Урок математики за темою "Вирази. Порядок дій у виразах"
Урок математики
Урок рефлексії
Тема: Вирази. Порядок дій у виразах.
Мета:Тренувати вміння розпізнавати вирази, складати
програму дій у виразах із дужками, розставляти
дужки за заданою програмою дій, знаходити
значення виразів із дужками, закріплювати навички
письмових і усних обчислень; розвивати логічне
мислення, пам'ять, увагу; виховувати
Хід уроку
Сьогодні незвичайний урок, урок – подорож. Подорожувати ми будемо до одного казкового міста, де діти ходили сумними, бо Соловей – Розбійник прилетів і своїм пронизливим свистом забрав дитячий сміх.
Але ніхто не знав, як дібратися до місця, де живе Соловей – Розбійник. Про це знав тільки старенький дідусь, який жив на краю села. До нього і вирушив Ілля Муромець.Але самому йому не справитись. Чи зможемо ми йому допомогти?
А поки він добирався до дідуся пограємо у гру
1.«Хто правий»
а)з чисел, букв і знаків арифметичних дій;
б) з чисел, букв і знаків >,<,=.
а) тільки букви; б) числа і букви
3. Знайти значення виразу – це:
а)порівняти числа;
б) виконати дії, вказані у числовому виразі.
4. Дії виконують:
а)по порядку;
б) спочатку в дужках, а потім інші по порядку.
5. У якому порядку треба виконувати дії:
а) 35 + (27 – 12)
б) 35 + (27 – 12).
2. Програма дій ( обернені операції)
Приїхав він до діда, а дідусь і сказав йому, якщо розв’яже завдання, то дасть клубочок, який приведе до Солов’я.
Слухайте уважно завдання.
Дідусь сказав, що задумав числ, додав до нього 9, потім відняв 6, потім відняв 17, додав 34 і отримав 75. Яке число задумав дідусь?
То яке число задума дідусь?(55)
Збільшіть число 55 на дві сотні.
3. Гра «день і ніч»
Покотився клубочок, а Ілля Муромець пішов за ним. Поки він був у дорозі минув не один день і не одна ніч. Давайте і ми з вами пограємо у гру «День і ніч»
56 – 14 + 8 – 25 + 47 – 19 + 40 + 9 = 102
4.Складання чисел із цифр 3, 6, 8.
Їхав – їхав Ілля Муромець і доїхав до камені, де розходилися аж три дороги. А поки він думає ми з вами із чисел 3, 6, 8 складемо всі можливі варіанти трицифрових чисел.
368, 386, 638, 683, 836, 863.
Довго стояв Ілля Муромець біля камені і не знав, яку дорогу йому вибрати.
« Направо підеш – коня втратиш, наліво підеш – себе погубиш, а прямо підеш – і себе і коня погубиш.
Давайте йому допоможемо. Для цього нам потрібно розв’язати приклади і розташувати відповіді в порядку зростання – від меншого до більшого. Але виконуючи приклади потрібно пам’ятати про порядок дій.
24 + (37 – 12) = 49 8 + 9 – 7 =10
34 + 43 – 16 = 61 25 + (70 – 23) = 82
24 – (15 – 9) =18
П |
Р |
Я |
М |
О |
10 |
18 |
49 |
61 |
82 |
Втомився Ілля Муромець. Зупинився під дубом. Ліг і заснув. Поки богатир відпочиває – давайте і ми відпочинемо.
Гра на увагу «Подорож листочка».
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Листочок полетів на одну клітинку вліво, на одну клітинку вгору, на дві клітинки вправо, на дві клітинки вниз.
На одну клітинку вліво, на дві клітинки вгору, на одну клітинку вгору.
Коли Ілля Муромець прокинувся, то побачив під деревом два дубових листочки на яких було написано.