Дата:
Клас: 5-б
Виконала: Мєлкова Ірина Олексіївна
Тема: Алгоритми та їх виконавці
Мета:
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
1) Привітання із класом
2) Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1. Пригадай
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Завдання 1. Потяг
Із заданого набору малюнків склади алгоритм, за яким людина, що придбала квиток у касі, буде здійснювати поїздку потягом.
Завдання 2. Черговий учень
Із запропонованого набору команд вибери ті, які входять до системи команд чергового учня на уроці фізичної культури, та створи презентацію «Черговий учень».
Завдання 3. Складаємо алгоритм
Розмісти у правильному порядку картки, що відповідають алгоритму копіювання файлів і папок за допомогою контекстного меню у вправі, запропонованій за адресою http://LearningApps.org/view1704887.
Завдання 4. Кухар
Визнач систему команд виконавця Кухар у комп'ютерній грі Purble Place
Завдання 5. Міркуємо
Уяви, що ти керуєш роботом-художником, що вміє рухатись по клітинках і виконувати команди Малюй, Не малюй, Вгору k, Вниз k, Вправо k, Вліво k, де k — кількість клітинок. Склади алгоритм, за яким робот зможе намалювати зображення (мал. 174). Починай малювати із вказаної на малюнку точки. Візьми до уваги, що робот-художник повернутий так, як вказує червона стрілка на малюнку.
Завдання 6. Працюємо в парах
Створіть і розкажіть одне одному алгоритм збереження нового телефонного номера у списку контактів свого мобільного телефону. Скільки він має команд? Хто є виконавцем такого алгоритму?
Обговорюємо
Рефлексія
Повторити матеріал.
Конспект перевірили і до уроку допустили.