Урок « Множення та ділення багатоцифрових чисел»

Про матеріал
урок узагальнення та систематизації знань з теми"Множення та ділення багатоцифрових чисел"
Перегляд файлу

Предмет: Математика

Клас: 5

Тема уроку: Систематизація та узагальнення знань з теми « Множення та ділення багатоцифрових чисел»

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань ( урок-подорож до Лондона)

 

 Урок розвиває компетентності:

Математична:

-встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо);

- розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту;

- інтерпретувати та оцінювати їх результати; усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві;

- удосконалювати обчислювальні навички;

-  розвивати логічне критичне,раціональне  мислення,

Ініціативність та підприємливість:

-уміння раціонально поводитись як споживач та приймати доцільні рішення у сфері фінансів

Громадянська:

-уміння робити вибір та схвалювати рішення, готовність знаходити способи

розв’язання суспільно важливих питань; брати на себе відповідальність, вести діалоги, виховання толерантного ставлення один до одного, уміння аргументовано і грамотно висловлювати власну думку.

Інформаційна:

-уміння переробляти інформацію для отримання певного продукту.

Комунікативна

-уміння  застосовувати знання мови,уміння взаємодіяти з людьми,що оточують її

Очікувані результати:

 

  • вмітимуть виконувати множення та ділення багатоцифрових чисел,розв’язувати задачі на рух за течією та проти течії,визначати площу ділянки,розраховувати бюджет,
  • обгрунтовуватимуть власну думку,
  • розвивати вміння аналізувати,робити висновки,узагальнення

Обладнання: мультимедійний проектор,  завдання для роботи, картки,карта подорожі.                                       

                                       

 Хід уроку

І. Організаційний момент

  1. Привітання.
  2. Перевірка готовності учнів до заняття.

3.Очікування.

  • Діти, ми на шляху нових відкриттів, нових знань. І для того щоб наш урок був успішним, цікавим, плідним, прошу на стікерах написати, що ви очікуєте від цього уроку.

(учні пишуть на стікерах висловлювання та прикріплюють на дошку)

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Сьогодні ми з вами вирушаємо у далеку та цікаву подорож до Англії в  одне з найкрасивіших міст світу. Найбільше місто Європи та 16 за розміром у світі. Воно має чим здивувати туристів.

-Здогадались куди ми вирушаємо?

( Відповіді учнів)

  • Ми вирушаємо до Лондона. Нам потрібні не тільки  бути кмітливими,терплячими,наполегливими,а взяти з собою знання,які отримали на уроках англійської мови.

-У подорож вирушаємо на великому двоповерховому автобусі.

- Яка його назва?

« Pougemaster-володар доріг.

  • Квитки на автобус-це наші знання. Невелика розумова розминка.

       1.Усний рахунок.

а) Прочитати число: 12697358.

Вказати кількість десятків тисяч,мільйонів,сотень тисяч,десятків.

Округлити число до сотень,тисяч одиниць,десятків тисяч.

б) -Назвати компоненти при діленні

 - Назвати компоненти при множенні

- Як знайти ділене? Дільник? Невідомий множник?

- Ми з вами придбали квитки,тож вирушаймо в подорож!

ІІІ. Узагальнення та систематизація знань

1 Зупинка «London Eye».

  • Це Лондонське око- найвище колесо в світі. 1 оберт робить за 30 хвилин й може взяти 800 пасажирів.
  • Скільки пасажирів піднімуться на оці за 4 години 15 хвилин?
  • Яка висота цього пристрою ми дізнаємося,коли обчислимо вираз.

179626:58+906х28-28330=135

  -Отже,висота «London Eye» 135 метрів.

2 Зупинка «The Palace of Westminster»

Вестмінстерський палац в Лондоні  – це сучасне обличчя Об’єднаного Королівства, що пишається своєю тисячолітньою історією. Саме в цьому місці засідає парламент Великої Британії. Будівля зачаровує своєю величчю та розкішною панорамою, що простягається над Темзою. 

- Коли ми розв'яжемо задачу,то дізнаємося,яку площу займають кущі червоних троянд.

Робота над задачею.

Квітник має довжину 42 м, а ширину 28 м. 5/6 площі квітника займають кущі білих троянд,а решта – червоні. Яку площу займають червоні троянди?

3 Зупинка Фізкультхвилинка

4 Зупинка « The Thames»

Річка Темза бере свій початок у південній частині Англії, на мальовничому гірському кряжі Котсуолд, і має чотири витоки. Ця річка, завдовжки 350 кілометрів, тече в східному напрямку. По всій довжині в Темзу впадають численні річки й потічки. 

  • Пропоную прогулянку на катері по Темзі та розв’язати задачу.

Задача

Швидкість катера за течією річки 78 км/год,а швидкість течії 3 км/год. Яку відстань ми пропливемо за 2 години,якщо будемо рухатися проти течії?

5 Зупинка «Madamе Tussaеds Museum»

« Музей Мадам Тюссо» - музей воскових фігур. Він був заснований скульпторкою Марі Тюссо.

Якщо купувати квиток до музею,то його ціна 34 GBP,а якщо заказати онлайн,то ціна квитка 29 GBP. Скільки грошей ми заощадили для нашого класу з 30 учнів?

ІV  Рефлексія.

Ось і підійшла  наша подорож до кінця. Нам слід повертатися.  Як кажуть, у гостях гарно, а вдома краще.

V. Підсумок уроку

Гра «Мікрофон»

Діти, я хочу взяти у вас інтерв’ю про подорож.

  • Якою країною ми подорожували?
  • Чи сподобалася вам наша  подорож?
  • А що ми повторили під час мандрівки?
  • Як ви думаєте, чи досягли ми поставленої мети?
  • Чи справдилися ваші очікування?
  • На уроці ви досягли успіху завдяки:
    У –  увазі
    Р –  роботі
    О – організованості
    К – кмітливості

 

 

docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку