Урок "Модульне орігамі. Виготовлення брошки-сердечка"

Про матеріал
Конспект уроку на тему: "Модульне орігамі. Виготовлення брошки-сердечка" Етапи,послідовність,відео.
Перегляд файлу

               Трудове навчання (7 кл)

 

Тема уроку: Модульне орігамі. Виготовлення брошки-сердечка.

Мета: навчальна: навчити виготовляти виріб об'ємної форми з паперу в техніці модульне орігамі; удосконалювати навички роботи з папером;

розвиваюча: розвивати творчі здібності і мислення на уроці, спостережливість, акуратність у роботі; розвивати творчу уяву;

 виховна:  виховувати працелюбність, любов і бережне ставлення до природи, естетичні смаки.

 

Обладнання:  папір двосторонній синього та  жовтого кольорів формату А4, клей ПВА, зразки виробу, шаблони, мультимедійна презентація, музичний супровід.

 

 Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок

Хід уроку

 

І. Організаційна частина

 Організаційний момент.

 Психологічне налаштування. Хочу запропонувати провести наш сьогоднішній урок під девізом (психоформула  уроку):

  • Не просто слухати, а чути.
  • Не просто дивитися, а бачити.
  • Не просто відповідати, а міркувати.
  • Та плідно працювати.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Давайте пригадаємо, який проект ми розпочали  на попередньому уроці.

(Ми дізналися що таке модульне орігамі.)

 «Орі» – склад в японській мові,означає щось складати,
А папір  японці називають – «гамі»,
Коли з нього щось складають,
Кажуть «орігамі».

  • В якій країні розвинулось це мистецтво?

 

Розвинулось орігамі саме в Японії. 

Орігамі – це дивовижне мистецтво складання різноманітних фігурок з паперу. Умільці орігамі можуть звичайний аркуш паперу перетворити на витвір мистецтва.

Ми з вами пройшли перший і другий етап проекту .Склали певним чином папір та розрізали його на прямокутники (які потрібні нам для модулів).Ви памятаєте, якими властивостями володіє папір?

Мнеться,рветься,скручується, розмокає,горить,ріжеться.

А чи бажаєте дізнатись ще більше цікавого про папір?

Отже,фокус.

Звернемося до історії.А чи знаєте ви на чому писали люди ,поки не було паперу.(Перегляд презентації)

 

ІІІ. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.

 

  • Сьогодні на уроці ми з вами будемо виготовляти  патріотичне сердечко.

 

Модульне орігамі -це особлива техніка створення об’ємних фігур з паперу. Для того, щоб отримати в техніці модульного орігамі сердечко чи будь-яку іншу фігуру, потрібно з невеликих шматочків паперу зробити безліч невеликих модулів, а потім зібрати ці модулі.

Щоб зробити модульне орігамі, потрібно запастися папером і терпінням: оскільки фігури в техніці модульного орігамі зазвичай виконуються в досить великих розмірах, то модулів може знадобитися багато.

 

IV.Мотивація навчальної діяльності.

 

Ви всі знаєте, що неабияк приємно виготовляти різні речі своїми руками. Тож давайте виготовимо наше сердечко.

 

Перегляд відео.

https://youtu.be/UcNicLmYixc?feature=shared

 

 

V.Вивчення нового матеріалу.

Готові модулі для орігамі мають трикутну форму. Зазвичай роблять модулі з прямокутних шматків паперу розміром 1/16 (з одного аркушу паперу А4 виходить 16 модулів), 1/32 (з одного аркушу паперу А4 виходить 32 модулі).

З підготовлених прямокутників необхідно скласти модулі, щоб зробити модульне орігамі. Спочатку прямокутник необхідно скласти навпіл – уздовж його довгої сторони. Потім слід скласти прямокутник навпіл і по короткій стороні. Далі потрібно розгорнути прямокутник взяти в руки, розташований другим згином до себе.

Краї складеного по довгій стороні прямокутника слід зігнути до середини – вийде трикутник. Цей трикутник необхідно перевернути. Краї підняти вгору, а кутики загнути на «зворотну» сторону трикутника. Потім кутики потрібно відвернути і знову скласти по  лініях згину, але вже не «загортаючи» їх «за» трикутник, після чого підняти вгору. Трикутник скласти навпіл.

Отриманий модуль має дві кишеньки – саме з їх допомогою модулі будуть з’єднуватися між собою. Щоб зробити модульне оригамі, можна складати модулі між собою по-різному. Відповідно до одного з найпоширеніших способів, щоб скласти кілька модулів, необхідно два модулі вкласти в кишеньки третього.

 

VI.Практична робота.

Робота з інструкційними картами

Повторимо основні правила техніки безпеки

 

  • Не заважати сусіду працювати;
  • стежити, щоб не розлити клей;
  • роботу виконувати охайно;
  • не забувати користуватися серветкою для рук;

Руханка

VII. Підведення підсумків уроку. Рефлексія 

Закінчіть речення:

Сьогодні на уроці мені…

Було цікаво…

Мене здивувало…

Мені захотілося…

 

 - оцінка виконаної роботи:

 - виставлення і мотивація балів.

 

 

Додаток -Інструкційна карта.

 

                                                                                                                  

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Луканюк Ольга
Пов’язані теми
Технології, 7 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 лютого
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку