Урок з англійської мови в 8 класі за темою «Музичні жанри, інструменти, музиканти» (перший урок в новій темі «Твої уподобання. З музикою в сердці»)
Тема: Музичні жанри, інструменти, музиканти.
Навчальні цілі: -вивчити нові ЛО за темою;
-повторити утворення іменників за допомогою суфіксів –ist, -er;
-активізувати граматичні структури під час мовленнєвої діяльності.
Розвивальні цілі: -розширити світогляд учнів;
-розвивати навички аудіювання;
-розвивати вміння робити висновки.
Виховні цілі: -виховувати вміння слухати один одного;
-виховувати толерантність у відношенні музичних переваг.
Задачи національно-патріотичного виховання: стверджувати в свідомості і почуттях учнів патріотичні
цінності, гордість за культурну спадщину свого народа.
Обладнання: підручник, дошка, зошит, аудіо запис, ілюстрації.
Хід урока.
І Оргмомент
Today we speak about music in your life, musical instruments, music styles, musicians.
-Can you live a day without music? (Чи можеш ти прожити хоча б один день без музики?)
-When/where do you listen to music? (Коли/Де ти слухаєш музику?)
-Do you go to concerts? (Ти ходиш на концерти?)
-Do you play any musical instrument? (Ти граєш на якомусь музичному інструменті?)
-Do you know much about music? (Ти багато знаєш про музику?)
3. Перевірка д/з
РР 138-139
ІІ Основна частина
На дошці:
classical guitar,drums
rock piano, violin
pop keyboard
Connect musical styles with the musical instruments which are widely used in each style. (З`єднайте музичні стилі з музичними інструментами, котрі зазвичай використовуються в кожному стилі)
Listen to music and tell me which style it is (Прослухайте музику і скажіть, який це стиль).
(Прослуховування аудіо запису)
Look at the blackboard. What musical instruments can you see here? Why are they together? (Подивіться на дошку. Які музичні інструменти ви бачите? Чому вони розміщені разом?) На дошці малюнки волинки, скрипки, арфи, бандури.
They are national instruments of different countries (Це національні інструменти різних країн)
bagpipe – Scotland
violin - England
harp - Wales, Northern Ireland
bandura – Ukraine
Look at the musical styles again.
Do you listen to classical music/rock/pop music? (Подивіться знов на стилі музики. Ви слухаєте класичну музику/рок/поп музику?)
Reading
№ 1 (a) p. 137
-Read the words in bold after me (читання нових слів за учителем)
-Read and translate (прочитай та переклади)
№ 1 (c) p. 138 read your sentencеs
№ 3 p. 139
Look at the words in the box. What do they mean? (musical instruments and musicians) (Подивіться на слова в таблиці. Що вони означають? (музичні інструменти та музикантів))
Write down these words into 2 columns.(Запишіть ці слова в 2 стовпчики)
Listen to the song and write down everything you could understand. (Аудіювання. The Beatles “Let it Be”. Послухайте пісню і запишіть все, що ви зрозуміли…Перевірка розуміння почутого)
-What do you think of music now? (А що ти думаєш про музику тепер?)
- Maybe, you`d like to go to a concert of classical music or learn to play a musical instrument? (Можливо тобі хотілося б піти на концерт класичної музики або навчитись грати на музичному інструменті?)
-Or maybe, now you want to listen to hard rock? (Або можливо, тепер ти хочеш послухати hard rock?)
ІІІ Заключна частина