5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Урок "Музей" для 4 класу

Про матеріал
План-конспект уроку "Музей" для учнів 4 класу. Урок-повторення,використані матеріали з підручника Family and Friends 4.
Перегляд файлу

План-конспект уроку за темою «Музей» у 4 класі.

Мета: повторити вивчений лексичний матеріал за темою,

збагачувати словниковий запас учнів, повторити будову речень у Past Simple,

 розвивати діалогічне та монологічне мовлення, уміння аудіювання,

сприяти розвитку інтересу до вивчення англійської мови.

Хід уроку:

1.Вступна частина.

Оголошення теми та мети уроку

Good morning, children! Today we continue to talk about museum.

By the end of the lesson you will make a  story about  a visit to the museum

2.Мовна розминка

1)пригадування слів за темою

What’s English for….?

музей, скелет, динозавр, живий, мертвий, ричати, робот, верещати, відвідувати,…(вчитель активізує учнів, використовуючи вже вивчений на попередніх уроках матеріал)

2) опитування за списком питань ( Classroom survey).

 Кожен учень отримує картку з питаннями (нижче наведений зразок) і має опитати своїх однокласників, коротко фіксуючи праворуч імена опитаних та їх відповіді.

 

Name

 

 

Did you go to the natural history museum?

 

 

What did you buy there?

 

 

When did you go to the museum?

 

 

 

3) презентація результату опитування. Картка учня має після опитування приблизно такий вигляд.

Name

 Ann

 Ivan

Did you go to the natural history museum?

Yes

No

What did you buy there?

Card

 -----

When did you go to the museum?

yesterday

Last year

Кожен учень по черзі читає результати опитування.

Наприклад:Ann went to the natural history museum yesterday. She bought a card there.

Ivan didn’t go to the natural history museum. He didn’t buy anything there. He went to museum last year.

3.Повторення вивченого матеріалу

1) читання слів за темою (additional words з перекладом,

 а за таблицями просто складання речень у Past Simple)

#1. to see

skeletons and bones

 

 

бачити

скелети и кістки

 

 

animals, herbs and fish

 

 

тварин, трави и риб

 

spaceships

 

 

 

косм.кораблі

 

 

celebrities

 

 

 

відомих людей

 

 

paintings

 

 

 

 

картини

 

 

 

science experiments

 

 

 

наукові експерименти

 

old clothes

 

 

 

старий одяг

 

 

old buildings

 

 

 

старі будівлі

 

#2. to learn about

how dinosaurs lived

 дізнаватись про (те)

як дінозаври жили

 

 

 

how people lived

 

 

як люди жили

 

 

 

 

how people flew to space

 

як люди літали у космос

 

 

 

different artists and their paintings

різних  художників и їхні  картини

 

 

#3.to be

great

 

бути

чудовим

 

to be useful

 

interesting

 

цікавим

 

бути корисним

 

exciting

 

 

захоплюючим

 

 

 

 

a great

day

 

прекрасним

днем

 

 

 

 

trip

 

 

 

поїздкою

 

 

#4.to go to

dinosaur

 

museum

 

йти, їхати до

динозаврів

 

 

natural history

 

 

 

 

природничого

to travel to

wax

toy

maritime

 

 

 

 

 

воскових фігур

іграшок

морського

музею

 

Additional vocabulary

a house

Хата

embroidery

вишивка

a mill

Млин

a horse

кінь

a wattle-fence(a dead fence)

Тин

architecture

архітектура

a towel

Рушник

life

життя

a jug

Глек

nature

природа

a chest, a box

скриня

а  road

шлях

2)побудова речень з новими словами

Dice game

Роздруковані слова на дошці, під номерами від 1 до 12. Учні працюють в парах, і кидають кубики. В залежності від номера, який випадає-будують речення зі словом під цим номером. Речення будують у Past Simple.

3) робота у групах по 3-4. Учні переглядають відео про музей Пирогово,

 та роблять короткі нотатки про те, що вони бачили.

За необхідності-переглядають відео двічі.

4.Підсумок уроку

Коротенька розповідь про побачене у відео.

Зразок:

We went to museum of architecture and life Pyrogovo.

There we saw many houses, mills. There was a horse and a cat too. Also we saw a well and a fence.

We learnt about how people lived. Inside the house we saw an embroidered towel, and many chests.

Also we saw a lot of jugs. It was useful and amazing.

5.Домашнє завдання

Створити розповідь  “My visit to museum” у минулому часі на 12 речень (у зошит)

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку