Цілі уроку:навчальна: повторити, узагальнити та систематизувати знання про механічний рух;розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, аналізувати та узагальнювати, вдосконалювати навички розв'язування задач з даної теми, .підвищувати пізнавальну цікавість та розвивати творчість учня, розвивати навички комп'ютерної грамотності;виховна: сприяти формуванню інтересу учнів до навчання, пізнання, здійснювати умови для розвитку здібностей учнів до індивідуальної та групової роботи, результативності у роботі, виховувати патріотичні почуття .
Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, загальнокультурну, інформаційну
Очікувані результати: учні повинні відтворювати в системі знання, що отримали в ході вивчення теми «Механічні явища», розуміти зв'язки між ними.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Тема. Механічний рух. Урок узагальнення і систематизації вивченого матеріалу
Цілі уроку:
навчальна: повторити, узагальнити та систематизувати знання про механічний рух;
розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, аналізувати та узагальнювати, вдосконалювати навички розв’язування задач з даної теми, .
підвищувати пізнавальну цікавість та розвивати творчість учня, розвивати навички комп’ютерної грамотності;
виховна: сприяти формуванню інтересу учнів до навчання, пізнання, здійснювати умови для розвитку здібностей учнів до індивідуальної та групової роботи, результативності у роботі, виховувати патріотичні почуття .
Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, загальнокультурну, інформаційну
Очікувані результати: учні повинні відтворювати в системі знання, що отримали в ході вивчення теми «Механічні явища», розуміти зв’язки між ними.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: підручник, мультимедійні засоби, роздатковий матеріал,
Методи: порівняння, узагальнення, встановлення відповідності оглядові тощо.
Прийоми:
Форми навчання: індивідуальна, групова.
Хід уроку
І.Організаційний момент.
ІІ. Формулювання теми, мети та завдань уроку. (Слайд 1)
Мотивація навчальної діяльності
1.Виконання вправи в Learning.Apps
«Знайди пару»
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Виконання вправи в Learning.Apps
«Скачки» . При відсутністі інтернету (мультимедійна презентація СКАЧКИ)
І V.Узагальнення та систематизація знань.
1.Робота в групах ( Додаток №1, №2, № 3, № 4)
2.На цьому ми завершуємо вивчення теми «Механічний рух» Але не забуваймо, що кожної години і кожної хвилини ми продовжуємо подорож у Всесвіті на нашому спільному кораблі - планеті Земля!
Тому остання задача - про вічний рух у Всесвіті..
Завдання
Знайдіть лінійну швидкість Землі під час її обертального руху навколо Сонця. Середній радіус земної орбіти – 150 мільйонів км.
Чи можна Землю вважати в даній задачі матеріальною точкою?
ІV. Етап контрольно-оцінювальний
1.Підсумок уроку
Урок наш добігає кінця. Я дякую вам за роботу і прошу вас дати оцінку нашому уроку.
«Мікрофон»:
Чи сподобався вам урок?
Що ви запам’ятали найбільше?
Що здалося найцікавішим?
2. Виставлення оцінок
За листками самоконтролю
VІ. Домашнє завдання.
Повторити параграф 6-13. Завдання для самоперевірки до розділу 2 «Механічний рух» завдання 1-4 (усно); завдання 5-9 письмово.
Використана література