Тема: My Clothes
Мета уроку: уведення нового лексичного матеріалу, повторити граматичну структуру to have got, продовжувати навчати ставити питання та відповідати з використанням структури to have got, уведення граматичних конструкцій з this is \ that is, these are \ those are, уведення граматичної форми множини іменників, розвиток навичок читання, навчати використовувати техніки skimming \ scanning, продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення, виховувати повагу та любов до англійської мови, повагу до однокласників.
Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розповісти та запитати, які у кого є речі, що вміють робити, використовують в мові вивчені лексичні одиниці, розуміють, про що прочитали, можуть описати елементи одягу, можуть вказувати, який де одяг, використовуючи конструкції з this is \ that is, these are \ those are, знають та використовують знання з граматики - утворюють правильно множину іменника.
Обладнання: підручник, робочий зошит, додаткові матеріали до уроку для учителя та учнів, наочні матеріали, презентація до уроку, аудіо до уроку CD1 - 033 - 034.
Тип уроку: урок уведення нового матеріалу
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Привітання.
T.: Hello, everyone! I am glad to see you. I hope you're in a safety place. Everything is ok. Let's start our lesson.
Уведення в іншомовну атмосферу
Warming up
Презентація - слайд 2
Повторюємо вживання конструкцій have got \ has got. Учні мають описати, що має хлопчик та дівчинка.
He has got a bike and headphones. He hasn't got a smart watch and a game console. She has got a mobile phone and roller-skates. She hasn't got a camera and a skateboard.
Можна попросити учнів скласти питання, повторивши конструкції з has he \ she got…?
Учні можуть відповідати на питання учителя, або самі ставити питання. Як варіант цей слайд можна потім дати як письмову роботу.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
2.1 . Робота за підручником
Уведення нових слів. Учням пропонуємо розглянути вправу 1 на сторінці 24. Слухаємо аудіо 033 та повторюємо слова, працюємо з правильною вимовою. Далі переходимо до роботи зі слайдом 3. Там спочатку немає слів. Учні працюють паралельно за підручником. Називаємо цифру - учні слово, яке приховано. Натискаємо на слайд, з'являється слово.
Працюємо з лексикою слайд 4 - 6. Завдання учнів, обрати слова, що відносяться до малюнку. Натискаємо на слайд, з'являється відповіді.
Вправа 2 на сторінці 24
Розглядаємо малюнки до вправи. Обговорюємо, про що буде йти мова в тексті. Слухаємо та слідкуємо за текстом. Обговорюємо, про що прослухали \ прочитали. Шукаємо відповіді на питання:
Читаємо знов та виконуємо завдання після тексту
1. Eva Nelson is an actress.
2. Her favourite colour is red.
3. She has got a red scarf and red shoes.
4. She has got 25 scarves.
5. She has got new and old jeans.
6. Her favourite skirt isn’t very colourful.
Speaking
Слайд 8 - пропонуємо учням описати дітей, у кого що ж з речей.
Слайд 9 - 10 - завдання учнів відповісти на питання, спираючись на малюнок. Також учні можуть просто описати хто і що має з речей.
Працюємо з граматикою на сторінці 25. Пояснюємо матеріал. Використовуємо слайд презентації - 11. Складаємо речення та виводимо правило використання конструкцій this is \ that is, these are \ those are. Також пояснюємо, як будується множина в англійській мові. Слайд 13 - 15 - розглядаємо приклади. Потім слайд 16 - розглядаємо правила.
Працюємо із вправою 3 на сторінці 25. Пропонуємо обрати правильний варіант.
Завдання на множину іменників перевіряємо на слайді 17.
Вправа 4 на сторінці 25
Учні працюють з правильною вимовою закінчень множини.
Вправа 5 на сторінці 25
Слухаємо аудіо та обираємо правильний варіант. Слайд 18.
Натискаємо на слайд і правильна відповідь рухається в бік речення.
IІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.