Урок мужності (текст)

Про матеріал
Розширювати й уточнювати знання учнів про вчинки мужніх людей, розвивати почуття патріотизму, любові людей, сприяти пробудженню бажання самим зростати мужніми і готовими кожну мить прийти на допомогу ближньому, формувати високі моральні позиції.
Перегляд файлу

Мета: розширювати й уточнювати знання учнів про вчинки мужніх людей, розвивати почуття патріотизму, любові людей, сприяти пробудженню бажання самим зростати мужніми і готовими кожну мить прийти на допомогу ближньому, формувати високі моральні позиції.

 Обладнання: плакати, ІКТ презентація: «Моя Україна», пісня-караоке «Україна»

       Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Рано, рано сонце встало,

Наше місто привітало.

Побажало всім добра

 Й усміхнулась дітвора.

          Вже навчатися пора!


Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Про що ми будемо на ньому говорити дізнаєтесь із презентації.

  1. Емоційний настрій (слайд 1)
  • Про що дізнались із презентації?

 Учениця: То ненька наша, рідна Україна,

На світі лиш одна така – єдина.

Лиш глянь навколо: безмежна і квітуча,

Людьми багата, горда і співуча!

Учень: Я тут народився у добру годину,

Тут світ пізнавати учусь.

Люблю я всім серцем свою Україну!

І нею пишаюсь, горджусь.

Учениця: Моя Батьківщина – велика країна.

Весь Всесвіт для мене вона.

Найкраща у світі моя Україна.

У цілому світі одна.

- Україна – наша земля. Це велика багата й прекрасна країна. Вона має гарні, високі гори Карпати та мальовничі Кримські гори. Її найбільша річка Дніпро тече через усю Україну і впадає в Чорне море. В українських річках  та озерах багато риби. А в землі є кам’яне вугілля, залізо, нафта, сіль. Але славна наша Батьківщина не тільки своїми містами, річками, горами, степами й лісами. Славна вона своїм працьовитим, сильним, гарним і хоробрим народом – українцями, яким не займати ні хоробрості, ні мужності.

  • Як ви розумієте слово «мужність»?
  • Яке ж значення цього слова у тлумачному словнику?

Повідомлення довідкової служби.

Мужність – це риса характеру людини у якій поєднується хоробрість, рішучість, витримка, відвага, сміливість.

Створення асоціативного  куща

Вчитель. - Пропоную вам гру «Знайди собі пару» ,

Які слова вам сподобались? Який настрій у вас з’явився, коли ви промовили найкращі слова? (Життєрадісний, веселий, щасливий, …)

  • А інші слова, як змінили   ваш настрій?
  • На жаль, так сталося в нашій країні, що ці слова звучать дуже часто. Росія ніяк не може пробачити Україні її незалежність. Російські сепаратисти зазіхають на життя наших людей. На сході точаться криваві бої. І багато молодих хлопців, чиїсь татусі, дідусі сьогодні віддають своє  життя за те аби ми з вами жили спокійно, щоб над нами світило ясне сонце, щоб наша Україна була єдиною і неподільною державою.  На полі бою захисники, воїни. Не шкодуючи власного життя захищають неньку Україну.

. 8. Хвилинка роздумів.

- Якою людиною, на вашу думку має бути  кожен українець, щоб захистити свою державу? Я вам допоможу.

а) Вправа «Склади слово»

(Із запропонованих букв Т, А, П, Р, І, О, Т діти складають слово (патріот))

  • Діти, а хто ж такий патріот? ( Відповіді дітей ).

б) Тлумачення слова «патріот».

(  Патріот -- той, хто любить свою Батьківщину, відповідає за долю свого народу, готовий служити його інтересам).

  • Підніміть руку, хто вважає себе патріотом?
  • А чому? Прокоментуйте.  (Діти озвучують свої відповіді). Молодці!

Учитель. Усі ми любимо свою Вітчизну. І патріот це – людина, що любить і поважає рідну землю, шанує її традиції. А тепер назвіть людські цінності, які повинен  мати обов’язково патріот. Давайте до перших літер слова напишемо ці якості. (Діти називають і пишуть на дошці)

П – привітність

А – активність

Т – терплячість

Р – радість

І – ініціативність

О – організованість

Т- творчість, товариськість

Поетична хвилинка


Учень: Я – не просто українець!

Я – великий патріот!

Я люблю, як тата й маму,

Український весь народ.

Учень: Буду сонечку радіти,

Землю скривдити не дам.

Буду світ увесь любити

І рости на радість вам.


Вчитель: Я впевнена, що ви всі наділені такими рисами тому всі патріоти нашої країни.

  • Справжній патріот не лише любить свою Україну, але і багато знає про неї.  Перевіримо, а які знання у вас.

9. Вікторина «Що я  знаю про свою Батьківщину ».

1). Основний закон України. ( Конституція )

2). Як співаю і слухають Гімн. ( Стоячи )

3). Синій колір українського прапора символізує… ( Небо )

4). Скільки кольорів має український прапор? ( Два )

5) Державний герб України. ( Тризуб ).

6). Столиця України. ( Київ ).

7). Найголовніша пісня України. ( Гімн ).

8). Найрідніше, найдорожче, найкраще місце на землі. ( Батьківщина ).

9). Жовтий колір прапора – це колір… (Зерна )

10). Державною мовою України є мова… ( Українська ).

11). Хто був, є і залишається в серцях українців кобзарем? ( Шевченко ).

Отож ви молодці. Добре справились із завданням.

- Представлення гостя

До нас на урок завітав хоробрий, сміливий та мужній військовий Гузич О.М. ,який розповість вам про свою професію.

Вправа «На крилах мрій»

Зараз нас усіх  об’єднує мрія про мирне небо над головою (вивішую небо). А серце кожного українця, незалежно в якій частині України він мешкає, болить і плаче разом з нашою Батьківщиною

Сьогодні Україна як ніколи потребує підтримки кожного її громадянина, сьогодні кожен із нас є творцем долі своєї держави. І будується наше майбутнє уже зараз, за шкільними партами.  Ми повинні вчитися любити свою землю, свій народ, культуру, як її любили ті, хто загинув за нашу незалежність у військових діях, названих АТО.

Давайте трішечки помріємо.

- Якою б ви хотіли бачити нашу країну? Візьміть символічні долоньки, які лежать у вас на партах,  і прикладіть  до свого сердечка, подумки поміркуйте, що ви бажаєте нашій Батьківщині, що можете зробити для неї. Якою ви хочете бачити нашу країну.  Дбайливими і по-дитячому щирими долоньками обгорніть нашу Україну. Зараз кожен прикріпить свою долоньку на чисте небо  огортаючи ними неньку Україну і тоді тепло ваших долоньок надасть сил і захистить і наших військових, і нашу Україні. Слово вам, сучасні літописці!

Учениця: О Боже єдиний, здійсни мою мрію

Не діли нашу землю на Захід і Схід

Бо всі ми єдині усі ми сім'я

У всіх нас країна єдина, одна.

Учениця: Прожени той туман, що окутав усіх,

Щоб жити народ наш у спокої міг,

Щоби Україна завжди була вільна,

Завжди залишалась одна, неподільна.

А кому важко підібрати слова, на екрані ви бачите слова для довідок

11. Практична робота.

( Під фонограму «Країна мрій»)

Цього ангела ми повісимо у класі і будемо завжди пам’ятати, що ми громадяни своєї милої України, ми її патріоти, а тому ми все зробимо для того, щоб вітчизна наша процвітала, була єдиною і могутньою державою. А ви будете старанно вчитись.

V. Підсумок уроку.

- Мрія завжди красива. Мрія – стосила. Бо помножена на тисячі мрій. А отже невмируща. А отже всепереможна.

Не дивлячись на те, що відбувається зараз в Україні, я вірю, що майбутнє нашої держави буде створене кращими людьми, а ці люди – це ви, які є патріотами нашої держави.

Дидактична гра

Якщо ви знаєте, що наша держава сильна коли єдина - дайте один одному руку.

Якщо ви вважаєте, що кожен повинен любити і піклуватись про нашу Батьківщину – Україну, - сплесніть у долоні.

Якщо ви вивчаєте рідну мову, дбаєте про її чистоту - сплетіть руки вгорі.

Якщо ви впевнені, що треба з повагою ставитись до Герба, Прапора і Гімну, - встаньте.

Учень: «Наш клас – родина дружна і єдина,

Цікава, неповторна, гомінка,

Учень: Ми – часточка маленька України,

Ми річечка, а Україна – це ріка.

Звучить пісня «Україна»

 

Завантаження...
docx
Додано
14 жовтня 2019
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку