Урок-подорож "Інформація та повідомлення. інформаційні процеси"

Про матеріал
На цьому уроці ми маємо повторити, більш глибоко осмислити навчальний матеріал з теми «Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси», узагальнити його і систематизувати. А також встановити рівень засвоєння вами знань і вмінь з теми. Для цього ми вирушаємо в подорож чудовою країною. І щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними
Зміст архіву
Перегляд файлу

Запитання для першої команди

  1.   Відомості про навколишній світ та процеси, що в ньому відбуваються, — це  ____________________.
  2.   Прилад для обчислень — це _______________________________.
  3.   Корисність, актуальність, достовірність, об'єктивність, повнота, зрозумілість — це ____________________________.
  4.   Переносний комп'ютер — це_______________________________.
  5.   Інформація сприймається людиною через ______________________________.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запитання для другої команди

  1.   Один з найдавніших обчислювальних пристроїв, який використовується в наш час, — це ________________________________.
  2.   Збирання, обробляння, передавання, поширення, збереження, захист називають ______________________________________.
  3.   Текстова, графічна, звукова, комбінована або мультимедійна інформація, умовні жести та сигнали — це __________________________________________.
  4.   Найпопулярніший пристрій для спілкування — це _____________________________________.
  5.   Інформаційні процеси передаються через канали зв'язку від джерела до______________________________________.


Завдання. У кожній з наведених груп термінів один термін (або число) є зайвим. Знайдіть його.

Завдання для першої команди

  1.      Два, п'ять, нуль, сума, один, дев'ять.
  2.      Зір, слух, нюх, інформація, дотик, смак.
  3.      Факс, плеєр, фотокамера, ножиці, телефон.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання. У кожній з наведених груп термінів один термін (або число) є зайвим. Знайдіть його.

 

Завдання для другої команди

  1.      Арифмометр, рахівниця, калькулятор, друкарська машинка, комп'ютер.
  2.      Множення, видалення, віднімання, додавання, ділення.
  3.      Навігатор, диктофон, кінокамера, екран, ноутбук.


Зупинка «Інформаційна»

Заповніть таблицю. Орієнтовні варіанти відповідей

Джерело інформації

Форма подання інформації

Спосіб сприйняття

Телевізійна передача

 

 

Фотографія

 

 

Книга

 

 

Розмова по телефону

 

 

Арифметичний вираз

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка «Інформаційна»

Заповніть таблицю. Орієнтовні варіанти відповідей

Джерело інформації

Форма подання інформації

Спосіб сприйняття

Телевізійна передача

 

 

Фотографія

 

 

Книга

 

 

Розмова по телефону

 

 

Арифметичний вираз

 

 

 


Кожна команда повинна скласти з двох частин прислів'я.

Перша команда

  1.      Людина красна розумом, а комп'ютер — _______________________
  2.      Натиснеш кнопку — здобудеш _______________________________.
  3.      Один комп'ютер добре, а два __________________________.
  4.      Комп'ютеру слово, а він тобі ________________________.
  5.      Рослина тягнеться до сонця, а учень — до ___________________________.

 

 

 

Друга команда

  1.      Що натискаєш — те й ____________________.
  2.      У невмілого інформатика очі не ___________________.
  3.      Подарованому комп'ютеру в системний блок ___________________.
  4.      На комп'ютері не мудруй багато, а працюй ______________________.
  5.      У комп'ютерному кабінеті працюватимеш вволю, то матимеш _____________________.

 

Перегляд файлу

ТЕМА. ПІДСУМКОВИЙ УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИЙ УРОК З ТЕМИ «ІНФОРМАЦІЯ ТА ПОВІДОМЛЕННЯ. ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ»

Цілі:

навчальна: перевірити рівень знань, умінь, навичок, сформованих на попередніх уроках;

розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення;

виховна: виховувати активність, комунікабельність і вміння працювати в команді, повагу до інформатики.

Тип уроку: нестандартний, урок-подорож.

Обладнання: карта країни, квитки, кросворд, картки із завданнями, пазли, ребуси

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання

Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок?

Тож пора нам поспішати —

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш незвичайний —

Грою всі його зовуть.

 Щоб урок цей був цікавим,

Ти активним мусиш буть.

II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. На цьому уроці ми маємо повторити, більш глибоко осмислити навчальний матеріал з теми «Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси», узагальнити його і систематизувати. А також встановити рівень засвоєння вами знань і вмінь з теми.

Для цього ми вирушаємо в подорож чудовою країною. І щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними. А назву цієї загадкової країни ви дізнаєтесь, розгадавши цей кросворд.

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Розгадування кросворда

  1.      Новини, повідомлення, відомості, подані в різних видах. (Інформація)
  2.      Зрозуміла інформація, яку можна передавати і обробляти. (Дані)
  3.      Пристрій, що передає зображення різноманітних документів через телефонні лінії. (Факс)
  4.      Бувають усними, письмовими, у вигляді рисунків, жестів. (Повідомлення)
  5.      Пристрій, що відтворює звук чи відео. (Плеєр)
  6.      Пристрій для обробляння інформації. (Комп'ютер)
  7.      Прилад для фотографування. (Фотокамера)
  8.      Пристрій для передавання звуку на великі відстані. (Телефон)
  9.      Портативний прилад для запису усного мовлення. (Диктофон)
  10.   Невеликий електронний пристрій для виконання математичних обчислень. (Калькулятор)
  11.   Прилад для визначення місцезнаходження об'єкта. (Навігатор)

  • У виділених клітинках — назва країни, до якої ми вирушаємо. Тож як називається країна, якою ми сьогодні подорожуватимемо?
  • Отже, країна якою ми здійснимо віртуальну подорож, називається ІНФОРМАТИКА.
  • До речі, що, на вашу думку, означає слово «віртуальна»? (Відповіді учнів.)
  • Правильно, уявна.
  • Кожен, хто подорожує, повинен дотримувати таких правил.
  1.      Правило піднятої руки. Якщо хочеш щось спитати, підніми руку.
  2.      Без дозволу нічого не вмикай.
  3.      Знаєш сам — навчи того, хто не знає.
  4.      Будь уважним і старанним.

Щоб вирушати в дорогу, нам потрібно придбати квитки. Але квитки я вам видаватиму протягом нашої подорожі. Ціна квитка — ваші знання. Ну що ж, вирушаємо!

IV. ОСНОВНИЙ ЕТАП

Учні об'єднуються у дві команди. Команди обирають капітанів.

Перша зупинка «Розминка»

Правила гри

На роздуми над запитанням ви маєте З0 с. Якщо команда дає неправильну відповідь, то має шанс заробити бал інша команда, яка дасть правильну відповідь. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Переможець — команда, у якої більше правильних відповідей. Кожній команді ставлять 5 запитань.

Запитання для першої команди

  1.      Відомості про навколишній світ та процеси, що в ньому відбуваються, — це... (інформація).
  2.      Прилад для обчислень — це... (калькулятор).
  3.      Корисність, актуальність, достовірність, об'єктивність, повнота, зрозумілість — це... (властивості інформації).
  4.      Переносний комп'ютер — це... (ноутбук).
  5.      Інформація сприймається людиною через... (органи чуття).

Запитання для другої команди

  1.      Один з найдавніших обчислювальних пристроїв, який використовується в наш час, — це... (рахівниця).
  2.      Збирання, обробляння, передавання, поширення, збереження, захист називають... (інформаційними процесами).
  3.      Текстова, графічна, звукова, комбінована або мультимедійна інформація, умовні жести та сигнали — це... (види інформації).
  4.      Найпопулярніший пристрій для спілкування — це... (телефон).
  5.      Інформаційні процеси передаються через канали зв'язку від джерела до... (споживача або одержувача).

