КОНСПЕКТ УРОКУ з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 2 КЛАСІ
(За підручником Г. Пухта 2 клас)
ТЕМА УРОКУ: «Мy body» («Частини тіла»)
Мета: повторення вивчених лексичних одиниць – a face, a mouth, eyes, ears, cheeks, , a nose, hair; закріплення лексики у формі Has he got…? - Yes,he has./No, he hasn’t та уведення фраз – Is this yours?- Yes,it’s mine/ No,it’s not mine.продовження формування комунікативних навичок, формування навичок монологічного та діалогічного мовлення за заданою ситуацією.
Обладнання: підручник, картки, аудіо матеріал, додаткові матеріали. Очікуваний результат уроку: в кінці уроку учні можуть поставити запитання та відповісти по формі: Has he got…? - Yes,he has./No, he hasn’t , можуть використовувати фрази: Is this yours?- Yes,it’s mine/ No,it’s not mine.
Хід уроку
Уведення в англомовну атмосферу
1.Greeting.
T.: Hello, my friends! Nice to see you again! How are you? Ps.: Hello! We're happy!
Warming up
Учитель вішає картки з частинами тіла на дошку. Учні називають їх. Потім вчитель знімає по одній картці, а учні називають всі слова, незважаючи на відсутність карток. Гра продовжується , доки не залишиться 1 картка. Потім вчитель повертає картки на свої місця.
2. Розвиток навичок аудіювання.
Робота в 2 групах.
Учні слухають запис і малюють обличчя. Додаток3
T.: What’s this? - Ps.: It’s a face and a mouth, eyes, ears, cheeks,a nose, hair.
Змінити групи.(2 групи)
Робота з малюнками та картками. Додаток3
І.Pre-listening activity
Look at these two clowns, listen to about them and guess their names ( Jolly or Poppy).
ІІ.While- listening activity Додаток2
Complete the table
Hair |
|
|
|
Nose |
|
|
|
Mouth |
|
|
|
Eyes |
|
|
|
Glasses |
|
|
|
ІІІ. Post- listening activity
Answer the following questions
T.: What hair (mouth, eyes, ears, cheeks,nose) has Jolly (Poppy)got?
Ps.: Jolly has got…
Т.: Are you tired? Напевно трохи втомились? It’s time to relax a little.
Отже прийшов час трохи відпочити ,подивитись на екран та виконати вправи.
3.Презентація нового матеріалу
Утворити 3 групи.
Учитель просить учнів взяти своїх клоунів та обмінятися ними, не показуючи один одному Учитель. Look at the board, please.
Has your clown got blue eyes?-Yes, he has.
Has your clown got a red nose?-No, he hasn’t.
Is this clown yours?-Yes, it is/No, it is not.
Практика вживання запитань.
Учні утворюють запитання, щоб дізнатися чий у них клоун.
4. Заключна частина уроку
1. Підведення підсумків уроку.
2. Teacher: So today we worked very hard. Thank you so much. I hope this lesson was very interesting for you. Отже сьогодні ми з вами попрацювали дуже старанно. Дякую вам за це. Сподіваюсь, вам було цікаво на уроці.
3. То, що нового ми з вами вивчили сьогодні. Давайте повторимо всі нові речення:
4. Has he got…? - Yes,he has./No, he hasn’t
Т.: Children, you were super. You were active and smart.
Now let’s say Goodbye . So the lesson is over. See you later. Good bye.
Додаток1
Додаток2
Аудіосупровід до підручника Г. Пухта 2 клас( СD2 Tr28)
Додаток3
Аудіосупровід до підручника Г. Пухта 2 клас( СD4 Tr10)