Урок "Моє місто. Пересування містом"

Про матеріал
Урок з французької мови у 5 класі на тему "Ma ville. Les moyens de transports".
Перегляд файлу

Методична розробка уроку « Ma ville. Les moyens de transports ».

5 клас (1-й рік навчання).

 

Тип уроку: узагальнення і систематизація материалу.                                    

Вид уроку: комбінований.

 

Мета: -  ознайомити учнів з новими ЛО по темі «Моє місто. Пересування містом» та активізувати їх вживання в усному та писемному мовленні;

             -  навчити учнів називати свою адресу, описувати район чи квартал, в якому проживають;

             -  повторити числівники до 60;

             -  сформувати артикуляційну навичку (навчити правильно читати слова із буквосполученнями -еі-, -aі-, -ill-, -qu-, -k, -ck);

             -  підготувати учнів до опису маршруту від об’єкта до об’єкта;

             -  виховувати ввічливе ставлення до оточуючих.

Обладнання:

Мультимедійна презентація  «Ma ville. Les moyens de transports»,  відеоролик  з піснею «Aux Champs Elysées», підручник « Amis et compagnie 1» видавництвa Clé International, дидактичний (роздатковий) матеріал.

 

Хід уроку

 І. Повідомлення теми, мети і завдань уроку та формування мотивації учіння.

Professeur: Bonjour, mes eleves! Comment ça va? Ça va bien. Quel jour de la semaine sommes-nous? (Aujourd’hui nous sommes jeudi)  Quel date sommes-nous? (Nous sommes le dix-sept février). Qui est absent?

P: Le thème de notre leçon est « Мa ville. Les moyens de transports ». Pendant notre leçon  nous allons faire les exercices,  apprendre les mots nouveaux, parler, écouter et chanter la chanson. Vous allez obtenir ces petits trucs pour bonnes reponses. Qui recueille plus que les autres, reçoit la note 12.

Вчитель: тема нашого уроку «Моє місто. Пересування містом». На уроці ми вивчимо нові слова, робитимемо вправи, говорити, слухати і співати. За гарну відповідь ви отримуєте фішки. Хто назбирає найбільше – отримає 12 балів.

II. Основна частина уроку.

1. Фонетична розминка. Вправи на читання. Слайди 2 і 3.

2. Перевірка виконання учнями домашнього завдання практичного характеру.

1) Dites-moi, s’il vous plaît, quels monuments de Paris vous savez ? Au tableau ...(слайди презентації 4-9)

2) Savez-vous la forme de politesse ? (2e personne du pluriel). Ouvrez vos cahiers d’activité. Чи ви вмієте ввічливо звертатися? Відкрийте ваші робочі зошити. Перевіримо домашнє завдання. Revisons le devoir : C.p.35 ех.1.

3) Alors, pour aller quelque part vous avez besoin de moyens de transports. A l’aide de quoi on peut se déplacer en ville ? ... Відмінюємо дієслова  іти і брати (слайд 11). Які прийменники використовуємо перед засобами транспорту? Учні відповідають: à або en. (Слайд12).

Completez les phrases par à, à l’, à la, au ou en (Учні отримують роздатковий матеріал):

  1. Moi, je voudrais aller _________ Arc de triomphe ______ bus 27. (à l’, en)
  2. Hugo veut aller _________ jardin du Luxembourg _____ pied ! (au, à)
  3. Tu vas _______ musée du Louvre _______ taxi ? (au, en)
  4. Aller _______ Notre-Dame ______ métro, c’est pratique, non ? (à, en)
  5. Visiter Paris ________ vélo ou ______ moto, c’est aussi très bien. (à, à)

3. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу.

1) Підручник с.42, вправa 1. Ecoute et montre sur la plan.

Bonjour, Alice, tu habite où ? – 58, Rue Atos. Hugo, où est-ce que tu habites ? – Rue d’Artagnan. Pauline, où habites-tu ? – 35, rue Portos. Et toi, Pièrre ? – 61, rue Portos.

Ex.2 Qui veut aller au tableau ? Ecoute et trouve.

2) Вправа 3, c. 42. Et toi, tu habites où ? – J’habite à ..., rue ..., au numéro ... !

3) Вправа 4, стор.42. Qu’est-ce qu’il y a dans ta ville ? Coche les mots et prépare ta déscription ! : Dans ma ville, il y a ...

4) Les prépositions de lieu. Прийменники місця. Слайд 13. Devant, derrière, à côté de, entre, après, dans. Учні повторюють назви прийменників.

4. Осмислення, узагальнення і систематизація нових знань.

1) Qui veut répondre ? ... Dites en français :

  1. Il y a une piscine à côté du collège.
  2. Il y a un café entre le cinéma et le collège.
  3. Il y a un stade après le parc.
  4. Il y a un zoo dans la rue Athos.
  5. Il y a une boulangerie derrière la poste.
  6. Il y a un musée devant l’hopital.

2) слайд 14, впр. 2, 3, стор.43. Учні повторюють фрази впр. 2 і з допомогою вчителя читають діалог впр.3.

3) Relaxation. La chanson de Joe Dassin « Aux champs Elysées ». Відпочиваємо. Слухаємо пісню Джо Дассена «На Єлісейських Полях».

III.  Підсумки уроку. Maintenant vous savez comment dire votre adresse, nommer les moyens de transpors, conjuguer des verbes aller et prendre, indiquer le chemin, vous avez fait la connaissance avec la chanson de Joe Dassin « Aux champs Elysées ». J’espère que ça vous a plu. Je vous remercie pour votre travail actif et positif. Je vous donne de bonnes notes.

Тепер ви вмієте називати французькою свою адресу, транспортні засоби, вказувати дорогу і відмінювати дієслова іти і брати (сідати в), познайомилися з піснею Джо Дассена «На Єлісейських полях». Сподіваюся, вам це сподобалось. Вдячна за вашу роботу. Ви отримуєте гарні оцінки.

IV. Повідомлення домашнього завдання. Le devoir : inventez / imaginez deux itinéraires sur la carte. M.p.43, ex.3. Les mots nouveaux à apprendre. C.p. 36, ex.1-3.

Придумати два маршрути за зразком впр.3, ст.43 у підручнику і записати. Нові слова вивчити. Урок закінчено. Дякую за роботу! До зустрічі!

La leçon est finie. Merci pour votre travail ! A bientôt !

 

 

 

 

 

 

 

 

Роздатковий матеріал:

  1. Moi, je voudrais aller _________ Arc de triomphe ______ bus 27.
  2. Hugo veut aller _________ jardin du Luxembourg _____ pied !
  3. Tu vas _______ musée du Louvre _______ taxi ?
  4. Aller _______ Notre-Dame ______ métro, c’est pratique, non ?
  5. Visiter Paris ________ vélo ou ______ moto, c’est aussi très bien.

 

  1. Moi, je voudrais aller _________ Arc de triomphe ______ bus 27.
  2. Hugo veut aller _________ jardin du Luxembourg _____ pied !
  3. Tu vas _______ musée du Louvre _______ taxi ?
  4. Aller _______ Notre-Dame ______ métro, c’est pratique, non ?
  5. Visiter Paris ________ vélo ou ______ moto, c’est aussi très bien.

 

  1. Moi, je voudrais aller _________ Arc de triomphe ______ bus 27.
  2. Hugo veut aller _________ jardin du Luxembourg _____ pied !
  3. Tu vas _______ musée du Louvre _______ taxi ?
  4. Aller _______ Notre-Dame ______ métro, c’est pratique, non ?
  5. Visiter Paris ________ vélo ou ______ moto, c’est aussi très bien.

 

  1. Moi, je voudrais aller _________ Arc de triomphe ______ bus 27.
  2. Hugo veut aller _________ jardin du Luxembourg _____ pied !
  3. Tu vas _______ musée du Louvre _______ taxi ?
  4. Aller _______ Notre-Dame ______ métro, c’est pratique, non ?
  5. Visiter Paris ________ vélo ou ______ moto, c’est aussi très bien.
docx
Додано
31 травня 2022
Переглядів
738
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку