13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Урок "Моя улюблена іграшка"

Про матеріал

Конспект містить вправи для розвитку навичок аудіювання учня 2 класу з вадами розумового розвитку.

Мета:

навчальна: ознайомити з новими словами за темою «Іграшки»; формувати навички вимови;

розвиваюча: сприяти розвитку навичок аудіювання, письма, говоріння;

виховна: створювати ситуацію успіху та сприяти вихованню самостійності, відповідальності та уваги;

корекційна: роз'яснювати зміст завдань, проводити добір вправ та завдань, що сприяють легкому виконанню розумових дій.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, зошит, комп'ютер, роздатковий матеріал.

Перегляд файлу

1

 

5877 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

навчальна: ознайомити з новими словами  за темою «Іграшки»; формувати навички вимови;

 розвиваюча:  сприяти розвитку навичок аудіювання,  письма, говоріння;

 виховна:  створювати ситуацію успіху та сприяти вихованню самостійності, відповідальності та уваги;

корекційна:   роз’яснювати зміст завдань, проводити добір вправ та завдань,  що сприяють легкому  виконанню розумових дій.

 

Тип уроку:  комбінований

Обладнання: підручник, зошит,  комп’ютер, роздатковий матеріал.

Х і д  у р о к у

І. Загальнокорекційна частина.

  1. Привітання

- Good morning! (song)

- How are you? (mother, father, sister, brother)

  1. Нервово – психічна підготовка дитини до заняття.
  • Який зараз буде урок?

 

 

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Актуалізація опорних знань. Оголошення теми, мети уроку

Поглянь на стіл, як ти думаєш, що ми будемо сьогодні вивчати.(Іграшки)

Answer the question:

What toys have you got?

(a ball, a doll, a horse, a giraffe, a dog , a cat, a fox…)

 

Гра «Так чи Ні? – Yes or No?»

Робота з підручником- с.24, впр.1

Вчитель  показує картку і називає слово. Якщо слово відповідає малюнку на картці, то дитина каже Yes, якщо ні – No.

 

  1. Подання нового матеріалу.

 

1. Вивчення ЛО за темою «Іграшки» —a toy, a ball, a doll, a teddy-bear, an apple, a bird, a dog, a train,a car,a monkey, a kite, a bike.

- повторення  за  вчителем

Гра Musical Instrument

  • Повторення  англ. звуків

Гра “Ball”

- учитель говорить назву іграшки англійською мовою, учень повторює.

“You are right” або заперечують “You are wrong”.

-показує малюнок і запитує “What is this?”

Сенсорна  гра “In my basket”

 

Учень достає з кошика іграшку і намагається на дотик визначити, що це, та назвати  предмет англ. мовою.

Гра “Whats  missing?”

Розставляються флеш- картки  із зображенням предметів, учень намагається їх запам’ятати за декілька хвилин, потім заплющує очі, один предмет прибирається. Завдання для учня- згадати і назвати, що зникло.

 

2.  Фізкультхвилинка

Make your right foot tap-tap-tap,

Make your left foot tap-tap-tap,

Turn around 1-2-3

It is easy as you see. (Повторюємо кілька разів)

 

 

3.Повторення  літер.

- викладання назв предметів за допомогою літер – лото;

- викладання назв предметів за допомогою магнітних літер;

 

   

ІІІ. Заключна частина.

  1. Завдання додому

Вивчити слова

  1. Підсумок уроку.

-  Що нового ми вивчили на уроці?

Гра «Зображувальний   диктант»

 

4. Нервово – психічне розвантаження.

       Виконання  пісень  англійською  мовою

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
24 березня 2018
Переглядів
1879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку