Урок «Мої захоплення у вільний час. Вивчення літери D»

Про матеріал

Комбінований урок з використанням TPR-методу у 1 класі.

Основною метою є формування мовленнєвих компетенцій в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Одним з основних методів для повторення вивченої лексики є ритмічна гра, де використано TPR-методику. (TPR - Total Physical Response -метод повного фізичного реагування).

Перегляд файлу

Кулікова А.М., вчитель німецької мови

 

Відкритий урок у 1-А класі

Тема за програмою:  «Дозвілля (на прогулянці)»

Тема уроку: «Мої захоплення у вільний час. Вивчення літери D»

Тип уроку: Комбінований урок з використанням TPR-методу.

 

Мета уроку:

Освітня:

  • Формувати уміння мовленнєвих компетенцій в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Розвиваюча:

  • Розвиток здібностей учнів, які забезпечують успішне функціонування пізнавальної, емоційно-оціночної, творчої та мотиваційної сфер учнів;
  • Розвиток здібностей учнів.

Виховна:

  • Формування, становлення, збагачення та удосконалення духовного світу школярів через творче успадкування доступної їм інформації.
  • Виховування активності та інтересу учнів.

Практична:

  • Вчити вживати лексичні одиниці до теми та розпізнавати на слух літеру D, Т;
  • Удосконалення навичок аудіювання та сприйняття інформації на слух;
  • Розвивати навички говоріння;
  • Вчити відтворювати почуту інформацію.

Методичне обладнання:

  1. Hans Hase;
  2. Розмальовки до теми;
  3. Підручник «Fabuli» для аудіювання та виконання вправ;
  4. Аудіоматеріали для розвитку мовленнєвої діяльності;
  5. Картки з ЛО.

Структура уроку

1.

Організаційний етап

 

2 хв.

2.

Актуалізація знань учнів

 

10 хв.

3.

Інсценізація гри до теми «Мої захоплення»

5 хв.

4.

Вивчення нового матеріалу

5 хв.

5.

Закріплення вивченого матеріалу

 

10 хв.

6.

Підведення підсумків роботи

3 хв.

 


Хід уроку

  1. Організаційний етап

Привітання:

 

 

 

Введення дo іншомовного середовища:

 

 

 

 

 

 

 

Повідомлення плану уроку:

 

Вчитель: Steht,  bitte, auf! Guten Morgen!

Учні: Guten Morgen, Alina Nikolajewna!

Вчитель: Wie sagen alle Kinder in der Welt?

Учні: Guten Tag, Guten Tag 
Sagen alle Kinder 
Große Kinder, kleine Kinder 

Dicke Kinder, dünne Kinder 
Guten Tag, Guten Tag 
Sagen alle Kinder.

Вчитель: Ich freue mich, euch zu sehen. Wer schläft da in unserem Koffer?

Учні: Hans Hase.

Вчитель: Wecken wir unseren Hasen.

Учні: Hans Hase, steh auf!

Hans Hase: Hallo, Kinder!

Учні:Hallo, Hans Hase!

  1. Актуалізація
  • Повідомлення плану уроку

Вчитель: Ich freue mich, euch zu sehen. Wer schläft da in unserem Koffer?

Учні: Hans Hase.

Вчитель: Wecken wir unseren Hasen.

Учні: Hans Hase, steh auf!

Hans Hase: Hallo, Kinder!

Учні:Hallo, Hans Hase!

  • Повторення ЛО до теми «Дозвілля».

Мета: Перевірити засвоєння лексичного матеріалу з теми.

Прийом: Вчитель запитує Hans Hase, чи вміє він кататись на лижах, супроводжуючи свої слова відповідними рухами, Hans Hase відповідає. Потім вчитель запитує учнів, вони відповідають та повторюють рухи за вчителем. Таким чином учні згадують поступово вивчену лексику до теми.

Вчитель роздає розмальовки, на яких зображені певні види зайнятості, але відсутня частина малюнка, учні повинні домалювати потрібний елемент.

 

Установка 1:

Lehrerin: Sag mal Hans Hase, kannst du Ski fahren?

HH: Ja, das kann ich.

Lehrerin: Wir können auch Ski fahren. Stimmts, Kinder? (Die Lehrerin ermutigt sie Ski fahren und alle Freizeitaktivitäten zu wiederholen)

Установка 2: Setz euch und bearbeitet das Aufgabenblatt „Sportarten“. Ergänzt die Bilder.

Підсумок: Gut gemacht.

  1. Інсценізація гри до теми «Мої захоплення». Рухова гра.

Мета: Узагальнити вивчену лексику, завдяки ритмічній грі, використовуючи TPR-методику. (TPR - Total Physical Response -метод повного фізичного реагування).

Прийом: Учні стають у коло, вчитель починає ритмічну гру, супроводжуючи її піснею. Учні повторюють за вчителем. Почувши  «Alle Kinder», всі повторюють рухи. Коли  вчитель називає лише 2 імені з групи, ці учні повторюють за вчителем, всі інші залишаються стояти.

Установка: Stellt euch in einem Kreis auf. Wir beginnen unser Spiel.

Text: Alle Kinder laufen Schlittschuh, laufen Schlittschuh, laufen Schlittschuh. …., … laufen Schlittschuh, laufen Schlittschuh.

Alle Kinder schwimmen, schwimmen – schwimmen, schwimmen. …, … schwimmen, schwimmen.

Alle Kinder fahren Ski, fahren Ski, fahren Ski. …, … fahren Ski, fahren Ski. (weiter: fahren Rad, joggen, spielen Fußball usw.)

  1. Вивчення нового матеріалу.
  • Розвиток навичок аудіювання, вивчення літери D d.

Мета: Вчити учнів розпізнавати та називати літеру D.

Прийом: Учні дивляться відео та знайомляться з літерою, яку будуть вивчати на уроці.

Учні слухають слова та називають, де вживається літера D, показуючи klasse/nicht klasse. Потім учні називають, де вони чують D або Т, порівнюючи та рахуючи, які літера переможе.

Установка 1: Wir lernen heute den neuen Buchstaben und ihr werdet noch mehr wissen. Öffnet bitte eure Bücher auf der Seite 26, Übung 1. Wo hört ihr D und wo nicht? Zeigt bitte.

Установка 2: Wo hört ihr D wo T? Zeigt und rechnet bitte.

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  • Інсценізація вірша «Dalli-Dalli-Land». Рухова гра.

 Мета:Закріпити вивчену літеру та розпізнавати її під час аудіювання.

Прийом: Учні співають пісню разом з динозавриками  та повторюють рухи за вчителем, потім читають по складам почуте.

Установка: Hört, lest und spielt mit.

Підсумок: Danke. Es war klasse.

  1. Підведення підсумків роботи

Оцінювання: Ihr habt gut/ aktiv/ schlecht gearbeitet.

Was haben wir heute eigentlich gemacht?

Прощання: Die Stunde ist aus. Danke für eure Aufmerksamkeit! Auf Wiedersehen!/ Bis bald!

 

 

docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку