«Мінна безпека у районах бойових дій»
Учитель математики, фізики Маломедовська І.Б.
№ |
Поточ-на хвили-на |
Етап уроку |
Технологія учителя |
Технологія ученя |
Технологічний коментар: Методи та прийоми |
1 |
1-2 хв |
Організаційний момент |
Привітання, тема уроку, пояснення цілей та задач на урок, організація групової роботи |
Підготовка груп до роботе, групи формуються по роду діяльності (МНС, учитель, Лікар, дитина, поліція, перехожий) |
Рапортичка, приветствие |
2 |
2-5 хв |
Мотивація |
Запропонувати вікторину для мотивації та активізації дослідницької діяльності |
В групах обговорюють та пропонують и своє росшифрування |
Викторина, робота в групі |
3 |
5-6 хв |
Актуализація знань та практичного досвіду |
Запропонувати заповнити таблицю формул з кінематики та динаміки, по закінченню надати повний варіант таблиці |
Кажний працює в своїй табличці, самостійно оцінює результат |
Самостійна робота з саоперевіркою |
4 |
6-10 хв |
Вивчення та узагальненнянового матеріалу |
Продемонструвати матеріал про будову протипіхотної міни та фізичних параметрів вибуху, розібрати задачу, запропонувати розв’язати її в групах |
Обговорюють, записуют в зошиті розв’язання |
Колективное обговорення, робота в групах
|
|
10-20 хв |
Самостійне виконання завдань |
Учитель пропонує кождній групі розв’язать кейс, спов’язаний з поведінкою в небезпечній зоні. Означення та характеристика події.
|
Група повторює матеріал з теми, звертаючись до різних разділів кейсу, розв’язують задачі задачи, складають розв’язання
|
Виконання різнорівневих задач, завдань, тестів.
|
5 |
20-22 хв |
фізхвилинка |
Зарядка «Цунамі» |
Кожна група стає в ряд и показує вид механічної хвилі. |
Психологічна та фізична розгрузка |
6 |
22 – 37 хв |
Звіт про способи та результати виконання |
Запропонувати групі звітувати пр. виконану роботу за планом:
|
Групи слухают відповіді, ставлять питання. Виставляють оцінки одне одному.
|
Дискусія, коментування результатів ланцюжком, індивидуальне опитування. |
7 |
38 -45 хв |
Підсумрк уроку, домашнее завдання |
Узагальнити вивчений на уроці матеріал: 1. Решить кроссенс и сделать выводы о проделанной работе упражнение: «Зажги лампочку». |
Оцінка кажної групи по одному реченню, в зошит покласти схему уроку Учасник кожної групи має наклеїти стікер певного кольору, який характеризує настрій учня під час уроку |
Вправа «Відкритий мікрофон» Эмоційна рефлексія |