2

Марійка - так:28-2-4

Чи правильно міркували діти?Як би ви розв’язували цю задачу ?

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником с.42 завдання 2- пояснення ,як відняти суму двох чисел від третього числа

Висновок. Щоб відняти суму від числа, можна послідовно віднімати від числа кожний доданок.

  1. Первинне закріплення №1 с.42 . Випиши вираз ,обчисли його різними способами.

РУХАНКА «Вверх-вниз»

      3.Математика з другом

          Обчислення значень виразів з іменованими числами №5 с.42

        4.Робота над задачею с.42 № 4

Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.Індивідуальна ротація

  • 1 станція

Склади 2-3 вирази на віднімання суми від числа ,використовуючи лише парні числа.

  • 2 станція 

Картки з математики " Лічба в межах 20. Склади вежу"

  • 3 станція

Якою буквою позначили найбільше число в рівності

а -2 = b.Досліди  на числах.

  • 4 станція

Виконання онлайн завдання на гаджетах

https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/vidnimannia-za-prykladom

https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/zadachi-na-vidnimannia-do-100

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

1.Сьогодні я навчився/навчилася…

2.Вдома я розкажу про…

3.Складно було…

4.Найбільше сподобалося…

САМООЦІНКА

Уроки української мови №2 3

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
3111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку