Комбінований урок з використанням TPR-методу у 1 класі.
Основною метою є формування мовленнєвих компетенцій в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Одним з основних методів для повторення вивченої лексики є ритмічна гра, де використано TPR-методику. (TPR - Total Physical Response -метод повного фізичного реагування).
Кулікова А.М., вчитель німецької мови
Відкритий урок у 1-А класі
Тема за програмою: «Дозвілля (на прогулянці)»
Тема уроку: «Мої захоплення у вільний час. Вивчення літери D»
Тип уроку: Комбінований урок з використанням TPR-методу.
Мета уроку:
Освітня:
Розвиваюча:
Виховна:
Практична:
Методичне обладнання:
Структура уроку
1. |
Організаційний етап
|
2 хв. |
2. |
Актуалізація знань учнів
|
10 хв. |
3. |
Інсценізація гри до теми «Мої захоплення» |
5 хв. |
4. |
Вивчення нового матеріалу |
5 хв. |
5. |
Закріплення вивченого матеріалу
|
10 хв. |
6. |
Підведення підсумків роботи |
3 хв. |
Хід уроку
Привітання:
Введення дo іншомовного середовища:
Повідомлення плану уроку:
|
Вчитель: Steht, bitte, auf! Guten Morgen! Учні: Guten Morgen, Alina Nikolajewna! Вчитель: Wie sagen alle Kinder in der Welt?
Учні: Guten Tag, Guten Tag
Dicke Kinder, dünne Kinder Вчитель: Ich freue mich, euch zu sehen. Wer schläft da in unserem Koffer? Учні: Hans Hase. Вчитель: Wecken wir unseren Hasen. Учні: Hans Hase, steh auf! Hans Hase: Hallo, Kinder! Учні:Hallo, Hans Hase! |
Вчитель: Ich freue mich, euch zu sehen. Wer schläft da in unserem Koffer?
Учні: Hans Hase.
Вчитель: Wecken wir unseren Hasen.
Учні: Hans Hase, steh auf!
Hans Hase: Hallo, Kinder!
Учні:Hallo, Hans Hase!
Мета: Перевірити засвоєння лексичного матеріалу з теми.
Прийом: Вчитель запитує Hans Hase, чи вміє він кататись на лижах, супроводжуючи свої слова відповідними рухами, Hans Hase відповідає. Потім вчитель запитує учнів, вони відповідають та повторюють рухи за вчителем. Таким чином учні згадують поступово вивчену лексику до теми.
Вчитель роздає розмальовки, на яких зображені певні види зайнятості, але відсутня частина малюнка, учні повинні домалювати потрібний елемент.
Установка 1:
Lehrerin: Sag mal Hans Hase, kannst du Ski fahren?
HH: Ja, das kann ich.
Lehrerin: Wir können auch Ski fahren. Stimmt’s, Kinder? (Die Lehrerin ermutigt sie Ski fahren und alle Freizeitaktivitäten zu wiederholen)
Установка 2: Setz euch und bearbeitet das Aufgabenblatt „Sportarten“. Ergänzt die Bilder.
Підсумок: Gut gemacht.
Мета: Узагальнити вивчену лексику, завдяки ритмічній грі, використовуючи TPR-методику. (TPR - Total Physical Response -метод повного фізичного реагування).
Прийом: Учні стають у коло, вчитель починає ритмічну гру, супроводжуючи її піснею. Учні повторюють за вчителем. Почувши «Alle Kinder», всі повторюють рухи. Коли вчитель називає лише 2 імені з групи, ці учні повторюють за вчителем, всі інші залишаються стояти.
Установка: Stellt euch in einem Kreis auf. Wir beginnen unser Spiel.
Text: Alle Kinder laufen Schlittschuh, laufen Schlittschuh, laufen Schlittschuh. …., … laufen Schlittschuh, laufen Schlittschuh.
Alle Kinder schwimmen, schwimmen – schwimmen, schwimmen. …, … schwimmen, schwimmen.
Alle Kinder fahren Ski, fahren Ski, fahren Ski. …, … fahren Ski, fahren Ski. (weiter: fahren Rad, joggen, spielen Fußball usw.)
Мета: Вчити учнів розпізнавати та називати літеру D.
Прийом: Учні дивляться відео та знайомляться з літерою, яку будуть вивчати на уроці.
Учні слухають слова та називають, де вживається літера D, показуючи klasse/nicht klasse. Потім учні називають, де вони чують D або Т, порівнюючи та рахуючи, які літера переможе.
Установка 1: Wir lernen heute den neuen Buchstaben und ihr werdet noch mehr wissen. Öffnet bitte eure Bücher auf der Seite 26, Übung 1. Wo hört ihr D und wo nicht? Zeigt bitte.
Установка 2: Wo hört ihr D wo T? Zeigt und rechnet bitte.
Мета:Закріпити вивчену літеру та розпізнавати її під час аудіювання.
Прийом: Учні співають пісню разом з динозавриками та повторюють рухи за вчителем, потім читають по складам почуте.
Установка: Hört, lest und spielt mit.
Підсумок: Danke. Es war klasse.
Оцінювання: Ihr habt gut/ aktiv/ schlecht gearbeitet.
Was haben wir heute eigentlich gemacht?
Прощання: Die Stunde ist aus. Danke für eure Aufmerksamkeit! Auf Wiedersehen!/ Bis bald!