Урок на тему алгоритми розгалуження

Про матеріал
Вивчення матеріалу, за допомогою яких діти набудуть певні знання до цієї теми.Урок для п'ятого класу з інформатики.
Перегляд файлу

 

Дата:

Клас: 5-б

Виконала: Мєлкова Ірина Олексіївна

Тема: Алгоритми та їх виконавці

Мета:

  • навчальна:  ознайомити учнів з поняттям алгоритму, виконавця алгоритму, способами подання алгоритму;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку, електронні матеріали

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

                                                                                                               ХІД УРОКУ

 

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай

  1. Чи можна будь-яке наказове речення вважати командою?
  2. Які виконавці тобі зустрічалися та які команди вони могли виконувати?
  3. Які інструкції ти та твої друзі використовували в навчанні та побуті?
  4. Чи можна вважати інструкцію та алгоритми синонімами?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

  1. Що називають алгоритмом?
  2. У якій формі можна подати алгоритм?
  3. Як надрукувати документ?
  1. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Потяг

Із заданого набору малюнків склади алгоритм, за яким людина, що придбала квиток у касі, буде здійснювати поїздку потягом.

Завдання 2. Черговий учень

Із запропонованого набору команд вибери ті, які входять до системи команд чергового учня на уроці фізичної культури, та створи презентацію «Черговий учень».

Завдання 3. Складаємо алгоритм

Розмісти у правильному порядку картки, що відпо­відають алгоритму копіювання файлів і папок за допомогою кон­текстного меню у вправі, запропонованій за адресою  http://LearningApps.org/view1704887.

Завдання 4. Кухар

Визнач систему команд виконавця Кухар у комп'ютерній грі Purble Place

Завдання 5. Міркуємо

Уяви, що ти керуєш роботом-художником, що вміє рухатись по клітинках і виконувати команди Малюй, Не малюй, Вгору k, Вниз k, Вправо k, Вліво k, де k — кількість клітинок. Склади алгоритм, за яким робот зможе намалювати зображення (мал. 174). Починай малювати із вказаної на малюнку точки. Візьми до уваги, що робот-художник повернутий так, як вказує червона стрілка на малюнку.

      Завдання 6. Працюємо в парах

Створіть і розкажіть одне одному алгоритм збереження ново­го телефонного номера у списку контактів свого мобільного телефону. Скільки він має команд? Хто є виконавцем такого алгоритму?

  1. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Що називають алгоритмом? Коли ти у повсякденному житті виконуєш алгоритми? Наведи приклади.
  2. У якій формі можна подати алгоритм? Наведи приклади.
  3. Хто або що може бути виконавцем алгоритму?
  4. Поясни, що означає — виконати послідовність дій формально. Наведи приклади зі свого життя.

Рефлексія

  •              Що нового сьогодні дізналися?
  •              Чого навчилися?
  •              Що сподобалось на уроці, а що ні?
  •              Чи виникали труднощі?
  1. Домашнє завдання

Повторити матеріал.

 

 

Конспект перевірили і до уроку допустили.

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку