Мета урока
Практична :
- вчити учнів комбінувати 6-7 речення у логічній послідовності
- вчити учнів розробляти фізичний портрет друга
- навчити учнів вести діалог за ситуацією з використанням опор
- розвивати уміння аудіювання автентичних текстів
Освітня :
- розвивати кмітливість учнів
- розвивати вміння спілкуватися
- поглибити знання учнів за темою урока
- розвивати в учнів пізнавальний інтерес
Виховна:
- виховувати ввічливість у стосунках з людьми
- виховувати дисципліну ,взаємоповагу учнів
Розвиваюча:
- розвивати вміння спілкуватися, зокрема вміння вести диспут і брати участь у ньому
-розвивати фонетичні навички
-робота з новими лексичними одиницями
Єтап уроку |
Ціль-результат |
Зміст |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Оцінка та контроль |
Мотивація(Створення ситуації успіху, інтелектуальна хвилинка,) |
Створення доброзичливої атмосфери |
Слайд 1 |
Bonjour ! Le sujet de notre leçon est «Mes copains de classe» Nous allons voir ce que vous avez appris d’après ce sujet.Vous allez lire,répondre aux questions , faire de dialogues,,jouer . .
|
Bonjour.Nous sommes ravis de vous voir! |
|
Введення в тему урока. Постановка учбової задачі(формулування цілі та задач урока,проблемних ситуацій) |
Окреслити ціль та на її базі створити засіб її реалізації |
Конверт з листом
Слайд 2
Слайд 3 |
Aujourd’hui j’ai apporté une lettre. Ecrivez-vous des lettres ? Recevez-vous des lettres ? Qui lit la lettre ?
|
Lili a décidé de lire la lettre. Recette de l’amitié Un peu de disponibilité un reste de tendresse Un pinceé d’écoure Et beaucoup de sincérité Питання виведені на монітор та вчитель задає їх усно. |
|
Відкриття нового Робота з підручником. Практична частина. |
Засвоєння змісту тексту |
|
Commençons la lecture du texte d’après les rôles p.196 |
Les élèves lisent le texte |
|
Обробка лексичних одиниць за текстом |
Робота з новими лексичними одиницями |
Слайд 4 |
Un coup de foudre Rouge comme une tomate Oser,amoureux,euse Ȇtre en colère |
Учні по черзі читають та перекладають слова |
|
Включення нового в активне використання. Мовні додатки |
Розвиток творчого мислення. Розвиток колективізму |
Слайд 5 |
Завдання 1 Associez les couleurs |
Учні розмірковують над завданням ,яке вони бачать на моніторі, та шукають кожному кольору логічне значення |
Парна робота, фронтальне опитування |
Удосконалення моногічного мовлення |
Навчитися комбінувати речення в логічній послідовності |
Слайд 6 |
Fais le portrait de Pablo et de Mila. Pourquoi est-ce que la nouvelle élève intéresse Pablo. |
Робота з текстом та відповідь на запитання |
Фронтальне опитування |
Фізична хвилинка |
|
Пісня |
Mes amis les monstres |
Учні співають пісню |
|
Розвиток асоціативного мислення |
Розвиток пізнавального інтересу |
|
Fais le portrait d’un de tes copains de ta classe. Écris ton récit dans le cahier. |
Розподіл учнів на 2 групи за рівне навчання. 1 група учні описують один одного. 2 група розповідають цікаву історію з життя героя. Усі учні читають товаришам складену розповідь, ті натомість відгадують про кого йдеться. В якості допоміжного матеріалу використовують вправу підручника №3 |
Індивідуальна робота. Самоконтроль |
Перегляд відеоматеріалів |
Пізнання навколишнього середовища |
Відеоматеріал додатково |
J’aime mes amis |
|
|
Підведення підсумків. Підсумкова рефлексія учбової діяльності |
Учні оцінюють учбову діяльність |
Слайд 7 |
Faisons un petit sondage. Faisons une conclusion. Terminez les phrases. На уроці мені сподобалось… На уроці мені було важко… На уроці мені запам’яталось… Notre leçon est presque finie.Vous avez très bien travaillé aujourd’hui et vos notes sont... Merci beaucoup pour votre travail.Notez encore votre devoir à domicile pour la leçon suivante |
Les élèves répondent aux questions Учні розповідають про те ,що цікавого вони довідались на уроці. Ми навчилися працювати разом та допомагати один одному. Слухати один одного. Спілкуватися та бути уважними, дружніми, чуйними. Діти отримують оцінки та довідуються про правильне виконання домашнього завдання
|
Підсумки анкетування |
Урок за темою «Mes copains de classe»
Вчитель Мартинова І.В.
- Цільову аудиторію учні середньої школи
- Кількість учнів 10
- Вік учнів учні 11 років
- Рівень володіння мовою А2
Мета урока
Практична :
- вчити учнів комбінувати 6-7 речення у логічній послідовності
- вчити учнів розробляти фізичний портрет друга
- навчити учнів вести діалог за ситуацією з використанням опор
- розвивати уміння аудіювання автентичних текстів
Освітня :
- розвивати кмітливість учнів
- розвивати вміння спілкуватися
- поглибити знання учнів за темою урока
- розвивати в учнів пізнавальний інтерес
Виховна:
- виховувати ввічливість у стосунках з людьми
- виховувати дисципліну ,взаємоповагу учнів
Розвиваюча:
- розвивати вміння спілкуватися, зокрема вміння вести диспут і брати участь у ньому
-розвивати фонетичні навички
-робота з новими лексичними одиницями
Очікувані навчальні результати: учні зможуть зробити фізичний портрет друга
Тип урока:комбінований
Метод ведення уроку:свідомо-комунікативний
Наочність,обладнання та матеріали:
підручник Кліменко, відеоматеріли,наочність( анкета «який я друг»),ПК
Структура уроку:
1.Початок уроку(1хв.)
2.Бесіда з черговим(2хв.)
3.Фонетична хвилинка (Recette de l’amitié)(2хв.)
4.Читання тексту стр.196(7хв)
5.Розбір нових лексичних одиниць (4хв)
6.Фізк.хвилинка(4хв) пісня Mes amis les monstres
7.Вправа№ 2 (7хв)
8. Fais le portrait d’un de tes copains de ta classe (5хв)
9.Перегляд відеоматеріалів (5хв)
10.Анкетування « який я друг»(5хв)
11.Підсумки уроку(3хв)