Урок - „Ми - учні Нової української школи”

Про матеріал

Розробки уроків для 1 класу Нової Української Школи (НУШ). Сюди входять ранкові зустрічі, мій настрій, робота в групах. Залучення батьків першокласників.

Перегляд файлу

1 урок

„ Ми учні нової  української школи”

Вчитель: Доброго дня, любі мої першокласники і дорогі наші батьки. Я рада Вас вітати на сьогоднішньому нашому 1 уроці, побажати Вам здоров*я, успіхів у навчанні, витримки……… Ви знаєте уже що ми стартуємо по новій програмі. Тому сьогоднішній наш  урок ми проведемо за новою програмою і я рада вітати Вас у новій українській школі.

  1. Ранкова зустріч „ Внутрішнє і зовнішнє коло”

(Діти і батьки стають у коло, батьки роблять зовнішнє, а діти внутрішнє коло. Те коло де стоять батьки не рухається, а внутрішнє коло де – діти то рухається)

  • Отже, кожна дитина стає напроти своєї мами або тата, і внутрішнє коло за годинниковою стрілкою рухається на одного учасника вперед після виконаного завдання.
  • Привіталися правою рукою (вітаються один з одним, батьки на місці діти на одного учасника переміщуються);
  • Привіталися лівим плечем;
  • Правою п’яткою;
  • Правою щічкою;
  • Привіталися мізинчиком лівої руки;
  • Коліном лівої ноги.
  1. Визначення настрою „ Мій настрій ”

( діти можуть у класі поміняти прищепки свого настрою який був на урочистій лінійці, може в когось із дітей став кращий або гірший настрій чи не змінився. І обов’язково висловити свою думку чому так….)

  • Полінко, розкажи в тебе змінився настрій після лінійки чи ні? ( і так кожна дитина)
  • А тепер ми хочемо бачити який настрій у наших батьків ( батькам також дати прищепки хай розкажуть який у них настрій) АБО створити на ватмані галявину настрою це за бажанням.
  1. Робота в групі

(Об’єднати в одну або дві-три групи батьків, і окремо у групи дітей. Створити на ватмані круг сонця, хмарки, знизу травичку, метелики. А промінці з різнокольорових долоньок наліплять батьки які будуть використовувати у роботі, квіточки наліплять діти)

Правила роботи в групі:

  • Не будь байдужим.
  • Принцип «тут і тепер».
  • Поважай виступаючих. Слухай уважно співбесідників.
  • Щирість у спілкуванні.
  • Не перебивай.
  • Не критикуй виступаючого. Обговорюй ідею його виступу.
  • Працюють всі!
  • Дотримуйся правила піднятої руки.
  • Не смійся з виступаючого. Всім властиво помилятися в своїх судженнях та доведеннях.

 

(для прикладу яке має бути сонечко)

       У батьків на парті вирізані різнокольорові долоньки. Вчитель просить написати посередині прізвище та ім`я дитини, дату народження, домашню адресу та телефони батьків. На кожному пальчику напишіть особливості вашої дитини (проблеми зі здоров`ям, особливі риси характеру, як ви звертаєтеся до дитини вдома, як звертаються дорослі до дитини. А  на іншій стороні долоньки напишіть, яку допомогу ви можете надати вчителеві, щоб дітям було затишно і цікаво в школі.

       А дітям роздати квіточки готові кольорові або шаблони щоб розмалювала, і щоб кожна дитина написала своє ім’я, як уміє (писаними чи друкованими буквами)

   Дивіться, яка у нас вийшла гарна різнокольорова галявина. Квіточки це ваші дітки, а промінчики це ви. Тому давайте світити своїм діткам у їхньому житті, щоб їм було легше іти, учитися і не боятися якоїсь темряви.

  1. Що я очікую від шкільного життя?

- Дітки, як ви вважаєте, навіщо діти йдуть до школи?

- Чого б  ви хотіли навчитися у школі?

- Школа – це місце, де дітей навчають писати ,читати, рахувати, малювати, спілкуватися.

  5. Притча «Все в твоїх руках».
           Дуже давно в старовинному містечку жив Майстер, який був оточений своїми учнями. Найбільш здібний із них колись задумався: «А чи є таке питання, на яке Майстер не знає відповіді?». Він пішов на квітучий луг, спіймав красивого метелика і заховав його між долонями. Метелик чіплявся лапками за руки учня і лоскотав його. Посміхаючись, учень підійшов до Майстра і запитав: «Скажіть, метелик у моїх руках живий чи мертвий?». Учень міцно тримав метелика в зімкнутих долонях і був готовий у будь-який момент стиснути його заради своєї істини. Не дивлячись на свого учня, Майстер відповів: «Все у твоїх руках».

 

Отже, успіхи вашої дитини у ваших батьки руках.  Роль сім’ї в суспільстві за своєю силою незрівнянна з будь-якими суспільними інститутами. Родина — перший мікросвіт, у якому дитина виховується, формується, розвивається, набуває соціальних умінь. Головні вихователі дитини — ви, її батьки.  Як виховувати дитину правильно?  Як не помилитися ? Як не втратити духовний зв’язок  із дитиною? 

      Ось для того, щоб допомогти Вам знайти відповіді   на ці  життєво важливі питання потрібно тримати тісний зв'язок із школою.  Сподіваюсь, що  школа  стане  Вашим добрим порадником і помічником у такій важливій справі —  справі виховання справжнього громадянина, людини  з  щедрою душею і  палким та люблячим серцем.

 

6.Рефлексія

- Отже, я надіюся, що ви зрозуміли, що таке НУШ. Ми повинні працювати разом, групами, колективно, допомагати один одному і звичайно висловлювати свою думку. Тому ми одна сім’я де в нас є маленькі квіточки, які потрібно поливати, доглядати їх, дарувати їм своє тепло і любов. Я пропоную вашій увазі відео-пісню „ Мама і тато” і повернутися  на декілька хвилин у дитинство.

Перегляд відео (відео у додатку)

  • Дякую за увагу!!!

 

docx
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
2347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку