Урок " Моя Україна -незламна! Єдина"

Про матеріал
Виховання почуття гордості й приналежності до незламного українського народу, який героїчно боронить власну державу, і як наслідок - готовності до посильної участі у справі захисту суверенітету України та відновлення її територіальної цілісності, долучення до волонтерського руху, допомога армії; глибокої пошани до загиблих героїв і вшанування їх світлої пам’яті; поваги до Збройних сил України й усіх причетних до справи захисту нашої Вітчизни і вдячності їм; співчуття до людей, скалічених війною, до родичів тих, хто загинув на війні, тих, хто втратив житло або був змушений його покинути; стійкості до впливів пропаганди країни - агресора.
Перегляд файлу

Перший урок

6 клас

Тема: «Моя Україна - незламна!Єдина!»

Мета: виховання почуття гордості й приналежності до незламного українського народу, який героїчно боронить власну державу, і як наслідок - готовності до посильної участі у справі захисту суверенітету України та відновлення її територіальної цілісності, долучення до волонтерського руху, допомога армії; глибокої пошани до загиблих героїв і вшанування їх світлої пам’яті; поваги до Збройних сил України й усіх причетних до справи захисту нашої Вітчизни і вдячності їм; співчуття до людей, скалічених війною, до родичів тих, хто загинув на війні, тих, хто втратив житло або був змушений його покинути; стійкості до впливів пропаганди країни - агресора.

Хід уроку

Девіз уроку.

«Може, десь земля є краща й вища, а над нею – небо золоте,

 та мені найкраща та, де вишня мамина цвіте»

 

Вчитель: Доброго дня, дорогі учні! Я дуже рада вас бачити на нашому першому уроці в цьому році. Сьогодні ми знову розпочинаємо новий навчальний рік, ви змужніли, подорослішали. Сподіваюся, що цей навчальний рік пройде плідно, цікаво, ви здобудете багато нових знань, які вам неодмінно знадобляться.

Батьківщина

Моя рідна Батьківщина

Має назву Україна.

В мене й нація своя –

Українець в мами я.

Є у мене й рідна мова,

Де вкраїнське кожне слово.

Олексій Довгий

 

Вчитель:Перед початком пропоную розв’язати невеликий кросворд, який допоможе нам зрозуміти, про що сьогодні буде йти мова.

Питання:

1. Як називається герб нашої держави? (Тризуб).

2. Які гори України ви знаєте? (Карпати).

3. Як називається найбільша річка України? (Дніпро).

4. Який птах є символом України? (Лелека).

5. Столиця України? (Київ).

6. Кущ-символ України? (Калина).

7. Збірка віршів Т.Г. Шевченка? (Кобзар).

Вчитель: Добре, розв’язавши цей кросворд ми зрозуміли, що мова буде йти про нашу любу Україну, але не просто про Україну загалом, ми охопимо один важливий аспект сьогодення, про який ви дізнаєтесь склавши невеликий пазл.

Учні складають пазл

Сьогодні кожен українець молиться за ПЕРЕМОГУ та МИР  в нашій країні. І ми повинні цінувати, поважати нашу культуру, звичаї символіку УКРАЇНИ.

     Що це?

     Це прапор України.

     Які він має кольори?

     Жовтий і голубий.

     Що символізують кольори?

     Що це?

     Державний герб, Тризубець.

     Що він означає?

     Що таке ГІМН?

     - Державна пісня.

     Чи знаєте, хто є його автором?

     Гімн України був написаний більше 100 років тому. Написали його – поет Павло Чубинський та композитор Михайло Вербицький.

     Традиційний український одяг

 

     Яка національність діток на картинках? Як ви зрозуміли?

     Дітки є українцями.

     В що саме одягнені діти?

     Вони одягнені у вишиванки.

 

Вчитель: Дуже добре. Хто такі українці.

 Ми поговоримо про наших героїв на передовій, та тих, хто допомагає з тилу.

 

Вчитель: Сьогодні складний час: ми живемо в умовах війни. Нікого не дивують звуки сирен, блокпости та інші атрибути воєнного часу. Весь народ об’єднався, аби наблизитися до нашої перемоги, бо Україна – єдина, суверенна та  незалежна держава.

 

Україна перемагає завдяки героїзму.

Героїзм слід розглядати як найвище виявлення самовідданості й мужності у виконанні громадянського обов’язку, як окремою особою, так і підрозділами, та містами загалом.

Це героїзм Збройних сил України, Національної гвардії, прикордонників, формувань територіальної оборони, які з перших хвилин ціною власних життів стримували натиск ворога.

Пропоную переглянути відеоролик, присвячений нашим героям

Вчитель: Наші герої незламні та мужні, вони боронять наше життя та свободу на передовій. Але є й ті, хто обороняє та допомагає в тилу.

 

Бесіда з учнями:

- Як ви гадаєте, про кого зараз піде мова? (волонтери)

- Хто такі волонтери у вашому розумінні? (ті, хто допомагає)

Вчитель: Так, ви молодці, бо волонтер це дійсно людина, яка за власним бажанням готова витратити свої сили, час і талант на користь суспільству або конкретній людині, не чекаючи винагороди.

Під чай війни волонтери охопили багато сфер людського життя та допомагають усім, чим можуть не тільки в України, а й за її межами.

Давайте поміркуємо, чим саме волонтери допомагають під час війни?

(В’яжуть сітки, збирають кошти нашим захисникам, готують їжу для них, та звичайних людей, дають прилисток для тих, хто втратив домівку, допомагають із продуктами медикаментами та іншими необхідними речами, пишуть пости в міжнародні СМІ, репостять пости в соціальних мережах, допомагають грошима на потреби тощо).

Вчитель: Отже, волонтери це звичайні люди, які допомагають іншим, не потрібно перебувати в спільноті волонтерів, аби бути волонтером.

Підкреслюючи все, вищесказане, подивимось хвилинний відеоролик на тему волонтерства.

Вчитель:На жаль, велика кількість оборонців та волонтерів віддали своє життя за нас та нашу країну. Багато мирного населення втратили своє життя через цю, страшну війну. Пропоную вшанувати їх пам’ять хвилиною мовчання.

 

Хвилина мовчання

Єдність і здатність до згуртованості всього українського суспільства допоможе нам не відступити, не впасти духом та перемогти.

 

Вчитель:Ось і добігає кінця наш перший урок цього навчального року. На завершення пропоную вам вправу «Дерево побажань», впишіть свої побажання нашій любій Україні та її захисникам.

 Вчитель: Завершити най урок хочу уривком вірша Володимира Сосюри «Любіть Україну».

 

Любіть Україну, як сонце любіть,
як вітер, і трави, і води...
В годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди.

Шановні україночки та українці,

ви розумники, всі активно та наполегливо працювали сьогодні.

Прошу вас любіть рідну країну, поважайте Батьківщину, цінуйте наші традиції та культуру! Не забуваймо, що ми – справжні українці – наполегливі, щирі, щедрі, добрі, працьовиті та незламні! Від усього серця бажаю МИРУ українському народу. Молимося за ЗСУ, дякуємо їм та віримо в ПЕРЕМОГУ!

Дякую за увагу.

Урок закінчено. Побачимося пізніше!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шмагун Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 серпня 2023
Переглядів
1797
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку