Урок "Meine Lieblingskleidung"

Про матеріал
ввести нові лексичні одиниці та закріплювати їх, розвивати навички усного мовлення на базі мовленнєвих зразків; розширити світогляд учнів та знань за темою; вчити вживати іменники у множині, розуміти на слух короткі монологічні повідомлення з теми, читати короткі тексти із повним розумінням прочитаного з виводом на комунікацію, повторити кольори, повторити відмінювання дієслів у Präsens та дієслова tragen, тренувати у вживанні присвійних займенників у реченнях та мовленні, вправлятися у написанні л/о за темою “Kleidung” та вірно вживати артиклі der, die, das, повторити вимову довгих звуків, контролювати вимову звуків у словах, розвивати навчальні вміння, активізувати вміння говорити чітко, виразно, використовуючи діалогічне і монологічне мовлення, розширювати словниковий запас дітей, вчити толерантно спілкуватися з іншими, оцінювати власні навчальні досягнення, тренувати в аудіюванні тексту, розвивати увагу, мовленнєву реакцію, оперативну пам'ять, мовну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату. виховувати в учнів естетичний смак та уважне ставлення до своєї зовнішності.
Перегляд файлу

№ 40

Datum: ___________________

Klasse: 5 (1) NUSch

Lektion 4. Alles, was ich mag.  Все, що я люблю.

 

Thema 35: Meine Lieblingskleidung.  Мій улюблений одяг

 

Ziel: ввести нові лексичні одиниці та закріплювати їх, розвивати навички усного мовлення на базі мовленнєвих зразків; розширити світогляд учнів та знань за темою; вчити вживати іменники у множині,  розуміти на слух короткі монологічні повідомлення з теми, читати короткі тексти із повним розумінням прочитаного з виводом на комунікацію, повторити кольори,  повторити відмінювання дієслів у Präsens та дієслова tragen, тренувати у вживанні присвійних займенників у реченнях та мовленні, вправлятися у написанні л/о за темою “Kleidung” та вірно вживати артиклі der, die, das, повторити вимову довгих звуків,  контролювати вимову звуків у словах, розвивати навчальні вміння, активізувати  вміння говорити чітко, виразно, використовуючи діалогічне і монологічне мовлення, розширювати словниковий запас дітей, вчити толерантно спілкуватися з іншими, оцінювати власні навчальні досягнення, тренувати в аудіюванні тексту, розвивати увагу, мовленнєву реакцію, оперативну пам'ять, мовну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату. виховувати в учнів естетичний смак та уважне ставлення до своєї зовнішності.

 

Lehr- und Hilfsmittel: е-підручник, дошка, презентація, картки із завданнями, роздатковий матеріал, аудіозапис, граматична таблиця, флешкартки.

 

Lexik uns Redemittel: die Kleidung, das Hemd, die Jeans, die Jacke, die Schuhe, das Kleid, die Hose, der Rock, die Turnschuhe, der Pulli, tragen, die Lieblingskleidung, gern, rosa

 

Grammatik: Veben im Präsens (wiederholung) “tragen”, Plural der Verben

 

Erwartungsresultat: Називає предмети одягу та кольори, знає присвійні займенники та вживає їх у своєму мовленні, відмінює дієслово  tragen, мже описати свій одяг за кольорами, сприймає на слух текст та виконує завдання за почутим текстом, проводить опитування, аналізує та підводить підсумок, може написати на форумі допис за зразком

 

Integrierte Inhaltslinie: Здоров’я і безпека

 

Schlüsselkompetenzen: Пояснює вибір одягу залежно від мети

 

                                                                STUNDENABLAUF

C:\Users\User\Downloads\qrcode_47760844_c2e86bc3a9af553a24a762425ca9a3ee.png

І. Einstiegsphase

 1. Begrüβung.  (відеоурок) https://www.youtube.com/watch?v=-BbG3wLEHcM

Einen schönen guten Morgen!

Einen schnönen guten Tag!

Unser Thema ist die Kleidung

Das sind  Sachen, die ich mag.