Зупинка «Хвилинка здоров'я»

Проведення комплексу вправ для зняття м'язового напруження. (Варіант 1)

Зупинка «Логічна» Гра «Знайди зайве»

Від команд запрошують по одному учаснику.

Завдання. У кожній з наведених груп термінів один термін (або число) є зайвим. Знайдіть його.

Завдання для першої команди

  1.      Два, п'ять, нуль, сума, один, дев'ять.
  2.      Зір, слух, нюх, інформація, дотик, смак.
  3.      Факс, плеєр, фотокамера, ножиці, телефон.

Завдання для другої команди

  1.      Арифмометр, рахівниця, калькулятор, друкарська машинка, комп'ютер.
  2.      Множення, видалення, віднімання, додавання, ділення.
  3.      Навігатор, диктофон, кінокамера, екран, ноутбук.

Учитель. Вітаю, ви подолали ще одне нелегке випробування.

Зупинка «Словникова»

Вам необхідно лише згадати та написати терміни з інформатики, які ми вивчали на попередніх уроках. Перемагає та команда, яка придумала більше слів за 2 хвилини. Конкурс оцінюється в 2 бали.

— Молодці. Виконали завдання, показали свої знання комп'ютерної грамотності, тож продовжуємо нашу подорож.

Зупинка «Інформаційна»

Заповніть таблицю. Орієнтовні варіанти відповідей

Джерело інформації

Форма подання інформації

Спосіб сприйняття

Телевізійна передача

Комбінована (мультимедійна)

Зір, слух

Фотографія

Графічна

Зір

Книга

Текстова

Зір

Розмова по телефону

Звукова

Слух

Арифметичний вираз

Текстова

Зір

Зупинка «Поетична»

Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв'язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе! (Комп'ютер)

Хто хоче щось запам'ятати —

В блокнот свій може записати.

Комп'ютер теж немов блокнот —

Не має з пам'яттю турбот.

— А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноутбук)

Зупинка «Літературна»

Кожна команда повинна скласти з двох частин прислів'я. Виграє та команда, яка першою складе всі прислів'я. Частини прислів'я записані на картках.

Перша команда

  1.      Людина красна розумом, а комп'ютер — пам'яттю.
  2.      Натиснеш кнопку — здобудеш результат.
  3.      Один комп'ютер добре, а два краще.
  4.      Комп'ютеру слово, а він тобі 1000.
  5.      Рослина тягнеться до сонця, а учень — до комп'ютера.

Друга команда

  1.      Що натискаєш — те й маєш.
  2.      У невмілого інформатика очі не болять.
  3.      Подарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.
  4.      На комп'ютері не мудруй багато, а працюй завзято.
  5.      У комп'ютерному кабінеті працюватимеш вволю, то матимеш долю.

Релаксація

Заплющте очі. Зручно сядьте на стільчиках і уявіть, що ви потрапили до весняного лісу. (Звучить музика лісу.)

  •  Яку картинку ви собі уявили?
  •  Рухаємось далі.

Зупинка «Кмітлива»

1. З поданого переліку виберіть пристрої для роботи з даними:

  • комп'ютер;
  • екран;
  • диктофон;
  • мобільний телефон;
  • мікрофон;
  • факс;
  • вентилятор;
  • плеєр;
  • калькулятор;
  • ноутбук;
  • блок живлення;
  • кінокамера.

2. З поданого переліку виберіть властивості інформації:

  • актуальність;
  • глибина;
  • швидкість передавання;
  • зрозумілість;
  • якість;
  • висота;
  • ширина;
  • повнота;
  • корисність;
  • достовірність;
  • довжина;
  • об'єктивність.

Зупинка «У Країні ребусів»

Ребус — слово-загадка, яке складається з малюнків, цифр і букв. Розгадати ребус — означає прочитати слово. Кожна команда отримує ребус. Через 5 хвилин команда повинна дати відповіді і пояснити, чому вийшло так, а не інакше.

 

Відповіді. Інформатика, Інтернет, навушники, диск.

Зупинка «У Країні пазлів»

Ваше завдання — скласти пазл, дати назву поданого пристрою і розповісти все, що вам про нього відомо. (Для підвищення складності можна обидва пазли скласти в один конверт.)

Зупинка «Художня»

Гра «Відгадай малюнок»

 А зараз до мене вийдуть по одному учаснику від кожної команди. Я показуватиму малюнок, а обраний учасник-ведучий повинен дати інформацію про те, що зображено на малюнку (не називаючи сам предмет), і за тією інформацією ви повинні відгадати, про що йдеться. Хто перший відгадає, той займає місце ведучого. (Показ малюнків)

 Молодці! І з цим завданням упорались, показали свою кмітливість, логічне мислення. Рухаємось далі.

Кінцева зупинка

Комп'ютерний кабінет школи. Рефлексія

Ми прибули на кінцеву зупинку нашої віртуальної подорожі, але подорож країною Інформатика ми продовжимо на наступних уроках, де будемо дізнаватися про щось нове і цікаве.

  • А зараз скажіть мені, будь ласка, чи сподобалась вам ця подорож?
  • Який настрій був у вас протягом подорожі?
  • Діти, як ви вважаєте, хто розумніший — комп'ютер чи людина?

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Закінчилась гра у нас, Результат дізнатись час. Хто найкраще потрудився, В подорожі відрізнився?

— Протягом подорожі ви отримували квитки. Порахуйте, скільки їх у кожного. Хто зібрав найбільшу кількість квитків, отримує грамоту від комп'ютера.

Оцінюються роботи учнів на уроці.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1.      Повторити тему «Інформація».
  2.      Завдання за підручником: Параграф 1.2. Номер завдання 10,11.
  3.      Додаткове завдання. Підготувати короткі інформаційні повідомлення про використання комп'ютерів.

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1             2                 3                       4   5                 6                       7         8              9            10                        11     Кросворд. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 5

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1             2                 3                       4   5                 6                       7         8              9            10                        11     Кросворд1. Новини, повідомлення, відомості, подані в різних видах. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 6

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2             3                       4   5                 6                       7         8              9            10                        11     Кросворд1. Новини, повідомлення, відомості, подані в різних видах. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 7

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2             3                       4   5                 6                       7         8              9            10                        11     Кросворд2. Зрозуміла інформація, яку можна передавати і обробляти. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 8

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3                       4   5                 6                       7         8              9            10                        11     Кросворд2. Зрозуміла інформація, яку можна передавати і обробляти. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 9

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3                       4   5                 6                       7         8              9            10                        11     Кросворд3. Пристрій, що передає зображення різноманітних документів через телефонні лінії. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 10

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС                   4   5                 6                       7         8              9            10                        11     Кросворд4. Бувають усними, письмовими, у вигляді рисунків, жестів. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 11

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5                 6                       7         8              9            10                        11     Кросворд4. Бувають усними, письмовими, у вигляді рисунків, жестів. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 12

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5                 6                       7         8              9            10                        11     Кросворд5. Пристрій, що відтворює звук чи відео. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 13

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6                       7         8              9            10                        11     Кросворд6. Пристрій для обробляння інформації. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 14

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР               7         8              9            10                        11     Кросворд6. Пристрій для обробляння інформації. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 15

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     7         8              9            10                        11     Кросворд7. Прилад для фотографування. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 16

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     ФОТОКАМЕРА 7         8              9            10                        11     Кросворд7. Прилад для фотографування. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 17

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     ФОТОКАМЕРА 7         8 ТЕЛЕФОН       9            10                        11     Кросворд8. Пристрій для передавання звуку на великі відстані. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 18

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     ФОТОКАМЕРА 7         8 ТЕЛЕФОН       9            10                        11     Кросворд9. Портативний прилад для запису усного мовлення. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 19

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     ФОТОКАМЕРА 7         8 ТЕЛЕФОН       9 ДИКТОФОН    10                        11     Кросворд9. Портативний прилад для запису усного мовлення. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 20

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     ФОТОКАМЕРА 7         8 ТЕЛЕФОН       9 ДИКТОФОН    10                        11     Кросворд10. Невеликий електронний пристрій для виконання математичних обчислень. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 21

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     ФОТОКАМЕРА 7         8 ТЕЛЕФОН       9 ДИКТОФОН    10 КАЛЬКУЛЯТОР             11     Кросворд10. Невеликий електронний пристрій для виконання математичних обчислень. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 22

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     ФОТОКАМЕРА 7         8 ТЕЛЕФОН       9 ДИКТОФОН    10 КАЛЬКУЛЯТОР             11     Кросворд11. Прилад для визначення місцезнаходження об'єкта. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 23

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     ФОТОКАМЕРА 7         8 ТЕЛЕФОН       9 ДИКТОФОН    10 КАЛЬКУЛЯТОР    НАВІГАТОР 11     Кросворд11. Прилад для визначення місцезнаходження об'єкта. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 24

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     ФОТОКАМЕРА 7         8 ТЕЛЕФОН       9 ДИКТОФОН    10 КАЛЬКУЛЯТОР    НАВІГАТОР 11     Кросворд. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 25

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}     1 ІН Ф О РМАЦІЯ   2 ДАНІ             3 ФАКС       ПОВІДОМЛЕНН Я 4   5 ПЛЕЄР            6 К ОМПЮТЕР     ФОТОКАМЕРА 7         8 ТЕЛЕФОН       9 ДИКТОФОН    10 КАЛЬКУЛЯТОР    НАВІГАТОР 11     Кросворд. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 26

Подорож Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 27

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 28

Правила подорожіЧашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 29

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 30

І команда. Відомості про навколишній світ та процеси, що в ньому відбуваються, — це... ІІ команда. Прилад для обчислень — це... Збирання, обробляння, передавання, поширення, збереження, захист називають... Корисність, актуальність, достовірність, об'єктивність, повнота, зрозумілість — це... Переносний комп'ютер — це... Інформація сприймається людиною через... Один з найдавніших обчислювальних пристроїв, який використовується в наш час, — це... Текстова,графічна, звукова, комбінована або мультимедійна інформація, умовні жести та сигнали — це... Найпопулярніший пристрій для спілкування — це...Інформаційні процеси передаються через канали зв'язку від джерела до... Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 31

І команда. Відомості про навколишній світ та процеси, що в ньому відбуваються, — це інформація. ІІ команда. Прилад для обчислень — це калькулятор. Збирання, обробляння, передавання, поширення, збереження, захист називають інформаційними процесами. Корисність, актуальність, достовірність, об'єктивність, повнота, зрозумілість — це властивості інформації. Переносний комп'ютер — це ноутбук. Інформація сприймається людиною через органи чуття. Один з найдавніших обчислювальних пристроїв, який використовується в наш час, — це рахівниця. Текстова,графічна, звукова, комбінована або мультимедійна інформація, умовні жести та сигнали — це види інформації. Найпопулярніший пристрій для спілкування — це телефон. Інформаційні процеси передаються через канали зв'язку від джерела до споживача або одержувача. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 32

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 33

І командаІІ команда. Задумай число…Додай те саме число …Помножити на …. Поділи на задумане…Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 34

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 35

І команда. Два, п'ять, нуль, сума, один, дев'ять.ІІ команда. Зір, слух, нюх, інформація, дотик, смак. Множення, видалення, віднімання, додавання, ділення. Факс, плеєр, фотокамера, ножиці, телефон. Арифмометр, рахівниця, калькулятор, друкарська машинка, комп'ютер. Навігатор, диктофон, кінокамера, екран, ноутбук. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 36

І команда. Два, п'ять, нуль, сума, один, дев'ять.ІІ команда. Зір, слух, нюх, інформація, дотик, смак. Множення, видалення, віднімання, додавання, ділення. Факс, плеєр, фотокамера, ножиці, телефон. Арифмометр, рахівниця, калькулятор, друкарська машинка, комп'ютер. Навігатор, диктофон, кінокамера, екран, ноутбук. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 37

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 38

І командаІІ команда. Вам необхідно лише згадати та написати терміни з інформатики, які ми вивчали на попередніх уроках. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 39

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 40

І командаІІ команда. Заповніть таблицю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Джерело інформаціїФорма подання інформаціїСпосіб сприйняття. Телевізійна передача. Фотографія. Книга. Розмова по телефону. Арифметичний вираз. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 41

І командаІІ команда. Заповніть таблицю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Джерело інформаціїФорма подання інформаціїСпосіб сприйняття. Телевізійна передача. Комбінована (мультимедійна)Зір, слух. Фотографія. Графічна. Зір. Книга. Текстова. Зір. Розмова по телефону. Звукова. Слух. Арифметичний вираз. Текстова. Зір. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 42

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 43

І командаІІ команда. Може він порахувати,Може він пісні співати,Малювати і писати,Помилки перевіряти. Може він листа прийняти,З другом швидко нас зв'язати,Він багато чого можеІ завжди нам допоможе! Хто хоче щось запам'ятати — В блокнот свій може записати. Комп'ютер теж немов блокнот — Не має з пам'яттю турбот.— А як називають комп'ютер-блокнот?Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 44

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 45

І командаІІ команда. Людина красна розумом, а комп'ютер — …Натиснеш кнопку — здобудеш…Один комп'ютер добре, а два …Комп'ютеру слово, а він тобі …Рослина тягнеться до сонця, а учень — до …. Кожна команда повинна скласти з двох частин прислів'я. Що натискаєш — те й …У невмілого інформатика очі …Подарованому комп'ютеру в …. не заглядають. На комп'ютері не мудруй багато, а працюй …. У комп'ютерному кабінеті працюватимеш вволю, то матимеш …. Слова-підказки: результат, краще, завзято, 1000, комп'ютер, маєш, пам'ять, не болять, системний блок, доля. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 46

І командаІІ команда. Людина красна розумом, а комп'ютер — пам'яттю. Натиснеш кнопку — здобудеш результат. Один комп'ютер добре, а два краще. Комп'ютеру слово, а він тобі 1000. Рослина тягнеться до сонця, а учень — до комп'ютера. Кожна команда повинна скласти з двох частин прислів'я. Що натискаєш — те й маєш. У невмілого інформатика очі не болять. Подарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають. На комп'ютері не мудруй багато, а працюй завзято. У комп'ютерному кабінеті працюватимеш вволю, то матимеш долю. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 47

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 48

І командаІІ командакомп'ютер;екран;диктофон;мобільний телефон;мікрофон;факс;вентилятор;плеєр;калькулятор;ноутбук;блок живлення;кінокамера. З поданого переліку виберіть властивості інформації:актуальність;глибина;швидкість передавання;зрозумілість;якість;висота;ширина;повнота;корисність;достовірність;довжина;об'єктивність. Виберіть пристрої для роботи з даними: Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 49

І командаІІ командакомп'ютер;екран;диктофон;мобільний телефон;мікрофон;факс;вентилятор;плеєр;калькулятор;ноутбук;блок живлення;кінокамера. З поданого переліку виберіть властивості інформації:актуальність;глибина;швидкість передавання;зрозумілість;якість;висота;ширина;повнота;корисність;достовірність;довжина;об'єктивність. Виберіть пристрої для роботи з даними: Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 50

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 51

І командаІІ команда. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 52

І командаІІ командаІнформатикаІнтернет. Диск. Навушники. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 53

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 54

І командаІІ команда. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 55

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 56

І командаІІ команда. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 57

Гра-подорож. Зупинки. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

Номер слайду 58

Домашнє завдання. Читати розділ 1.2 Виконати вправу 10, 11 Додаткове завдання. Підготувати повідомлення про використання комп'ютерів. Чашук О. Ф., вчитель ЗОШ№23, м. Луцьк

zip
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
1208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку