Урок "Моя улюблена їжа"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови для першого класу НУШ на тему "Моя улюблена їжа". В конспекті використані різні форми та методи навчання.
Перегляд файлу

Клас: 1-А

Предмет: Англійська мова

Тема уроку:  «Моя улюблена їжа»

Тип уроку:  урок відкриття нового знання

Основні цілі уроку:

а) діяльнісні:

  • розвивати навички колективної роботи,  логічне та креативне  мислення,  фонематичний слух;
  • розвивати пам’ять, увагу, уяву; 
  • розширювати світогляд;
  • навчати вмінню працювати в групах, висловлювати свою думку;
  • стимулювати комунікативно-пізнавальну діяльність учнів; 
  • виховувати в учнів почуття взаємодопомоги;
  • прищеплювати інтерес до вивчення іноземних мов;
  • формувати культурні смаки;

б) навчальні:

  • тренувати  вживання в мовленні лексики з теми «Food»;
  • удосконалювати навички вживання вивчених граматичних структур «I like…, I don’t like…»;
  • формувати навички сприйняття англійської мови, реагування на команди;

в) знання: 

  • знати лексику з теми «Food»;
  • знати як правильно вживати граматичні структури  «I like…, I don’t like…»;

г) уміння:

  • уміти реагувати на команди вчителя англійською мовою;
  • уміти складати речення із використанням граматичних структур «I like…, I don’t like…»;
  • формувати уміння правильної вимови під час вивчення нової лексики.

Розумові операції: аналіз, порівняння, синтез, узагальнення, класифікація.

Методи та методичні прийоми: представлення, практика, продукування.

Прийоми: майстрування корзинки з «LEGO», гра «Flykillers», виготовлення лекбуку «Корисне та шкідливе харчування».

ФОПД: фронтальна, групова.

Демонстраційний матеріал: кліпи пісень «Hello» та «Go bananas», картки, тематичні малюнки.

Роздатковий матеріал: наліпки, конструктор Lego.

Технічне забезпечення уроку: ноутбук, мультимедійний пристрій.

Хід уроку

І. САМОВИЗНАЧЕННЯ ДО ДІЯЛЬНОСТІ. (3 хвилини)

 Привітання. Організація класу. (Пісня «Hello», учні разом із вчителем виконують пісню і вітаються один з одним і з гостями)(Додаток А)

T: Good morning, children. How are you? Доброго ранку! Як ваші справи?

Ps: We are fine. У нас все добре.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ФІКСАЦІЯ УТРУДНЕННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ (6 хвилин)

T: Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-подорож. Ми помандруємо на пікнік до Лондону. Do you want to go for a picnic? Дорогою ми будемо співати, танцювати і грати в ігри. А для цього нам треба розділитися на команди, щоб разом з друзями нам було веселіше і цікавіше мандрувати.

Учитель роздає учням карти-пазли, таким чином ділить їх на групи. Сформовані групи займають свої місця.

T: Sit down, please. Сідайте будь ласка.

Т: Lets go! Вперед!

Ps: Let’s go!

T: Скажіть, будь ласка, що нам необхідно взяти на пікнік?

Ps: Іграшки, їжу, напої…

T: Так. Давайте згадаємо, які іграшки ми з вами вже знаємо і які можемо взяти із собою?

Учні по черзі демонструють картки і називають назви вивчених іграшок.

ІІІ. ВИЯВЛЕННЯ ПРИЧИН УТРУДНЕННЯ І ПОСТАНОВКА НАВЧАЛЬНОЇ ЗАДАЧІ (3 хвилини)

Т: Подивіться на дошку. Ми говорили, що треба взяти їжу. Це ті продукти, які ми можемо взяти з собою на пікнік. Як ви думаєте, яка тема нашого уроку?

Р: Їжа.

Т: Так. Тема нашого уроку «Моя улюблена їжа», «My food». А для того, щоб друзі з Лондона могли нас зрозуміти, ми повинні навчитися називати продукти харчування англійською мовою. Ми з вами познайомимося сьогодні із такими лексичними одиницями:

  •             juice - сік
  •             water – вода
  •             pizza – піца                                            
  •             hot dog – хот-дог
  •             sweets - цукерки

 

IV. ПОБУДОВА ПРОЕКТУ ВИХОДУ З УТРУДНЕННЯ (5 хвилин)

Т: Давайте назвемо ці слова англійською мовою: juice, water, pizza, hot dog, sweets. Учні повторюють слова декілька разів.

T: Подивіться уважно на плакати. Ми бачимо, що є корисна і шкідлива їжа. Яку ми обиремо з собою?

Р: Корисну.

Т: Звісно. Ми обираємо здоровий спосіб життя.

Т: Ну що, збираємося на пікнік? Перед вами лежить конструктор Lego, змайструйте з нього разом із своєю групою дві корзинки, і розкладіть картки, які теж лежать перед вами в дві корзинки, в першу – корисну їжу, а в іншу – шкідливу. Учні виготовляють корзинки.

Т: Well done! Яку корзинку ми візьмемо з собою?

 Р: З корисною їжею.

Т: Так, правильно. Молодці.

Зараз закрийте очі і уявіть, що ми летим. Уявили? Ось ми і дісталися на зелену галявину, де можемо організувати наш пікнік.

 Саме час перекусити. Come here.

Фізкультхвилинка “Go Bananas” (2 хвилини) (Додаток Б)

V. ПЕРВИННЕ ЗАКРІПЛЕННЯ У ЗОВНІШНЬОМУ МОВЛЕННІ (2 хвилини)

Т: А тепер перевіримо, чи нічого не забули? Гра. (Учні називають ті продукти, які демонструє вчитель).

VI. САМОСТІЙНА РОБОТА ІЗ САМОПЕРЕВІРКОЮ ЗА ЕТАЛОНОМ (5 хвилин)

Т: Давайте пограємо в гру і перевіримо, що залишилось в наших корзинках? Ми повинні бути уважні, спритні і старанні.  (На дошці прикріплені картки, учні отримують хлопавки і кожен учасник по черзі на швидкість повинен по команді вчителя доторкнутися до певної картки). Правильно виконавши це завдання, ми поповнимо наші корзинки смачною їжею (вітамінками).

VII. ВКЛЮЧЕННЯ У СИСТЕМУ ЗНАНЬ І ПОВТОРЕННЯ (6 хвилин)

Т: Ми сьогодні знайомилися із корисною і шкідливою їжею, так? Скажіть, будь ласка, а ми завжди вживаємо тільки корисну їжу? Звичайно, ні! Давайте подивимося у корзинки, які є перед вами і кожен з вас обере один продукт, який для вас найсмачніший, зробимо лекбуки і переглянемо їх. (Обговорення лекбуків).

VIII. РЕФЛЕКСІЯ ДІЯЛЬНОСТІ (3 хвилини)

Т: Ми з вами добре провели час, а зараз час повертатися додому. Давайте заплющимо очі і уявімо, що ми повертаємося додому.  Ось ми і дома. Чи сподобався вам наш урок-подорож? Будемо мандрувати ще?

Т: Давайте прикріпимо наші лекбуки з улюбленими стравами на дошку і, якщо вам сподобався урок, прикріпіть поруч зелений лайк, якщо не сподобався, або вам було не цікаво, то червоний.

C:\Users\Admin\Desktop\images.jpg C:\Users\Admin\Desktop\images (1).jpg

Т: The lesson is over.  Good bye! Урок закінчено. До побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток А

C:\Users\Admin\Desktop\Без названия.jpg

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

I’m good.
I’m great!
I’m wonderful!
I’m good.
I’m great!
I’m wonderful!

Hello, hello, hello, how are you?
Hello, hello, hello, how are you?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\Без названия.jpgДодаток Б

 

Form banas,

Form-form banas!

Form bananas,

Form-Form Bananas!

 

Peel bananas,

Peel-peel bananas!

Peel bananas,

Peel-peel bananas!

 

Chop bananas,

Chop-chop bananas!

Chop bananas,

Chop-chop bananas!

 

Eat bananas,

Eat-eat bananas!

Eat bananas,

Eat-eat bananas!

 

GO BANANAS!

GO-GO BANANAS!

GO BANANAS!

 

 

docx
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
5557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку