Урок "Мy body" ("Частини тіла")

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови у 2 класі за підручником Г.Пухти 2 клас. Повторення вивчених лексичних одиниць – a face, a mouth, eyes, ears, cheeks, , a nose, hair; закріплення лексики у формі Has he got…? - Yes,he has./No, he hasn’t та уведення фраз – Is this yours?- Yes,it’s mine/ No,it’s not mine.Продовження формування комунікативних навичок, формування навичок монологічного та діалогічного мовлення за заданою ситуацією.
Перегляд файлу

                           КОНСПЕКТ УРОКУ  з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 2 КЛАСІ

                                             (За підручником Г. Пухта 2 клас)

ТЕМА УРОКУ:  «Мy body» («Частини тіла»)

Мета: повторення вивчених лексичних одиниць – a face, a mouth, eyes, ears, cheeks, , a nose, hair; закріплення лексики у формі Has he got…? - Yes,he has./No, he hasn’t та   уведення фраз – Is this yours?- Yes,it’s mine/ No,it’s not mine.продовження формування комунікативних навичок, формування навичок монологічного та діалогічного мовлення за заданою ситуацією.

Обладнання: підручник, картки, аудіо матеріал, додаткові матеріали.  Очікуваний результат уроку: в кінці уроку учні можуть поставити запитання та відповісти по формі: Has he got…? - Yes,he has./No, he hasn’t , можуть використовувати фрази: Is this yours?- Yes,it’s mine/ No,it’s not mine.

                                                                               Хід уроку

Уведення в англомовну атмосферу

1.Greeting.

T.: Hello, my friends! Nice to see you again! How are you? Ps.: Hello! We're happy!

Warming up

Учитель вішає картки з частинами тіла на дошку. Учні називають їх. Потім вчитель знімає по одній картці, а учні називають всі слова, незважаючи на відсутність карток. Гра продовжується , доки не залишиться 1 картка. Потім вчитель повертає картки на свої місця.

    2. Розвиток навичок аудіювання.

Робота в 2 групах.

Учні слухають запис і малюють обличчя. Додаток3

 

T.: What’s this? - Ps.: It’s a face and a mouth, eyes, ears, cheeks,a nose, hair.

Змінити групи.(2 групи)

Робота з малюнками та картками. Додаток3

І.Pre-listening activity

Look at these two clowns, listen to about them and guess their names ( Jolly or Poppy).

ІІ.While- listening activity Додаток2

Complete the table

Hair

 

 

 

Nose

 

 

 

Mouth

 

 

 

Eyes

 

 

 

Glasses

 

 

 

ІІІ. Post- listening activity

Answer the following questions

T.: What hair (mouth, eyes, ears, cheeks,nose) has Jolly (Poppy)got?

Ps.: Jolly has got…

 

Т.: Are you tired? Напевно трохи втомились? It’s time to relax a little.

Отже прийшов час трохи відпочити ,подивитись на екран та виконати вправи.

3.Презентація нового матеріалу

Утворити 3 групи.

  Учитель просить учнів взяти своїх клоунів та обмінятися ними, не показуючи один одному Учитель. Look at the board, please.

Has your clown got blue eyes?-Yes, he has.
Has your clown got a red nose?-No, he hasn’t.

Is this clown yours?-Yes, it is/No, it is not.

Практика вживання запитань.

 Учні утворюють запитання, щоб дізнатися чий у них клоун. 

4.  Заключна частина уроку

1. Підведення підсумків уроку.

2.  Teacher:     So today we worked very hard. Thank you so much. I hope this lesson was very interesting for you. Отже сьогодні ми з вами попрацювали дуже старанно. Дякую вам за це. Сподіваюсь, вам було цікаво на уроці.   

3. То, що нового ми з вами вивчили сьогодні. Давайте повторимо всі нові речення:

4. Has he got…? - Yes,he has./No, he hasn’t

Т.: Children, you were super. You were active and smart.

Now let’s say Goodbye  . So the lesson is over. See you later. Good bye.

 

 

Додаток1C:\Users\Евгений\Desktop\Screenshot_2020-02-04 QM2_Pupil’s-Book_web2_compressed pdf.png

Додаток2

Аудіосупровід до підручника Г. Пухта 2 клас( СD2 Tr28)

Додаток3

Аудіосупровід до підручника Г. Пухта 2 клас( СD4 Tr10)

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2020
Переглядів
2043
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку