Однорівневі списки.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
IІ. Актуалізація опорних знань
Повторення
IІІ. Вивчення нового матеріалу
Списки — послідовність абзаців, що мають спільну позначку(маркер або номер).У вигляді списків можна оформити інструкції до виконання завдання, перелік обов’язків чергового учня, перелік учнів класу.
Списки бувають нумеровані, маркіровані.
Нумеровані і марковані списки — корисні інструменти форматування для створення списків даних в тексті. Word може автоматично створювати списки будь-якого з цих типів. Доцільно застосовувати марковані списки для зв'язаних між собою, але неврегульованих даних. Нумеровані списки використовуються для однотипних даних, які можна упорядкувати і пронумерувати. Коли створюється нумерований або маркований список, кожен абзац вважається окремим елементом списку і йому привласнюється його порядковий номер або маркер.
IV. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран та виконаємо вправи.
V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Вчитель демонструє за допомогою телевізора, як створити нумерований та маркований списки, змінювати вид маркера чи нумерації.
VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
VII. Домашнє завдання
VIII. Підбиття підсумків уроку
Рефлексія
Вправи для профілактики короткозорості та порушення зору.
1. Що нового ви сьогодні дізналися?
2. Чого навчилися?
3. Чи виникали труднощі?
ІX. Оцінювання роботи учнів
ІХ. Домашнє завдання
Знайти в підручниках 5 класу приклади нумерованих і маркованих списків.