Урок "Мистецтво класицизму:живопис"

Про матеріал
Дати учням поняття «стиль класицизм» Ознайомити з кращими європейськими і українськими зразками архітектури, живопису, скульптури Розвивати абстрактне мислення, вміння аналізувати та робити висновки. Виховувати ціннісні, естетичні та художні смаки .
Перегляд файлу

ТКІ-б з мистецтва  в 9 класі                  Дата

 

  Тема. Класицизм

 

Мета. Дати учням поняття «стиль класицизм» Ознайомити з кращими європейськими і українськими зразками архітектури, живопису, скульптури  Розвивати абстрактне мислення, вміння аналізувати та робити висновки.  Виховувати ціннісні, естетичні та художні смаки.

 

Очікувані результати. учень розуміє особливості класицизму; знає спадщину видатних діячів європейського і вітчизняного мистецтва створює живописні, графічні та декоративні композиції у різних стилях і напрямах;  застосовує знання про стиль мистецтва для самореалізації; оцінює твори видатних діячів мистецтва України й світу;

 

Обладнання.  комп’ютер, підручник, роздатковий матеріал

 

 

Етапи

 

Зміст роботи

 

Діяльність учнів

Ключові та

предметні

компетенції, наскрізні змістові лінії

І – виклад

нового

матеріалу

І. Організаційний момент

 

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

  • Що таке класицизм? Які його основні ознаки?
  • Назвіть зразки архітектури і скульптури та їх авторів
  • Кого ви знаєте із представників живопису даної епохи

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети, мотивація навчальної діяльності. Визначення очікуваних результатів.

  1. Зразки живопису в Європі та їх автори
  2. Класики  живопису в Україні

 

ІV. Вивчення нового матеріалу шляху.

V. Підсумок етапу, вияснення незрозумілого.

Учні відповідають на питання вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні записують тему і план уроку; прослуховують  інформацію вчителя

 

Обізнаність і
самовираження у сфері культури, комунікатив-на

 

 

Інформаційно-цифрова

 

 

ІІ –

само-

заглиблення

І. Постановка й вибір завдань.

На основі матеріалу підручника, працюючи в парах розв’яжіть кросворд (Дод 1)

 

ІІ. Обговорення напрацьованого матеріалу, вияснення незрозумілого.

Учні самостійно опрацьовують матеріал, розв’язують кросворд

Навчальна, культурологічну

ІІІ –

практичний

 

Закріплення вивченого матеріалу.

Творча робота.

Варіант 2. Намалюй архітектурний пейзаж із класичною будівлею (графітний олівець, гелева ручка, фломастери).с.133

Учні самостійно опрацьовують матеріал підручника і виконують творче завдання

 

Навчальна, соціальна та громадянсь-ка компетент-ності, математична

ІV –

контрольно-

діагностичний

І. Узагальнення вивченого на занятті.

Рефлексія

  • Що нового ви дізналися на уроці?
  • Схарактеризуйте творчість українських художників-портретистів.
  • Чи сподобався вам урок?  Чим саме?

ІІ. Підсумок заняття. Оцінювання. Рефлексія.

Учні на основі вивченого матеріалу дають відповідь на питання вчителя

 

 

 

 

 

 

Логічна

соціальна

 

Домашнє завдання:

Завершити роботу почату в школі

Додаток 1

Розв’яжіть кросворд

А

Л

Ь

Т

А

Н

К

А

Б

Г

О

Р

Е

Л

Є

Ь

Л

А

Р

Г

Ф

Є

Ь

Ф

 

Е

Р

О

Т

К

Л

А

С

И

Ц

И

 

К

И

Т

Р

О

П

М

З

 

 

 

Розв’яжіть кросворд

Л

О

С

Е

Н

Й

Н

С

Л

О

К

Н

К

Д

И

Ь

Е

В

И

Ц

Б

О

Л

К

Д

А

В

И

Д

 

Й

И

П

У

С

С

Е

Н

М

А

 

 

 

 

С

О

Т

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 березня 2023
Переглядів
417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку