Урок ''Мій одяг'' за підручником НМК «Full Blast for Ukraine» 5 клас НУШ, Г.К. Мітчелл

Про матеріал
Плани уроку з використанням технік критичного мислення на уроці англійської мови в класі за підручником НМК «Full Blast for Ukraine» 5 клас НУШ, Г.К. Мітчелл
Перегляд файлу

Тема: My Clothes

Мета уроку: уведення нового лексичного матеріалу, повторити граматичну структуру to have got, продовжувати навчати ставити питання та відповідати з використанням структури to have got, уведення граматичних конструкцій з this is \ that is, these are \ those are, уведення граматичної форми множини іменників, розвиток навичок читання, навчати використовувати техніки skimming \ scanning, продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення, виховувати повагу та любов до англійської мови, повагу до однокласників.

Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розповісти та запитати, які у кого є речі, що вміють робити, використовують в мові вивчені лексичні одиниці, розуміють, про що прочитали, можуть описати елементи одягу, можуть вказувати, який де одяг, використовуючи конструкції з this is \ that is, these are \ those are, знають та використовують знання з граматики - утворюють правильно множину іменника.

Обладнання: підручник, робочий зошит, додаткові матеріали до уроку для учителя та учнів, наочні матеріали, презентація до уроку, аудіо до уроку CD1 - 033 - 034.

Тип уроку: урок уведення нового матеріалу

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

Привітання.

T.: Hello, everyone! I am glad to see you. I hope you're in a safety place. Everything is ok. Let's start our lesson.

Уведення в іншомовну атмосферу

Warming up

Презентація - слайд 2

Повторюємо вживання конструкцій have got \ has got. Учні мають описати, що має хлопчик та дівчинка.

He has got a bike and headphones. He hasn't got a smart watch and a game console.  She has got a mobile phone and roller-skates. She hasn't got a camera and a skateboard.

 Можна попросити учнів скласти питання, повторивши конструкції з has he \ she got…?

Учні можуть відповідати на питання учителя, або самі ставити питання. Як варіант цей слайд можна потім дати як письмову роботу.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

2.1 . Робота за підручником

Уведення нових слів. Учням пропонуємо розглянути вправу 1 на сторінці 24. Слухаємо аудіо 033 та повторюємо слова, працюємо з правильною вимовою. Далі переходимо до роботи зі слайдом 3. Там спочатку немає слів. Учні працюють паралельно за  підручником. Називаємо цифру - учні слово, яке приховано. Натискаємо на слайд, з'являється слово.

Працюємо з лексикою слайд 4 - 6. Завдання учнів, обрати слова, що відносяться до малюнку. Натискаємо на слайд, з'являється відповіді.

 

Вправа 2 на сторінці 24

Розглядаємо малюнки до вправи. Обговорюємо, про що буде йти мова в тексті. Слухаємо та слідкуємо за текстом. Обговорюємо, про що прослухали \ прочитали. Шукаємо відповіді на питання:

  1. What’s the name of an actress?
  2. What’s her favourite color?
  3. How many scarves has she got?
  4. What color are her favourite jeans?
  5. What color are her trainers?
  6. Does she like skirts?

Читаємо знов та виконуємо завдання після тексту

1. Eva Nelson is an actress.

2. Her favourite colour is red.

3. She has got a red scarf and red shoes.

4. She has got 25 scarves.

5. She has got new and old jeans.

6. Her favourite skirt isn’t very colourful.

Speaking

Слайд 8 - пропонуємо учням описати дітей, у кого що ж з речей.

Слайд 9 - 10 - завдання учнів відповісти на питання, спираючись на малюнок. Також учні можуть просто описати хто і що має з речей.

Працюємо з граматикою на сторінці 25. Пояснюємо матеріал. Використовуємо слайд презентації - 11. Складаємо речення та  виводимо правило використання конструкцій this is \ that is, these are \ those are. Також пояснюємо, як будується множина в англійській мові. Слайд 13 - 15 - розглядаємо приклади.  Потім слайд 16 - розглядаємо правила.

Працюємо із вправою 3 на сторінці 25. Пропонуємо обрати правильний варіант.

Завдання на множину іменників перевіряємо на слайді 17.

 

Вправа 4 на сторінці 25

Учні працюють з правильною вимовою закінчень множини.

Вправа 5 на сторінці 25

Слухаємо аудіо та обираємо правильний варіант. Слайд 18.

Натискаємо на слайд і правильна відповідь рухається в бік речення.

IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

3.1. Підведення підсумків.

3.2. Рефлексія

Що сподобалось на уроці?

3.3. Домашнє завдання.

 

docx
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку