Урок " Ми знову разом "

Про матеріал
Даний урок допоможе створити атмосферу невимушеної зустрічі, формувати вміння висловлювати власну думку, виконувати завдання самостійно та у групі, колективі; сприяти формуванню добрих відносин між дітьми в класі, створенню дружнього дитячого колективу; розвивати уміння дітей спілкуватися та підтримувати товариські стосунки, співпрацювати, слухати; закріплювати знання учнів про нашу державу – Україну; формувати національну свідомість школярів; виховувати патріотів рідної держави, повагу до її символів, любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Тема: Знову разом

Мета: створити атмосферу невимушеної зустрічі, формувати вміння висловлювати власну думку,  виконувати завдання самостійно та у групі, колективі; сприяти формуванню добрих відносин між дітьми в класі, створенню дружнього дитячого колективу; розвивати уміння дітей спілкуватися та підтримувати товариські стосунки, співпрацювати, слухати; закріплювати знання учнів про нашу державу – Україну; формувати національну свідомість школярів; виховувати патріотів рідної держави, повагу до її символів, любов до рідного краю.

Обладнання: музичний супровід, відео-гра «Так чи ні», фішки для гри,   презентація    до уроку   «Знову разом!», руханки,  долоньки для ранкової зустрічі; пазли «Україна», анаграми, розтяжки, посвідчення другокласника, коровай, плакат, хмаринки для оформлення дошки.

 

Хід уроку

На моніторі – Слайд 1

  •          Вітаю, мої любі другокласники. Відщебетало тепле гомінке літо і щедрий вересень першим жовтим листячком та ранковою прохолодою покликав нас до школи. Сьогодні ми знову разом у стінах нашого класу. Слайд 2
  •          За літо ви всі підросли, стали старшими на рік, гарно відпочили. Я рада вітати вас з початком нового навчального року. Бажаю кожному підкорити нові вершини знань, зустріти  надійних друзів та досягти омріяної мети!     
  •                    Отже, ми розпочинаємо наш перший урок.

Звучить пісня «Ми дружно ідемо до школи» (Додаток 1) – Слайд 3

Сьогодні  Ви прийшли до класу,  переповнені гарних спогадів і з нетерпінням хочете поділитися своїми враженнями.

1. Ранкова зустріч -  Слайд 4

 В школу знову повернулись,
У вас канікули пройшли,
Ми зустрілись, посміхнулись
Розкажіть-но, де були?

  •          Зараз пропоную, по черзі, вийти і вибрати долоньку, на якій написано запитання.

(Додаток 2)

  •          Почнемо наш перший урок з ранкової зустрічі. Станьте в коло. Прочитайте запитання і дайте на нього відповідь. (Розпочинає вчитель, він також вибирає собі долоньку).

Вчитель:
Хто в селі, а хто на морі,
Хтось у горах побував,
Відпочили ви доволі,
Кожен щось нове пізнав.

Забавлялись від світанку,
Витворяли часом ви,
Вертячись без перестанку
Поки виглянуть зірки.

Мов грибочки позростали,
Не такі вже й малюки.
В класі  ріднім всі зібрались,

І вже в другий клас прийшли!

  •          Давайте візьмемося за руки і скажем разом: «Привіт, мій рідний, 2 клас!».

Діти сідають за парти.

  •          А початку уроку  пропоную пригадати, як ми разом вчилися у 1 класі.
  •          Скажіть, як вдома вас називають батьки?
  •          Когось називають кошенятко, когось – зайченятко, а когось і – поросятко.

2. Зараз переглянемо презентацію і, можливо, хтось себе впізнає.

Слайди 5-17  

Презентацію переглядайте, себе впізнавайте.

    

Слайд 5

Русяві і біляві, світлі і темні.

Які розумні дітлахи, які приємні!

      

 

Слайд 6

І все як слід, і все у нас у нормі.

Ми в школу завжди  ходимо у формі.

  

Слайд 7   

Тягнусь до книжки і не смійтесь з мене,

я не просто кіт, я кіт учений

Слайд 8

Мовчіть дівчата і замовкніть хлопці,

Не переношу шуму на уроці!

    

Слайд 9

На все потрібно веселіш дивитись,

Не плач малий, у школі добре вчитись.

Слайд 10

 Образивсь я, про все сьогодні знаю,

 Але до дошки щось не викликають.

 

Слайд 11

Чи зможу я контрольну написати,

Прийдеться по ромашці погадати.

    

Слайд 12

ЄС Єс Єс Єс – уроку вже кінець,

І вчителька сказала: «Молодець!».

 

Слайд 13

Команда : Їсти!

Де ти, де ти, де ти?

Які супи у нас у їдальні, і які котлети!

 

Слайд 14

Ми робимо такі великі кроки,

Коли тікаєм від батьків, щоб не робить уроки!

 

 

Слайд 15

Ви не подумайте, я зовсім не ледачий

Та уві сні легше розв’язувать  задачі.

 

Слайд 16

Швидше за парти, продзвенів дзвінок!

І наша вчителька йде на урок.

 

Слайд 17

Ура! Ура! Вітайте нас,

Бо ми прийшли у другий клас!

 

  •          Ще вчора ви були малята-першачки, а сьогодні вже – другокласники. Та, щоб отримати посвідчення другокласника, потрібно виконати деякі завдання і підтвердити свої знання.

3. Гра «Так чи ні?» Слайд 18

-   Чи не забули ви за літо правила поведінки у школі? Чи, можливо, знову треба йти у перший клас? Зараз перевіримо. Пропоную зіграти у гру «Так чи ні». (Додаток 4)

  •          Перед вами лежать фішки із  позначками «Так», «Ні». Ви повинні уважно  слухати запитання і піднімати відповідні фішки. (Додаток 5)
  •          Молодці, із завданням справилися. Правила поведінки у школі пам’ятаєте і зможете своїми знаннями поділитися із першачками.

4. Руханка Слайд 19

       - А зараз знову пропоную стати в коло і виконати невеличку руханку.

В цьому класі друзі всі. ( Тричі плескають у долоні )

Я і ти, і ми, і ви.

Руку дай тому, хто зліва.

Руку дай, тому, хто справа.

Ми – шкільна сім'я.

В цьому класі друзі всі.

Посміхнись тому, хто зліва.

Посміхнись, тому, хто справа.

Ми – одна сім'я.

  •          Другокласники – це діти, як уміють дружити.

Слайд 20

У давнину український народ називали чудовим словом «добричі», тому що вони мали добру вдачу, були чуйні, ні з ким не ворогували, не нападали, бо жили з того, що давала їм матінка-земля. І дітей своїх так

виховували: поважати один одного, вміти поступитися, миритися, жити в мирі і злагоді. Багато років промайнуло з тих пір, але цей звичай не забувають у наших сім'ях. У злагоді і мирі ми повинні жити у нашій шкільній учнівській сім'ї, нашій країні.

  •          Подумайте і скажіть, яким повинен бути справжній друг? (відповіді дітей)

Слайд 21

  •          Справжній друг – це той, хто має добре серце (передає серце учню і так по черзі). (Додаток 6) Слайд 22

Діти сідають за парти

5. Діти з вчителем виконують пісню про дружбу (Додаток 7) Слайд 23

      - Давайте всі разом заспіваємо пісеньку про дружбу.

Взаємоповага, чуйність, ввічливість — неодмінні ознаки дружного класу. Неприпустимі в класі образливі прізвиська, непристойні жарти, неповага до дівчат, грубість у взаєминах. Дружбу можна легко зруйнувати грубими, недоречними жартами. Вам ще доведеться крокувати з класу в клас пліч-о-пліч. Перед вами буде виникати безліч проблем, але я хочу сподіватись, що ви пронесете у своїх серцях довіру до людей, добро, уміння дорожити дружбою.

Слайд 24

Якщо дружить увесь клас,

 Успіх буде повсякчас.

 Все вам легко удається,

 Весело усім живеться.

  •          Впевнена, що кожен з вас може називатися – справжнім другом. А наш другий клас – найдружніший клас у світі!

Слайд 25

  •          В усі часи в усіх народів дружба вважалась великою цінністю. Українці завжди цінували цю чесноту в людських стосунках.
  •          А хто такі українці?

6. Вправа «Мікрофон» - «Що я знаю про Україну? Слайд 26

  •          Що ви можете розповісти про нашу неньку Україну.

-    Як багато ви знаєте про країну. Ви справжні українці, патріоти рідної землі.

Слайд 27

-  Сьогодні Україна переживає дуже важкі часи. У наш дім прийшла війна, яка принесла смерть, сльози, знищення міст і сіл. Запорукою перемоги над ворогом є наша сміливість, згуртованість та любов до Батьківщини. Тільки справжні патріоти можуть стати на захист рідної землі. І скоро настане час, коли ми всі будемо святкувати нашу Перемогу.

  •          Але, на жаль, дуже багато українців загинуло. Тому пропоную вшанувати пам`ять про них  хвилиною мовчання.

Хвилина мовчання (Додаток 3) – Слайд 28

7. Анаграми (робота в групах) (Додаток 8) Слайд 29

     -    Україна, як і кожна держава, має свої державні та народні символи. Попрацюйте з анаграмами та розкодуйте слова, які там заховалися.

     -    І з цим завданням ви з легкістю впорались.

8. Руханка «Перлина – Україна». (Додаток 9) Слайд 30

     -       Запрошую всіх трішки відпочити і порухатись.

9.  Складаємо пазли (Додаток 10) Слайд 31

     -  Україна – це отча земля, рідний край, де ти народився. Широкі й чарівні простори, прекрасні села й міста. Могутньо котить до Чорного моря сиві хвилі найбільша річка України – Дніпро. Буйною зеленню шумлять по його берегах сади, ліси. Наша Україна – райська земля безмежних степів, неозорих ланів, прадавніх таємничих лісів. Це земля могутніх і славних предків, які залишили нам у спадок священні звичаї та прекрасні поетичні традиції, безцінні дари – слово і пісню. Золотистим морем розливається по безкраїх нивах жито – пшениця, всяка пашниця. Працьовиті й волелюбні люди здавна живуть в Україні. Вони прагнуть миру. Але, якщо Батьківщині загрожує небезпека, так як зараз, стають на її захист.

 Українці хочуть, щоб країна була єдиною, неподільною, щоб захід і схід, північ і південь жили у злагоді та мирі.

Слайд 32

 Ми не можемо допустити, щоб Україна була розірвана на шматки, як того хоче Росія. Кожен з нас повинен усвідомити, що саме в наших руках доля України.  Саме від того, що ми робимо чи не робимо сьогодні, залежить майбутнє нашої держави. Ми всі різні, але мета у нас одна – мир і спокій на нашій землі.

Давайте  зараз поєднаємо пазли і складемо найкращу у світі країну -  нашу рідну, квітучу Україну (робота в парах або групах)

Слайд 33

 Погляньте, яка чудова наша рідна Україна!

Країн багато на великій карті,

Та серед них — вона, твоя єдина.

Її люби і будь завжди на варті,

Бо це твоя земля, це Україна.

Вона така ж реальна і казкова,

Як мамина долоня, тепла й щира,

У неї в серці українська мова,

В її душі любов і світла віра.

Цвітуть в ній мальви, маки і левкої.

Хтось, може, скаже, що таких багато.

Але ти знай, що іншої такої

Не зможеш в цілім світі відшукати.

  •          А що кожен з Вас хоче побажати  Україні? (відповіді учнів).

10. Вправа «Побажаю Україні…» Додаток 11. Слайд 34

-  Пропоную виконати вправу «Побажаю Україні…» (робота в парах або групах».

  •          Які ж ви у мене розумні, кмітливі та добрі діти. Я переконана, що, коли виростете, станете гідними громадянами своєї держави.

11. Підсумок уроку

     -    Ось і підходить до кінця наш урок. Ви показали, що стали справжніми другокласниками.

     -  Тож прошу отримати посвідчення.

Хай вам, любі діти, сонечко сміється,

А погане - хай минеться.

Хай щастить вам, діти, всюди!                                               Хай ростуть з вас добрі люди!

   

  •          Діти, дякую вам за чудову роботу! І запрошую всіх посмакувати

короваєм, адже він теж є народними символом нашої країни. І за народними традиціями жодне свято, обряд не відбувається без короваю. (Учні пригощаються короваєм.)

 

 

 

 

docx
Додано
11 вересня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку