Урок "Мій розклад дня"

Про матеріал
Урок "Мій розклад дня" за підручником GetSetGo-3 видавництва Oxford University Press
Перегляд файлу

План-конспект уроку

ТЕМА: Мій розклад дня

 ЦІЛІ:

  1. Ввести лексику за темою «Розклад дня», формувати вміння вживати нову лексику в реченнях, тренувати  структури в  Present Simple, продовжити формувати навички роботи в парах;
  2. Розвивати пам’ять, уяву, навички усного мовлення, читання, аудіювання;
  3. Формувати комунікативну, полікультурну та здоров'язберігаючу компетентності;
  4. Виховувати пізнавальний інтерес до предмету.

ОБЛАДНАННЯ: комп’ютер, проектор, підручник GetSetGo-3, картки з лексикою, презентація Working day, аудіозапис.

ХІД УРОКУ:

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ:

Good morning, pupils.

Who is on duty today?

Who is absent today?

What date is it today?

  1. ЛЕКСИЧНА ЗАРЯДКА:

How are you? What’s the weather? Is it a wet day today? What season is it now? What month is it now? What’s your favourite season? Do you like winter? etc.

3.  ФОНЕТИЧНА ЗАРЯДКА

Twisters: My name’s Norman, Wet and windy weather, It’s quarter to two, Shoes and socks, Fish and chips.

4. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ:

Впр.1 ст.36 (слухання тексту, переказ в парах, відповіді на запитання)

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

Ми дізналися про день Тебі. Сьогодні ми будемо вивчати те, що роблять люди протягом дня. Але спочатку повторимо як казати час.(What time is it?)

  1. Виконання пісні стор. 17
  2. Введення нової лексики (презентація) з теми «Розклад дня».
  3. Гра з перевірки пам’яті на вивчені слова. (breakfast, brush, clean, get up, shower)(На дошці записуються слова стовпчиком, учні читають, потім вчитель один за одним витирає слова, учні повинні запам’ятати, де було розташоване те чи інше слово; перемагає той, хто запам’ятав більше слів).
  4. Фізкультхвилинка:

Head and shoulders,

Knees and toes,

Knees and toes.

Head and shoulders,

Knees and toes,

Knees and toes.

And eyes and ears,

And mouth and nose.

Head and shoulders,

Knees and toes,

Knees and toes.

  1.  Гра-імітування (вчитель показує дії, учні відгадують, потім учні самі показують дії та відгадують).
  2.  Виконання вправи на засвоєння нової лексики в парах, самостійне оцінювання.
  3.  Виконання впр. 3 на стор. 38 (слухання, читання, спів, виконання завдань в парах на складання нових куплетів, зачитування своїх віршів)
  4.  ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. УЗАГАЛЬНЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ:

Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?

Що було для вас складним?

  1.  ПОЯСНЕННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ:

WB Ex. 5 p.51 (написати про свій день)

docx
Додано
30 травня 2021
Переглядів
740
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку