урок "Місто Здоров’я"

Про матеріал
Перший урок Урок подорож «Місто здоров’я» І. Організаційний момент 1. Привітання вчителя Поглянь, дитино, все довкола Так щиро посміхається тобі: І сонце, й небо, ліс і поле – Ти теж у відповідь їм посміхнись. Ти привітайся з днем чудовим, Пташками, травами, струмочком голубим, І знай: усе це є природа, Її люби, примножуй, бережи!
Перегляд файлу

Перший урок

Урок подорож «Місто здоров’я»

Мета: розвивати уявлення про здоровий спосіб життя, його складові; виховувати інтерес до фізичної культури, до сучасної науки про здоров’я.

Обладнання: назви стежин у вигляді промінців, конверти із завданнями, стікери, олівці, репродукції картин.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання вчителя

Поглянь, дитино, все довкола

Так щиро посміхається тобі:

І сонце, й небо, ліс і поле –

Ти теж у відповідь їм посміхнись.

Ти привітайся з днем чудовим,

Пташками, травами, струмочком голубим,

І знай: усе це є природа,

Її люби, примножуй, бережи!

- А чим важливий сьогоднішній день?

- Хай навчання в радість буде,

Хай наука не забуде

Поміститись в голові,

Щоб вдавалось все тобі!

Загалом, ти добре вчися,

І ніколи не журися

Про оцінки, про свої,

Знай, що головне в житті,

Це освіта і знання,

Школа, вчитель і рідня!

- Як пройшли ваші канікули

- Хотілося до школи.

   В нас сьогодні незвичний урок. А урок подорож у місто здоров’я.

- А як ви думаєте де знаходиться наше місто в якій країні. (згадати державну і народну символіку)

2. Інтерактивна вправа «Привітайся з сусідом…»

Ви мабуть всі знаєте що зараз нашою країною гуляє вірус під назвою Короновірус

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

1.«Мікрофон»

Що на світі найдорожче?

(Відповіді дітей учитель фіксує на дошці).

Немає нічого дорожчого на світі,

Ніж дивне щастя жити на Землі

В здоров’ї кожній квіточці радіти,

І посміхатися навіть уві сні. 

Безцінний скарб, що ми здоров’ям звемо,

Із юних літ нам треба берегти,

Адже нічого більше нам не треба,

Щоб тільки всі здорові були ми.

   Найдорожчий, безцінний скарб, що має людина – це здоров’я. Без нього немає повноцінного, радісного, щасливого життя.

   У третьому тисячолітті без знань не обійтися жодному із нас, адже кожен повинен досягти вершин у житті, зайнявши в ньому гідне місце. І тільки той, хто має міцну волю, сам здоровий фізично та духовно подолає всі перепони на шляху до поставленої мети. Тож недаремно кажуть: «У здоровому тілі – здоровий дух».

ІІІ. Повідомлення теми уроку

Саме про це ми дізнаємося на уроці. Здійснимо подорож цікавими стежинами «Містом Міцного Здоров’я».

ІV. Робота над темою уроку

  1. Бесіда-гра

- Дітки зари ми зайдемо в гості у будиночок Чистих рук. Ажде дуже важливо що наші ручки завжди були чистими.

 Можливо хтось скаже чому?

- Чи вмієте ви мити руки зари перевіримо.

2. Гра « Мої руки найчестіші»

(Діти показують, як правильно мити руки)

- у вас на партах є розмальовки, на яких намальовано дві ручки . розмалюйте одну щоб була чистенька , а іншу намалюйте брудною.

 Яка вам подобається більше.(Чисті ручки діти чіпляють під будиночком на досці).

(Перегляд мультфільму про чистоту рук)

3. Гра «зроби життя яскравим»

Придумайте порівняння до слова «життя».

Яке? (Веселе. Чудове. Красиве. Важке. Щасливе).

Якого кольору життя ? (Оберіть свій колір олівця).

Запишіть на сонечкови, яке у вас життя.

(Діти записують відповіді і розмальовують сонечко та закріплюють їх на дошці).

 Погляньте, які різні сонечка! Життя – це перш за все, здоров’я людини.

4. Вправа Розумник

   Добре здоров’я допоможе прожити цікаве життя.

Життя – це найцінніше, що має людина.

Здоров’я дитини – багатство родини.

Діти  пояснюють їх значення.

   Висновок: коли кожна людина буде здорова, то і все суспільство буде здоровим; житимемо ми набагато краще, бо люди творчо працюватимуть; діти значно краще вчитимуться, успішно пізнаватимуть світ.

5. Подорож стежинами «Міста Міцного Здоров’я»

Будинок  «Масочки на ротиках»

 Всі ви напевно бачили що дорослі і дітки одівають маски. А для чого вони ви знаєте?

5.1. Гра « В мене маска найсмішніша»

  - а чи будуть вони допомагати нам якщо ми будемо так їх носити?

(перегляд плакату як правильно одівати і носити маски)

Висновок: для того, щоб бути здоровим, слід дотримуватись певних правил.

5.2.  Гра «Захисти мене»

- діти у вас на партах є малюнки діток, але щось з ними не так. Що саме ви здогадались?

 Вірно вони не мають масок і можуть захворіти. Допоможіть їм одіньте на них масочки. (Учні малюють маски, і вивішують їх під другим будиночком).

6. Будиночок «Лікарня»

А що ж робити якщо мешканці нашого міста здоров’я захворіють , якого будиночку тут не вистачає. Вірно лікарні.

   -Якщо ви себе погано почуваєте обов’язково скажіть про це дорослим.

А лікар це зовсім нестрашно.

6.1. Гра «На прийомі у лікаря»

- ну хто хоче до лікаря на прийом

Давайте ж визначем, що потрібно лікарю щоб нас оглянути.

- Робота з картками(вивішують під лікарнею)(перегляд уривка мультфільма «Лікар Айболить)

Огляд лікаря

7. Будиночок під назвою «Продуктовий магазин»

«Хто до ста років хоче жити, той правильно їсти повинен уміти», – говорить народна мудрість.

7.1. Вправа «Мозкова атака»

Для чого людині необхідно вживати їжу?

Скільки разів на день потрібно їсти?

Чому важливо дотримуватися режиму харчування?

Що таке вітаміни?

У яких продуктах вони містяться?

Як потрібно їсти?

7.2.Гра «Вибере тільки корисні продукти»

Робота на інтерактивній дошці( Складання продуктової корзини)

Висновок:

Хто дружити з вітамінами буде –

Всі незгоди позабуде.

Виросте міцним, здоровим,

Переможе всі хвороби

8. Будиночок « Природи»

Які фактори природи сприяють зміцненню здоров’я?

Відгадування загадок

   Голуба хустина, жовтий клубок:

По хустині качається, людям усміхається. (Сонце)

   Чисте, напоєне запахом квітів,

Дихати без нього не можна. (Повітря)

   Вона прозора, як сльоза,

І кольором, мов бірюза,

На все вона спроможна,

Без неї прожити не можна…

Тепер відгадайте, хто вона –

Ота звичайна рідина. (Вода)

Природа нам також допомагає зберегти наше здоров’я. Тому рекомендую всім частіши гуляти на свіжому повітрі.

 (Щоб зберегти життя на Землі, треба зберегти природу.)

8.2. Творча гра «У музеї природи»

    Опишіть стан природи, переданий на даній репродукції.

Висновок: кожна зламана гілка, кожна зірвана квітка, кожний пійманий метелик – це рана, яка нанесена природі. Якщо таку рану наносиш ти, твій товариш, а потім ще хтось, то що буде з природою? Адже їй важко заліковувати навіть найменші рани. Отже, щоб довкілля радувало нас, давало здоров’я і силу, як ви думаєте, що кожен з вас повинен зробити?

Садити дерева, не нищити зелені насадження, очищати струмки і джерельця від бруду.

9. Будиночок  «Школа»

9.1.  Бесіда

У кожному місті навіть чарівному обов’язково має бути що……вірно школа.

Адже всі дітки мають вчитися. А щоб нашому навчанню не помішали ніякі хвороби давайте пригадаємо що ж нам потрібно робити.

- Мити ретельно руки з милом

- Одівати маску на коридорах школи та коли ви гуляєте в громадських місцях

- Гуляти на свіжому повітрі

- Відвідувати лікаря якщо захворіли

- їсти продукти в яких багато вітамінів.

Ой здається на наше місто напали мікроби Короновірусу. Що ми з ними зробимо. (діти зривають з дошки малюнки бактерій і викидають у сміття)

 Молодці. Якщо ми будем дотримуватися всіх правил ніякі хвороби нам нестрашні.

V. Підсумок уроку

1. Гра «Корисно-шкідливо»

 Учні показують картку зеленого кольору зі значенням «корисно», а червоного – «шкідливо».

1. Перебування на свіжому повітрі.

2. Ходити з брудними руками.

3. Відвідувати лікаря.

4. Миття рук перед уживанням їжі.

5. Вітатися за руку з товаришами.

6. Одівати маски.

7. Правильне регулярне харчування.

8. Загартування.

Учитель. Що нового дізналися ?

А ще пам’ятайте, що

Життя чарівне, мов казка,

І дається людині раз.

Не марнуйте його, будь ласка,

А любіть і бережіть увесь час.

Я сподіваюся, що кожен із вас буде зростати здоровим!

     Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте тільки хороші звички, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, обирайте самі правильні стежини, крокуйте ними до «Міста  Міцного Здоров’я» і пам’ятайте, що ваше здоров’я – у ваших руках.

 

 

docx
Додано
5 вересня 2020
Переглядів
938
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку