Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі »

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі » Мета: формувати вміння розв’язувати складені задачі, актуалізувати знання опорних схем задач на знаходження суми й різниці; познайомити з різними способами розв’язування задач; формувати уявлення про задачі, які можна розв’язати різними способами, про те, що одержання однакових розв’язків непрямо свідчить про правильність розв’язання задачі; формувати вміння порівнювати математичні вирази..
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі ».

Номер слайду 2

Щоб помилок уникати, Треба розум розвивати, Щось відоме та нове Зустрічає скрізь тебе. Все уважно розглядай, Точну відповідь шукай. Гостре око, слух, терпіння – І тоді прийде уміння. І про тебе, на кінець, Люди скажуть: «Молодець!» У подорож до країни математики .

Номер слайду 3

Всі ми добре відпочили. До роботи нам пора. Хай звучать у нашім класі знов Тарасові слова: “Вчитесь, читайте Чужому навчайтесь Свого не цурайтесь. ” Бажаю плідної роботи.

Номер слайду 4

Лиш дзвінок на урок продзвенить – Стане кожен серйозним в ту мить, Бо роботи  багато у нас, І активно працює весь клас.

Номер слайду 5

Щоб оцінка була гарна, треба вивести старанно. Урок без запинки починається з каліграфічної хвилинки. 

Номер слайду 6

16 грудня. Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 7

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

Математичний диктант ( с. 48 )16 грудня14 17 . . . Утворити нові числа Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

Робота з підручником ( с. 61 )

Номер слайду 11

5 + 9 = * перевірка   14 – 9 = *   (14 – 5 = *)СТОРІНКА 61 Завдання 1 . Рівняння. 15 – 8 = 7  перевірка  7 + 8 = 15  (15 – 7 = 8)

Номер слайду 12

СТОРІНКА 61

Номер слайду 13

11 – 4 = 7 перевірка   7 + 4 = 11   (11 – 7 = 4) 24 – 13 = 11 перевірка   11 + 13 = 24   (24 – 11 = 13) 8 + 7 = 15 перевірка   15 – 7 = 8  (15 – 8 = 7)Перевірка РОБОТИ

Номер слайду 14

32 + 55 = 87 перевірка   87 – 55 = 32  (87 – 32 = 55) 44 + 5 = 49 перевірка   49 – 5 = 44  (49 – 44 = 5) 56 – 4 = 52 перевірка   52 + 4 = 56  (56 – 52 = 4)

Номер слайду 15

18 – 9 = 9  перевірка   9 + 9 = 18 7 + = 13  перевірка   13 – 6 = 7   (13 – 7 = 6)

Номер слайду 16

Фізкультхвилинкиз Lego

Номер слайду 17

Завдання 2.  Змінити текст кожної задачі так, щоб її розв'язанням був вираз 11 – 7  

Номер слайду 18

Задача На пташиному подвір’ї квочка доглядала курчат — 7 курчат-півни-ків і 11 курчат-курочок. На скільки більше курчат-курочок, ніж курчат-півників?1) Прості задачі  на різницеве порівняння.

Номер слайду 19

Курочки — 11 курчат, на ? більше. Півники — 7 курчат. Вираз  11 – 7

Номер слайду 20

Задача На пташиному подвір'ї квочка доглядала курчат — 7 курчат-півників і 11 курчат-курочок. На скільки менше курчат-півників, ніж курчат-курочок?

Номер слайду 21

Задача. Курочки — 11 курчат. Півники — 7 курчат, на ? менше. Вираз  11 – 7

Номер слайду 22

ЗАДАЧА Квочка доглядала 11 курчат-курочок, а курчат-півників — на 7 менше. Скіль­ки у квочки курчат-півників?2) Проста задача на зменшення на деяке число.

Номер слайду 23

Курочки — 11 курчат. Півники — ? курчат, на 7 курчат менше. Вираз  11 – 7 Вираз  11 – 7 

Номер слайду 24

Задача На пшеничному полі обідали 27 кроликів. Злякалися шуму і сховалися в нори спочат­ку 10 кроликів, а потім ще 5. Скільки кро­ликів продовжили обід?

Номер слайду 25

Задача. Було (обідали) — 27 кроликів. Сховалися — ?, 10 кроликів і 5 кроликів. Залишилося — ?Вираз   27 – (10 + 5)

Номер слайду 26

Задача. Було — 27 кроликів. Сховалися — 10 кроликів. Залишилося (Було) — ?Сховалися — 5 кроликів. Залишилося — ?2 спосіб Врахуємо те, що кролики ховалися спочатку і потім, тоді Вираз  (27 – 10) – 5 ?

Номер слайду 27

На фермі в стаді було 44 корови, 22 теляти і 33 вівці. На скільки більше в стаді корів із телятами, ніж овець?Завдання 4.  Складена задача на різницеве порівняння суми і числа.

Номер слайду 28

Корови — 44 тварини. Телята — 22 тварини. Всього (Корови і телята) — ?, на ? більше, ніж овець. Вівці — 33 тварини. Вираз  (44 + 22) – 33

Номер слайду 29

План розв’язування1) Скільки всього корів і телят було в стаді?2) На скільки більше в стаді корів із телятами, ніж овець?

Номер слайду 30

Розв’язання1) 44 + 22 = 66 (т.) – всього корів і телят було стаді2) 66 – 33 = 33 (т.) – на стільки більше в стаді корів із телятами, ніж овець?Відповідь: на 33 корови з телятами більше, ніж овець.

Номер слайду 31

Рефлексія * Про що важливе для себе ви дізналися на уроці? * Що вам сподобалося у своїй роботі найбільше? * Розкажіть про результати власних навчальних досягнень, починаючи речення так: «Я знаю...», «Я розумію...», «Я вмію...», «Я можу оцінити...».

Номер слайду 32

Домашнє завдання Зошит «Працюю самостійно»: с. 48, № 6 – 7.

Номер слайду 33

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Розв’язуємо задачі »Мета: формувати вміння розв’язувати складені задачі, актуалізувати знання опорних схем задач на знаходження суми й різниці; познайомити з різними способами розв’язування задач; формувати уявлення про задачі, які можна розв’язати різними способами, про те, що одержання однакових розв’язків непрямо свідчить про правильність розв’язання задачі; формувати вміння порівнювати математичні вирази.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 грудня 2020
Переглядів
1635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку