Урок математики "Закріплення вивченого матеріалу за темою «Частини цілого: утворення і запис. Одиниці вимірювання часу: календар, рік, місяць. Задачі на рух в одному напрямку."

Про матеріал
Продовжувати формувати наукові знання про математичні навчальні одиниці; удосконалювати навички раціонального обчислення на основі розподільного закону множення відносно дії додавання та віднімання; на практичній основі вчити дітей називати і записувати частини від цілого; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на рух в одному напрямку; закріпити навички практичного застосування знань про час, рік, місяць, тиждень, календар; повторити характерні ознаки прямокутника, закріпити знання щодо обчислення площі; досліджувати завдання підвищеної складності. Вчити сприймати інформацію з різних джерел, відтворювати її, досліджувати медіа разом; розвивати кмітливість, винахідливість, уміння аналізувати, оцінювати результати своєї діяльності. Збагачувати особистість, творчі здібності учнів, уміння бачити, сприймати прекрасне; формувати вміння працювати фронтально, самостійно; зберігати здоров’я учнів за рахунок здоров’язбережувальних технологій. Розвивати математичне мовлення, обчислювальні навички, увагу, пам’ять, розумову активність, логічне мислення, інтелектуально-творчі здібності. Виховувати інтерес до вивчення математики, любов до природи, до прекрасного.
Перегляд файлу

Урок математики

проведений у 3-В класі за науково-педагогічним проєктом «Інтелект України»

 

Тема   Закріплення вивченого матеріалу за темою «Частини цілого: утворення і запис. Одиниці вимірювання часу: календар, рік, місяць. Задачі на рух в одному напрямку.

Мета  Продовжувати формувати наукові знання про математичні навчальні одиниці; удосконалювати навички раціонального обчислення на основі розподільного закону множення відносно дії додавання та віднімання; на практичній основі вчити дітей називати і записувати частини від цілого; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на рух в одному напрямку; закріпити навички практичного застосування знань про час, рік, місяць, тиждень, календар; повторити характерні ознаки прямокутника, закріпити знання щодо обчислення площі; досліджувати завдання підвищеної складності.

Вчити сприймати інформацію з різних джерел, відтворювати її, досліджувати медіа разом; розвивати кмітливість, винахідливість, уміння аналізувати, оцінювати результати своєї діяльності. Збагачувати особистість, творчі здібності учнів, уміння бачити, сприймати прекрасне; формувати вміння працювати фронтально, самостійно; зберігати здоров’я учнів за рахунок здоров’язбережувальних технологій.

Розвивати математичне мовлення, обчислювальні навички, увагу, пам’ять, розумову активність, логічне мислення, інтелектуально-творчі здібності. Виховувати інтерес до вивчення математики, любов до природи, до прекрасного.

 

Освітня галузь

Очікувані результати

Математична

Розпізнають серед життєвих ситуацій ті, що стосуються кількісних відношень: ділять ціле на частини; обчислюють, застосовуючи розподільний закон множення щодо додавання/віднімання, мають уявлення про рух в одному напрямку та про швидкість віддалення/зближення; складають задачі на рух; практично використовують календар.

Аналізують та здійснюють практичні дії щодо задач підвищеної складності, аналізують, знаходять рішення.

Сприймають та виділяють інформацію, відповідають на питання пояснюють.

Соціальна і здоров’язбережувальна

Розуміють цінність здоров’я, навчаються його берегти та примножувати. Знають і виконують здоров’язбережувальні вправи: постава, очі.

Мистецька

Усвідомлюють себе особистістю, навчаються цінувати прекрасне, сприймають аудіо та відеоматеріали, слухають музичні твори.

Фізкультурна

Виконують вправи фізкультхвилинок, активно діють під час слухання музичних творів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Вправа «Настрій»

- Який у вас настрій?

- Щоб урок пройшов вдало та творчо, розітремо наші долоньки, наповнимо їх теплом, радістю і любов’ю.

- А тепер передамо цю енергію один одному і наповнимо урок позитивом.

2. Афірмації (Слайд 1-2)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ»

а) Загадка

Ось і гостя завітала,

Холод-сніг увесь прогнала.

І дарує залюбки

Лісу трави і квітки. Весна (Слайд 3) + Малюнок

-         З чим у вас асоціюється слова весна?

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

-         А помічниками у нас будуть вісники весни (ребус квіти)

(Слайд 4)

ІV. Перевірка домашнього завдання    (Слайд 5)

  1. Прочитати нерівність
  2. Прочитати розв’язання задачі.

Висновок! Ви чудово виконали домашнє завдання. Перший вісник весни вам передає свої вітання. Це пролісок.    (Слайд 6) + Малюнок

Він з’являється в лісі, коли ще лежить сніг. Він знаменує настання довгоочікуваної весни.

 

V. Узагальнення вивченого матеріалу

1. Інтелектуальна розминка

Гра «Так чи ні» (цеглинки зеленого і червоного кольорів)

-         Сьогодні четвер?

-         Зараз весна??

-         Тиждень має 7 днів?

-         У році 360 днів?

-         Рік має 4 сезони?

-         До першого кварталу належать січень, лютий, березень?

Висновок! А ось і підсніжник. (Слайд 7) + Малюнок

Ця квітка занесена до Червоної книги. На Черкащині в урочищі Холодний Яр можна здійснити пішу прогулянку лісом і помилуватися красою цих квітів.

2. Хвилинка каліграфії

- Наступний вісник весни просить вас записати число, яке утвориться, якщо число 10 записати двічі поспіль. 1010

- Назвіть це число.

- Дайте йому характеристику.

- Запишіть сусідів цього числа.

Висновок! Крокуси радіють за вас. (Слайд 8) + Малюнок

 Цю квітку ще називають шафран. Ці квіти мають білий, фіолетовий, жовтий, лавандовий кольори. Крокус здавна вважається символом молодості і бадьорості.

3.Завдання від Вундеркінда.

-         Покажи яку частину від цілого ви побачили. (Робота з лего) (Слайд 9-11)

Фізкультхвилинка для очей   (Слайд 12)

 

  1. Гра «Перетворення»

-         Допоможемо Знайкові перетворити складне іменоване число на просте.

с. 48 №2

  1. Гра «Будівельник»

- Допоможемо Торнадо записати вираз і знайти його значення, застосовуючи розподільний закон множення.

а) суму чисел 4 і 20 збільшити у 5 разів

б) різницю чисел 30 і 5 збільшити у 3 рази.

 

Висновок! Весняна квітка ряст вам дуже вдячна за допомогу Знайкові. (Слайд 13)

Вона запрошує вас до весняного лісу. Ряст ціниться як ранньовесняний медонос.

Фізкультхвилинка (Слайд 14)

 

  1. Робота над задачами на рух
  1.    - Давайте пригадаємо формули на знаходження відстані, часу, швидкості. (Слайд15)

-         Розумничка нам пропонує розв’язати задачу і скласти до неї обернені задачі. (Слайд 16)

  1.    Задача на рух в одному напрямку

-         Скласти задачу за схемою. Записати розв’язання. (Слайд 17)

  1. Задача геометричного змісту. Завдання від Суперромбика. (с.48 №5)

-         Давайте пригадаємо правило знаходження площі. А як знайти довжину клумби?

-         Висновок! Ще одна весняна квітка вами пишається. Це сон-трава.

-         (Слайд 18) + Малюнок

-         Росте вона у сухих хвойних лісах, степах. Занесена до Червоної книги. Існує таке повір’я: якщо цю квітку покласти під подушку, то неодмінно насниться віщий сон.

 

  1. Хвилинка-цікавинка від кульбабки. (Слайд 19)

Гра «Квітковий годинник»

 

Задача. О 6 год кульбаба  розквітає, а о 13.00 закриває свої пелюстки. Скільки часу кульбаба нас тішить своєю красою?

  1. Задача на логічне мислення

-         Первоцвіт і пролісок хочуть з вами провести гру.

Задача. Оля, Таня, Юля, Іра малювали квіти. Дві дівчинки малювали підсніжники, а дві - інші крокуси. Таня та Іра малювали різні квіти. Іра і Оля – теж малювали різні квіти. Іра малювала крокуси. Які квіти малювала кожна дівчинка?

VІ. Підсумок уроку.

 

  1. Рефлексія  (шкала досягнень)

-         Ми сьогодні на уроці виконували різні завдання, цим самим закріпили вивчений матеріал.

-         Пропоную вам намалювати квітку на тій стеблинці, на якому рівні ви засвоїли вивчений матеріал.

  1. Виховний момент

-         Сьогодні ми говорили про первоцвіти. Первоцвіти до на звернулися з прохання: Не рвіть нас! Не топчіть нас! Не смітіть у лісі! Милуйтеся нами!

  1. Гра «Знай, дотримуйся, виконуй!»
  1.    Якщо ти не збираєш великих букетів, сплесни над головою у долоні.
  2.    Якщо ти не залишаєш сміття у лісі – тупни ногами.
  3.    Якщо ти хочеш більше знати про природу навколо себе, то підніміть руки.
  4.    Якщо ти переконаний, що кожній людині потрібно піклуватися про природу – простягни руки своїм сусідам і візьми їх за руки.

 

Висновок! Ось так , як ви дружно взялися за руки, ми будемо єдині у прагненні зберегти нашу природу!

Квіти вам дуже вдячні за урок. Нещодавно проходила виставка малюнків на тему «Малюємо весну – наближаємо перемогу!» у Сумській обласній науковій бібліотеці. На ній були представлені і ваші малюнки. (Слайд 20) Молодці!

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку