ввести нові лексичні одиниці та закріплювати їх, розвивати навички усного мовлення на базі мовленнєвих зразків; розширити світогляд учнів та знань за темою; вчити вживати іменники у множині, розуміти на слух короткі монологічні повідомлення з теми, читати короткі тексти із повним розумінням прочитаного з виводом на комунікацію, активізувати вміння говорити чітко, виразно, використовуючи діалогічне і монологічне мовлення, розширювати словниковий запас дітей, вчити толерантно спілкуватися з іншими, оцінювати власні навчальні досягнення, тренувати в аудіюванні тексту, розвивати увагу, мовленнєву реакцію, оперативну пам'ять, мовну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату. виховувати в учнів естетичний смак
№ 41
Datum: ___________________
Klasse: 5 (1) NUSch
Lektion 4. Alles, was ich mag. Все, що я люблю.
Thema 36: Mein Lieblingsessen. Моя улюблена їжа
Ziel: ввести нові лексичні одиниці та закріплювати їх, вживати назви фруктів в однині та множині, розширити світогляд учнів та знань за темою; розуміти на слух короткі монологічні повідомлення з теми, читати короткі тексти із повним розумінням прочитаного з виводом на комунікацію, тренувати у відмінюванні дієслова mögen, , вправлятися у написанні л/о за темою “Essen” та вірно вживати артиклі der, die, das, контролювати вимову звуків у словах, розширювати словниковий запас дітей, вчити толерантно спілкуватися з іншими, розвивати навчальні вміння, активізувати вміння говорити чітко, виразно, використовуючи діалогічне і монологічне мовлення, оцінювати власні навчальні досягнення, тренувати в аудіюванні тексту, розвивати навички усного мовлення на базі мовленнєвих зразків;розвивати увагу, мовленнєву реакцію, оперативну пам'ять, мовну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату. виховувати в учнів естетичний смак.
Lehr- und Hilfsmittel: е-підручник, дошка, презентація, картки із завданнями, роздатковий матеріал, аудіозапис, граматична таблиця, флешкартки.
Lexik uns Redemittel: die Pizza, das Obst, die Cola, der Salat, der Hamburger, die Schokolade, das Eis, die Limo, die Suppe, das Essen, die Mandarine, die Ananas, der Apfel, die Birne, die Banane, die Apfelsine, mögen
Grammatik: Das Verb “mögen”
Erwartungsresultat: Називає продукти харчування, може розповісти про свою улюблену їжу, сприймає на слух текст та виконує завдання за почутим текстом, може написати допис у мережі Інтернет про свою улюблену їжу, читає та розігрує діалог за зразком.
Integrierte Inhaltslinie: Здоров’я і безпека
Schlüsselkompetenzen: Обговорює вибір продуктів.
STUNDENABLAUF
І. Einstiegsphase
1. Begrüβung. (відеоурок)
Einen guten schönen Tag, liebe Jungen und Mädchen.
Unser Thema ist das Essen
Das sind Obst und Gemüse, die ich mag.
2. Рефлексія настрою.
Прийом «Намалюй настрій»
Роздає учням роздруковані аркуші зі спрощеним зображенням людини, у якої не намальовано обличчя. Діти самі його малюють, зображуючи ті емоції, які відчувають зараз. Можуть доповнити зображення деталями (повітряною кулькою, букетом у руці чи важкою сумкою).
На який бал ви сподіваєтеся? У кожного з вас на парті лежить аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці», запишіть цей бал у нього.
Аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці»
На який бал сподіваюся
|
Оцінка вчителя |
|
|
3. Vorstellung des Themas und der Ziel
Тема сьогоднішнього уроку «Mein Lieblingsessen».
Unsere Stundenaufgaben:
- lernen neue Wörter
- konjugieren neue Regel “mögen”
- machen verschiedene Aufgaben
- bilden uns spielen Dialoge
- schreiben einen Forumsbeitrag
- beschreiben die Bilder
- sprechen viel
- spielen
4. Phonetischegymnastik
a) Üb. 1, S.97 Höre den Reim und sprich nach.
Учні слухають аудіозапис та повторюють римівку хором.
ІІ. Hauptteil der Stunde
1. Kontrolle der Hausaufgabe
a) Wörterdiktat «Словниковий диктант»
Schreibe die Wörter richtig mit den Artikeln. Запиши слова правильно з артиклем
das Hemd, der Rock, die Jeans, der Pulli, die Schuhe, das Kleid, die Hose, die Jacke.
Nenne die Wörter auf Deutsch. Назви слова німецькою
одяг, взуття, спідниця, штани, спортивне взуття, плаття, джинси, светр, носити, куртка, зелений, білий, синій, червоний, чорний, сірий, коричневий, колір.
b) Ub.9, S. 96 Lies deine Forumbeitrag wie als Muster.
c)
Richtig oder falsch? Bestimme.
1. Lars ist 12 Jahre alt. Richtig Falsch
2. Lars lebt in Hamburg. Richtig Falsch
3. Lars trägt gern Jeans und Pullis. . Richtig Falsch
4. Lars trägt nicht gern Turnschuhe. Richtig Falsch
5. Lars hat eine Jacke, sie ist rot. Richtig Falsch
6. Lars trägt gern seinen Pulli mit dem Spiderman-Print. Richtig Falsch
c) Interaktive Aufgabe (LearningsApp)
https://learningapps.org/15071686
Учні слухають аудіо та з’єднують малюнки з прослуханим аудіо.
d) Video
https://learngerman.dw.com/de/unterwegs-mit-nico-und-selma/l-40484961/e-40484971
Учні слухають відео та виконують завдання
2. Wortschatzarbeit (Lexik und Redemittel)
a) Üb.3,S.97 Höre zu und merke dir!
Учні розглядають малюнки, слухають аудіозапис нової лексики і повторюють її хором.
b) Merke dir! Schreibe neue Lexik ins Vokabelheft!
Jetzt siehst du die Wörter, höre das Wort, wiederhole es und schreibe dieses Wort ins Vokabelheft. Los geht’s!
Учні записують слова у словник з перекладом
https://quizlet.com/768033213/5-klasse-mein-lieblingsessen-flash-cards/?x=1jqt
- die Pizza – піца
- das Obst – фрукти
- die Cola – кола
- der Salat – салат
- der Hamburger – гамбургег
- die Schokolade – шоколад
- das Eis – морозиво
- die Limo – лимонад
- die Suppe – суп
- die Mandarine – мандарина
- der Apfel – яблуко
- die Birne – груша
- die Ananas – ананас
- die Banane – банан
- die Apfelsine – апельсин
- mögen – любити щось
с) Флеш-картки “Essen”
Учні знаходять до малюнків відповідні написи.
3. Verbesserung des Wortschatzes
a) Spiel “Sortiere Bilder” Гра - сортування «Заповни кошики»
Учні розділяють слова – малюнки по відповідних кошиках
Obst Essen
b) Üb.2,S.94 Höre den Reim und lies ihn dann vor. Ordne die Zeilen den Bildern zu
Учні слухають ще раз римівку, читають її тв впорядковують рядки римівки відповідно до малюнків.
с) Memori-Spiel. “Obst” Finde die Paare. Гра «Меморі»
На столі лежать картинки малюнком до низу, учні знаходять пари картинок і відкладають їх у сторону.
4. Grammatik
a) Merke dir!
Сьогодні ми навчимося відмінювати дієслово tragen, його слід записати у грам. зошит і вивчити. Öffne bitte das Heft und schreibe!
b) Interaktive Aufgabe (LearningsApp)
https://learningapps.org/701855
Учні виконують вправу самостійно і перевіряють її біля дошки
с) Üb. 4, S. 98 Kreuze die richtige Variante an. «Закінчи речення»
Учні позначають правильний варіант дієслова mögen у реченнях.
5. Lesen
a) Ub. 6, S.99 Lies und komentiert.
Учні читають і обговорюють прочитане за зразком.
b) Was mag Mia und was Leon? Sortiere «Гра – сортування»
6. Sprechen
a) Üb. 2, S. 97 Welche Früchte magst du und welche nicht? Erzähle.
b) Üb.3,S. 97 Ergänzt die Sätze
с) Interview
Üb.5,S.98 Spielt Dialoge nach dem Muster
d) Spiel “Mogt ihr das?”
Учні слухають запитання ведучого та піднімають відповідні смайлики
е) Spiel “Was mögst du?”
https://www.youtube.com/watch?v=nb5KvFQRTY0
Учні переглядають відео-зображення та розповідають за зразком.
III. Stundenschluss
1. Zusammenfassung
- Що ви сьогодні вивчили?
- Що вам сподобалося найбільше?
- Яке дієслово ви вивчили сьогодні?
- Яку їжу і фрукти ви запам’ятали?
- Що ви сьогодні повторили?
- Оцініть свою роботу на уроці…
2. Вправа «Своє місце».
Висловіть свої думки про урок.
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
3. Hausaufaben
вив. нову лексику і правило
Üb. 8, S.98 (пис) зробити допис у зошиті.
виконати завдання
Аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці»
На який бал сподіваюся
|
Оцінка вчителя |
|
|
Аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці»
На який бал сподіваюся
|
Оцінка вчителя |
|
|
Аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці»
На який бал сподіваюся
|
Оцінка вчителя |
|
|
Аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці»
На який бал сподіваюся
|
Оцінка вчителя |
|
|
Аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці»
На який бал сподіваюся
|
Оцінка вчителя |
|
|
Аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці»
На який бал сподіваюся
|
Оцінка вчителя |
|
|
Аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці»
На який бал сподіваюся
|
Оцінка вчителя |
|
|
Аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці»
На який бал сподіваюся
|
Оцінка вчителя |
|
|
Аркуш оцінювання «Мої успіхи на уроці»
На який бал сподіваюся
|
Оцінка вчителя |
|
|
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |
Не дуже зрозуміло навіщо це мені |
Відразу можу застосувати |
Ніколи не зможу застосувати |
Добре зрозумів(ла) |