Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Перевіряємо додавання і віднімання. (Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О.В. ) »

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Перевіряємо додавання і віднімання. (Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О.В. ) » Мета: формувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати складені задачі, актуалізувати розуміння взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання та на цій підставі ознайомити зі способом перевірки правильності виконання віднімання; актуалізувати розуміння сутності віднімання і на цій основі ввести спосіб перевірки правильності виконання віднімання; формувати вміння виконувати перевірку додавання і віднімання, розв’язувати різними способами задачі, що містять чотири ключові слова.  
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Перевіряємо додавання і віднімання. (Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. ) » Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Клас! До праці мерщій! Всі перешкоди здолати зумій Працюватимем старанно, Не втрачаєм часу марно.

Номер слайду 3

Будеш, друже, трудитись сумлінно, - У навчанні уникнеш невдач. І розв’яжеш на «добре» й «відмінно» Не десяток, а сотні задач.

Номер слайду 4

Наш настрій

Номер слайду 5

Робота з підручником ( с .101 )

Номер слайду 6

Тема уроку. Перевіряємо додаван-ня і віднімання.

Номер слайду 7

Щоб цифри правильно писати,Хвилинку каліграфії треба почати!Цифри пишемо рівнесенько,Щоб було гарнесенько!

Номер слайду 8

15 березня Каліграфічна хвилинка. Класна робота

Номер слайду 9

Математичний диктант 15 березня. Каліграфічна хвилинка 24 51 …

Номер слайду 10

«Весела руханка»Ігри з кубиками та цеглинками.

Номер слайду 11

+ 12 365834751718628844663733

Номер слайду 12

Перевірка роботи36, 30, 100, 56, 70, 87, 48, 29, 74, 78, 49, 45.

Номер слайду 13

  Порозрядне  додавання. 38 + 27= 50 +15= 65    74 + 18 = 92  39 + 22 = 61 СТОРІНКА 101. Завдання 1.

Номер слайду 14

ПРИГАДАЙЗ прикладу на додавання можна скласти два приклади на віднімання.16 + 12 = 2828 – 16 = 1228 – 12 = 16

Номер слайду 15

Дію додавання перевіряють дією віднімання: 27 + 38 = 65     65 – 38 = 27    65 – 27 = 38 22 + 39 = 61     61 – 39 = 22    61 – 22 = 39

Номер слайду 16

18 + 74 = 92   92 – 74 = 18   92 – 18 = 74

Номер слайду 17

Номер слайду 18

«Від числа а відняти число b» означає знайти таке число с, що сума числа с і числа b дасть число а. Завдання 2.  Дію віднімання перевіряють дією додавання.

Номер слайду 19

83 – 56 = 27,  оскільки 27 + 56 = 8377 – 49 = 28,  оскільки 28 + 49 = 77 51 – 24 = 27, оскільки  27 + 24 = 51

Номер слайду 20

35 – 18 = 17, оскільки  17 + 18 = 3523 – 7 = 16, оскільки  16 + 7 = 23 

Номер слайду 21

Завдання 2.

Номер слайду 22

Завдання 3.

Номер слайду 23

Добери вираз, який є розв’язком задачі/Навколо медузи плавали 7 ставрид і 9 рибок тріски. Після того як кілька рибин відпливли, поруч із меду­зою залишилося 6 рибин. Скільки рибин відпливли?

Номер слайду 24

Ставрида – морська лучеперих риба із сімейства ставридових. Тріску поділяють на два основних види: атлантична і тихоокеанська.

Номер слайду 25

Тріска - риба холодних вод.

Номер слайду 26

Задача. Було — ?, 7 р. і 9 р. Відпливли — ?Залишилось — 6 р.

Номер слайду 27

План розв’язування. Скільки всього рибин плавало навколо медузи? 7 + 9 = 16 (р.)2) Скільки рибин відпливли? 16 – 6 = 10 (р.)Вираз:  (7 + 9) – 6= 10(р.)Відповідь: відпливло 10 рибин. 

Номер слайду 28

 У діжці було 75 л води. Кілька літрів води відлили в лійку, де вже було 3 л води. Піс­ля цього в діжці залишилося 68 л води. Скільки літрів води стало в лійці?Розділи задачу на дві прості.

Номер слайду 29

План розв’язування1) Скільки літрів води вилили з діжки?2) Скільки літрів води стало в лійці?

Номер слайду 30

Задача № 1 Діжка. Було — 75 л Відлили — ?Залишилось — 68 л Розв’язання 75 – 68 = 7( л)Відповідь: 7 літрів вилили з діжки.

Номер слайду 31

Лійка. Було — 3 л. Долили — 7л. Стало — ?Розв’язання. Задача № 2 Вираз:  3 + (75 – 68)=10(л)Відповідь: у лійці стало 10 літрів води. 

Номер слайду 32

* Рефлексія. Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я зрозумів, що…Тепер я зможу…Я навчився…У мене вийшло …Я зміг…

Номер слайду 33

Домашнє завдання Зошит «Працюю самостійно»: с. 64 - 65.

Номер слайду 34

Мета: формувати обчислювальні навички, вміння розв’язувати складені задачі, актуалізувати розуміння взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання та на цій підставі ознайомити зі способом перевірки правильності виконання віднімання; актуалізувати розуміння сутності віднімання і на цій основі ввести спосіб перевірки правильності виконання віднімання; формувати вміння виконувати перевірку додавання і віднімання, розв’язувати різними способами задачі, що містять чотири ключові слова.  Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. «Перевіряємо додавання і віднімання. (Математика 2 клас Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. ) »

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 березня 2021
Переглядів
2436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку