Конспект для факультативного вивчення польської мови, збагачення словникового запасу учнів. З метою актуалізувати відомості з теми «Спорт», удосконалювати навички читання, перекладу, засвоєння та відтворення тексту, сприяти вживанню лексики в мовленнєвій діяльності, формувати монологічне і діалогічне мовлення на основі вивченої лексики, розвивати пам'ять, мислення, творчу уяву, комунікативні здібності, створюючи ситуації з реального життя з метою заохочення учнів висловлювати думки, виховувати чуття мови, вміння самостійно розв'язувати поставлені завдання.
Тема: Sport. Dyscypliny sportowe.
(Спорт. Види спортивних ігор)
Мета: актуалізувати відомості з теми «Спорт», удосконалювати навички читання, перекладу, засвоєння та відтворення тексту, сприяти вживанню лексики в мовленнєвій діяльності, формувати монологічне і діалогічне мовлення на основі вивченої лексики, розвивати пам'ять, мислення, творчу уяву, комунікативні здібності, створюючи ситуації з реального життя з метою заохочення учнів висловлювати думки, виховувати чуття мови, вміння самостійно розв’язувати поставлені завдання.
Обладнання: зображення із спортивними дисциплінами , тексти для читання, картки із завданнями, аудіозаписи.
Тип уроку: формування знання, умінь та навичок.
Przebieg lekcji
I. Faza wprowadzająca
1. Powitanie i sprawdzenie listy obecności.
Był już dzwonek, a to znaczy czas na lekcję, czas do pracy.
-Dzień dobry! Proszę siadać. Sprawdzamy obecność.
II. Sprawdzanie wiedzy z poprzedniej lekcji.
Метод « Інтерв’ю» ( „Wywiad z gwiazdą”)
- Dzień dobry!
-
- Jak się Pani ma?
-
-
III. Wprowadzenie do nowego tematu. Zapoznanie uczniów z tematem lekcji.
1. Rozwiązanie krzyżówki.
- Dla tego żeby dowiedzić się jaki temat lekcji proponuje państwu odgadnąć krzyżówkę. Słowo gasło i będzie tematem.
|
S |
O |
W |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P |
O |
N |
I |
E |
D |
Z |
I |
A |
Ł |
E |
K |
W |
O |
D |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B |
R |
A |
T |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T |
A |
T |
A |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Ptak, który nie śpi w nocy.
2. Pierwszy dzień w tygodniu.
3. Potrzebna jest dla ugotowania kawy lub herbaty.
4. Możesz mieć siostrę albo ...
5. Mąż twojej mamy to twój...
Otóż temat dzisiejszej lekcji drzmi „Sport. Dyscypliny sportowe”. Proszę zapisać datę i temat zajęcia.
2. Motywacja.
Proszę popatrzeć na ten rysunek. Czy znacie tę dyscypliny sportowe? Czy znacie jak nazwać ich po polsku?
Саме тому метою нашого заняття є актуалізувати відомості з теми «Спорт», удосконалювати навички читання, перекладу, засвоєння та відтворення тексту, сприяти вживанню лексики в мовленнєвій діяльності, формувати монологічне і діалогічне мовлення на основі вивченої лексики.
III. Opracowanie i utrwalanie nowego materiału.
1. Połącz wyrazy polsko-ukrainski.
Hokej |
Хокей |
Łyżwiarstwo |
Катання на ковзанах |
Piłka nożna |
Футбол |
Kolarstwo |
Велоспорт |
Szermierka |
Фехтування |
Skoki do wody |
Стрибки у воду |
Lekkoatletyka |
Легка атлетика |
Snowboard |
Сновборд |
Tenis |
Теніс |
Wioślarstwo |
Веслування |
2. Daj odpowiedź.
- Czy lubisz uprawiać sport\ lub oglądać go w telewizji?
- Jaką dyscyplinę sportową lubisz najbardziej?
- Kto jest najbardziej znanym sportowcem w twoim kraju?
3. Proszę uzupełnić tabelę.
4. Odgadnij dyscyplinę sportową.
5. Praca z tekstem.
IV. Kontrola osiągnięć uczniów.
- Proszę popatrzeć na ten rysunek jeszcze raz. Proszę wymienić tę dyscypliny sportowe, napewno już ich znacie.
V. Zadanie domowe.
Вивчити нові слова. Написати про улюблений вид спорту.
Bardzo dziękuję za uwagę. Bardzo mi było przyjemnie pracować z wami na tym zajęciu. Do zobaczenia w następnym tygodniu. Miłego dnia!