На уроці ми сьогодні попрацюємо разом,

Що потрібно для уроку?

Зошит 7в45с в Киеве (Тетради в клетку) - Пресса Украины, ГП на Bizorg.suРучка клипарт (68 фото) » Рисунки для срисовки и не толькоКартинки на телефон для срисовки (25 фото) 

das Heft,                der Kuli,          das Handy.

 

Калайда Г. А. - Німецька для дітей: Словник у малюнках. Deutsch | Книжкова  Хата - магазин цікавих книг! м. Коломия, вул. Чорновола, 51 

Ти, мабуть, das Wörterbuch             ще маєш,

тож знайди його мерщій.

идея вектор лампочка: 1 тыс изображений найдено в Яндекс Картинках 

Sei aufmerksam! (Будь уважним на уроці)

Wir beginnen, друже мій!

 

2. Vorstellung des Themas und der Ziel

Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ «Alles, was ich mag», а тема сьогоднішнього уроку «Meine Lieblingskleidung».

Unsere Stundenaufgaben:

- lernen neue Wörter

- konjugieren  neue Regel “tragen”

- machen verschiedene Aufgaben

- bilden uns spielen Dialoge

- schreiben einen Forumsbeitrag

- beschreiben die Bilder

- sprechen viel

- spielen

 

3. Phonetischegymnastik

a) Üb. 1, S.94  Höre das Lied und sprich nach.

Учні слухають аудіозапис та повторюють пісню хором.

 

ІІ. Hauptteil der Stunde

1. Wortschatzarbeit (Lexik und Redemittel)

a) Üb.2,S.94 Höre zu und merke dir!

Учні розглядають малюнки, слухають аудіозапис нової лексики і повторюють її хором.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

куртка картинки для детей нарисованные: 2 тыс изображений найдено в Яндекс  КартинкахРамка Рамка с бантиком PNG - AVATAN PLUSРамка Рамка с бантиком PNG - AVATAN PLUS 

 

7 Взуття ideas | взуття, одяг, малюнки 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамка Рамка с бантиком PNG - AVATAN PLUSРамка Рамка с бантиком PNG - AVATAN PLUS 

 

Похожее изображение

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамка Рамка с бантиком PNG - AVATAN PLUSРамка Рамка с бантиком PNG - AVATAN PLUS 

Рамка Рамка с бантиком PNG - AVATAN PLUSсорочка PNG и картинки пнг | рисунок Векторы и PSD | Бесплатная загрузка на  PngtreeЯк намалювати светр на папері олівцем поетапно

 

Картинки по запросу юба рисуно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамка Рамка с бантиком PNG - AVATAN PLUS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рамка Рамка с бантиком PNG - AVATAN PLUSЯк носити картатий одяг у повсякденному життіРамка Рамка с бантиком PNG - AVATAN PLUS

Обувь для ходьбы, кроссовки, обувь, белый, фотография, уличная обувь png |  PNGWing 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

b) Merke dir! Schreibe neue Lexik ins Vokabelheft!

Jetzt siehst du die Wörter, höre das Wort, wiederhole es und schreibe dieses Wort ins Vokabelheft. Los geht’s!

Учні записують слова у словник з перекладом

?https%3A%2F%2Fquizlet- die Kleidung –  одяг

- das Kleid –  плаття

- das Hemd – сорочка

- der Rock – спідниця

- die Jeans – джинси

- die Hose – штани

- die Jacke – куртка

- die Schuhe – взуття, черевики

- der Pulli – светр

- die Turnschuhe – спортивне взуття

- tragen - носити

 

с) Флеш-картки “Kleidung”

Учні знаходять до малюнків відповідні написи.

 

2. Vеrbesserung des Wortschatzes

a) Тест “Kleidungsbilder”

Учні виконують тест, вставляють пропущені букви у словах відповідно до малюнків з атриклем.

 

b) Spiel “Was ist das? Beschreibe” Гра «Що це?»

Offne das Buch auf der Seite 94 und finde dort Ub.2. Auf der Seite gibt es 9 Bilder.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bild 7. Was ist das? (Das ist der Rock) Wie ist der Rock? (Der Rock ist braun)

Bild 3. Was ist das? (Das ist die Jacke) Wie ist der Jacke? (Der Rock ist rot)

Bild 9. Was ist das? Wie ist der Pulli?

Bild 5. Was ist das? Wie ist das Kleid?

Bild 1. Was ist das? Wie ist das Hemd?

Bild 4. Was ist das? Wie ist die Schuhe?

……

 

c) Beschreibe die Kleidung

 Учні описують одяг за зразком.

Auf Bild 1 ist ein Hemd zu sehen. Das Hemd ist weiβ. Was ist auf Bild 3 zu sehen? Wie ist die Jacke?

 

 

d) Sortiert richtig  «Сортування»

?https%3A%2F%2Flearningappshttps://learningapps.org/28728900

Учні розділяють слова за присвійними займенниками

Öffne das Buch auf der Seite 95 auf und finde dort Ubung 3. Diese Ubung mussen wir schriftlich machen. Also, öffne bitte das Heft, schreibe das Datum und mal bitte zwei Spalten, so in dem Buch steht.

 Біля вправи у ящичку є слова, які потрібно розподілити за 2 групами. Нам потрібно пригадати артиклі кожного з цих слів, якщо артикль der або das – чоловічого або середнього роду, то слово будемо писати у першу колонку, якщо артикль die  - жіногочого роду або множина у другу.

 

 

 

 

 

 

3. Grammatik

a) Wiederholung “Verben im Präsens”

Ми вже вивчили з вами відмінювання дієслів у теперішньому часі. Давайте пригадаємо, які закінчення мають дієслова відповідно до особових займенників.

Давайте продієвідміняємо декілька дієслів.

 

Verben Konjugation

 

b)Merke dir!

Сьогодні ми навчимося відмінювати дієслово tragen, його слід записати у грам. зошит і вивчити. Öffne bitte das Heft und schreibe!

 

c) Üb.5,S.95 Ergänze «tragen» in der richtigen Form.  «Віднови речення»

Учні виконують вправу у зошит письмово та перевіряємо правильність виконання фронтально.

 

 

4. Hörverstehen

a) Üb.5,S.95 Höre zu und verbinde «Розмалюй за почутим»

Учні слухають аудіо та виконують завдання (з’єднують одяг з відповідним кольором)

Lösung:

Hallo! Ich bin Mia. Ich trage gern meine Jeans, mein Hemd und meine Turnschuhe. Meine Lieblingsjeans ist schwarz, meine Lieblingshemd ist blau und meine Lieblingsturnschuhe sind rot.

 

b) Üb.7,S.96 Höre zu und verbinde die Singular- und Pluralformen richtig.  «Доміно»

Учні слухають аудіо та з’єднують правильно форми однини і множини іменників письомово у зошит.

 

 

 

 

 

 

с) Was past zusammen? Ordne richtig zu. 

https://ua.izzi.digital/DOS/193763/367601.html

 

5. Sprechen

a) Üb.4,S.95 Hört und spielt  Dialoge uber eure Lieblingskleidung

Учні слухають діалог та розігрують схожі діалоги за зразком.

In deinem Buch auf der Seite 95 hast du eine Ubung 4. Das ist ein Dialog.

 

b) Üb.8,S.96 Macht eine Umfrage uber eure Lieblingskleidung und kommentiert sie.

Учні роблять опитування у класі про свій улюблений одяг та записують у табличку за зразком. Потім обговорюють зроблене опитування.

 

c) Bonus Aufgabe

Das ist mein Kleiderschrank. Ich habe viele Klamotten. (Я маю багато одягу). Das sind meine Lieblingskleider. Das Kleid ist rosa. Das Kleid ist blau. Ich trage Kleider gern. Und du?

 

d) Beantworte die folgende Fragen!

- Was trägst du gern?

- Was ist deine Lieblingsfarbe?

- Was trägt deine Mutter gern?

- Was trägt dein Freund gern?

 

c) Hallo! Ich heiβe Florian. Und ich möchte die Fragen beantworten.

Ich trage gern Hosen, T-Shirts, Hemden und Sportschuhe. Meine Hose ist blau, mein T-Shirt ist weiβ, mein Hemd ist rot und meine Sportschuhe sind bunt.

- Florian, sag bitte was ist deine Lieblingsfarbe?(blau und gelb)

- Was trägt deine Mutter gern? (Meine Mutter tragt gern Blusen und Jeans. Ihre Lieblingsfarbe ist gelb)

- Was trägt dein Freund gern? (Mein bester Freund Markus trägt gern Hosen und Pullis. T-Shirts mag er auch. Seine Lieblingsfarbe ist gеrn.

 

III. Stndenschluss

1. Zusammenfassung

- Що ви сьогодні вивчили?

- Що вам сподобалося найбільше?

- Яке дієслово ви вивчили сьогодні?

- Які предмети одягу ви запамятали?

- Які кольори ви сьогодні повторили?

- Оцініть свою роботу на уроці…

 

2. Самооцінювання «Глибоке занурення»

( коригую оцінювання учнів індивідуально та виставляю оцінки у щоденники)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Hausaufaben

вив. нову лексику і правило

Üb. 9, S.96 (пис) зробити допис у зошиті. виконати завдання Arbeitsblatt

 

https://lh3.googleusercontent.com/tA59yXcDAnxVAKKM3WGD8adJlZcLfCR0s94tNi2C0Pcn-TehlNprMnKYUuFCBB5IojQzb3kLdnJ9a6LV-bICRxrTnvbX5p10mZv0GZJS6aFJ1Y8E23jBWHQB0iVDljatZf-AvhRiJ6qL1zO32iCgnUmHvMMoloZGVEHYvTMl9d45uFYi6fxaFC4hrxtbY2kmBSzkiL1zeA

 

https://lh3.googleusercontent.com/tA59yXcDAnxVAKKM3WGD8adJlZcLfCR0s94tNi2C0Pcn-TehlNprMnKYUuFCBB5IojQzb3kLdnJ9a6LV-bICRxrTnvbX5p10mZv0GZJS6aFJ1Y8E23jBWHQB0iVDljatZf-AvhRiJ6qL1zO32iCgnUmHvMMoloZGVEHYvTMl9d45uFYi6fxaFC4hrxtbY2kmBSzkiL1zeA

 

https://lh3.googleusercontent.com/tA59yXcDAnxVAKKM3WGD8adJlZcLfCR0s94tNi2C0Pcn-TehlNprMnKYUuFCBB5IojQzb3kLdnJ9a6LV-bICRxrTnvbX5p10mZv0GZJS6aFJ1Y8E23jBWHQB0iVDljatZf-AvhRiJ6qL1zO32iCgnUmHvMMoloZGVEHYvTMl9d45uFYi6fxaFC4hrxtbY2kmBSzkiL1zeA

 

https://lh3.googleusercontent.com/tA59yXcDAnxVAKKM3WGD8adJlZcLfCR0s94tNi2C0Pcn-TehlNprMnKYUuFCBB5IojQzb3kLdnJ9a6LV-bICRxrTnvbX5p10mZv0GZJS6aFJ1Y8E23jBWHQB0iVDljatZf-AvhRiJ6qL1zO32iCgnUmHvMMoloZGVEHYvTMl9d45uFYi6fxaFC4hrxtbY2kmBSzkiL1zeA

 

https://lh3.googleusercontent.com/tA59yXcDAnxVAKKM3WGD8adJlZcLfCR0s94tNi2C0Pcn-TehlNprMnKYUuFCBB5IojQzb3kLdnJ9a6LV-bICRxrTnvbX5p10mZv0GZJS6aFJ1Y8E23jBWHQB0iVDljatZf-AvhRiJ6qL1zO32iCgnUmHvMMoloZGVEHYvTMl9d45uFYi6fxaFC4hrxtbY2kmBSzkiL1zeA

 

 

Verben KonjugationVerben Konjugation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "розмальовка джинси"

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бажанюк Ольга Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2023
Переглядів
937
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку