Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Досліджуємо задачі. Обернена задача. ». ( за підручником Скворцова С.О., Онопрієнко О.В., 2 клас

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Досліджуємо задачі. Обернена задача. ». ( за підручником Скворцова С.О., Онопрієнко О.В., 2 клас.) Мета: узагальнити й систематизувати поняття задачі, уявлення про обернену задачу, про трійки взаємно обернених задач; вчити складати обернені задачі до даної.. Формувати вміння розв’язувати задачі. Актуалізувати навички усної лічби в межах 10, знання опорних схем задач і вміння вибирати арифметичну дію, якою розв’язується задача;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУрок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку.

Номер слайду 2

Доброго здоров’я, діти, доброго дня!Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня. Хай сміється мирне небо і дивує світ,Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне,А здоровий і веселий – щастя не мине!

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Щоб цифри правильно писати, Хвилинку каліграфії треба почати! Цифри пишемо рівнесенько, Щоб було гарнесенько!

Номер слайду 6

Щоб оцінка була гарна,Треба вивести старанно: Кожну букву,Кожну цифру, кожен штрих,Клас працює, клас притих. 

Номер слайду 7

11 вересня. Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 8

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 9

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

Математичний диктант 11 вересня. Каліграфічна хвилинка 25 26 25 26 25 26 25 26 Класна робота

Номер слайду 11

Перевірка 70 – 60 = 10        10 + 30 = 40        40 – 40 = 0 0 + 50 = 50          50 + 20 = 70       70 – 40 = 30= 30 Гра « Ланцюжок прикладів »

Номер слайду 12

Країна “ Математика”

Номер слайду 13

Математика – наука Точна і серйозна. І прожить без неї нам Навіть дня не можна. Щоб добре все знати, Ми будемо міркувати, А також рахувати, Задачі вирішувати. Свій розум розвивати. Математика

Номер слайду 14

Тема. Обернена задача. Сьогодні на уроці ми ознайомимося ( С. 10 )

Номер слайду 15

Усне опитування. Вправа « Мікрофон». * З яких частин складається задача? * Як визначити умову? * Як визначити запитання? * У якій частині задачі містяться числові дані задачі?

Номер слайду 16

Яка частина задачі вказує на шукане задачі? Як ви розумієте вираз «ключові слова задачі»? [Ключові слова — це слова, що розкривають зміст задачі, або об’єкти, про які йдеться в задачі.] На що слід орієнтуватися, щоб обрати опорну схему до задачі?

Номер слайду 17

Працюю над задачею Мені відомо: …. Треба дізнатися: …. Пояснюю розв’язання: …. Розв’язую: …. Відповідаю: ….

Номер слайду 18

1) Мама купила 10 зошитів. Вона дала Софійці 7 зошитів. Скільки зошитів залишилось у мами? Задача Купила — Зменшуване Віддала — Від’ємник Залишилось — ? Різниця Завдання 2.

Номер слайду 19

Задача Купила — 10 зошитів Віддала — 7 зошитів Залишилось — ?Розв’язання 10 – 7 = 3 (з.) Відповідь: у мами залишилось 3 зошити.

Номер слайду 20

Задача 2)  У Софійки було 10 зошитів. Вона купила ще 7 зошитів. Скільки зошитів стало в Софійки?Було — 10 зошитів. Купила — 7 зошитів. Стало — ?Розв’язання

Номер слайду 21

Розв’язання 10 + 7 = 17 (з.) Відповідь: 17 зошитів стало в Софійки?

Номер слайду 22

Задача Задача Задача Завдання 3? ? ?

Номер слайду 23

1) У Сашка 6 карамельок і 3 шоколадні цукерки. Скільки всього цукерок у Сашка?Завдання 363 ?

Номер слайду 24

Завдання 3. Задача 2) У Сашка всього 9 цукерок — карамельок і шоколадних. Скільки в Сашка карамельок, якщо шоколадних цукерок у нього 3?Карамельки — ?Шоколадні — 3 ц. Всього — 9 ц.

Номер слайду 25

??

Номер слайду 26

Розв’язання 9 – 3 = 6 (к.)  Відповідь: у Сашка 6 карамельок. Задача 3) У Сашка всього 9 цукерок — карамельок і шоколадних. Скільки в Сашка шоколадних цукерок, якщо карамельок у нього 6 ?

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Карамельки — 6 ц. Шоколадні — ?Всього — 9 ц. Розв’язання 9 – 6 = 3 (ц.)  Відповідь: у Сашка 3 шоколадні цукерки.

Номер слайду 29

Задача 1 Задача 3 Задача 2 Завдання 3

Номер слайду 30

Обернені задачі — це задачі, в яких описаний один сюжет, містяться ті самі числа, але в одній задачі певне число є шуканим, а в іншій задачі це число є даним. Висновок: задачі на знаходження суми, невідомого доданка, в яких описується один і той самий сюжет, містяться одні й ті самі числа (в одних — відомі, в інших — шукані) є взаємно оберненими

Номер слайду 31

Оціни своюроботу!-було цікаво.-було важко.-було не цікаво.

Номер слайду 32

Домашнє завдання. Навчальний зошит « Працюю самостійно »: с. 13, № 2, 3.

Номер слайду 33

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Досліджуємо задачі. Обернена задача. ». ( за підручником Скворцова С. О., Онопрієнко О. В., 2 клас.) Мета: узагальнити й систематизувати поняття задачі, уявлення про обернену задачу, про трійки взаємно обернених задач; вчити складати обернені задачі до даної. Формувати вміння розв’язувати задачі. Актуалізувати навички усної лічби в межах 10, знання опорних схем задач і вміння вибирати арифметичну дію, якою розв’язується задача;

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мангутова Інна Леонідівна
    дякую за гарну розробку, вона допомогла підготуватися до уроку
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
2443
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку