Урок на тему "Die Bundesrepublik Deutschland"

Про матеріал
Конспект уроку для 5 класу на тему ""Федеративна Республіка Німеччина", з використанням аудіододатка.
Перегляд файлу

5 клас

Тема: Федеративна Республіка Німеччина (Die Bundesrepublik Deutschland)

Мета : Увести новий лексичний матеріал за темою, навчити сприймати га слух усне мовлення, коротко висловлювати свою думку та вести бесіду.

Розвивати вміння доповнювати текст потрібною інформацією, а також вміння аналізувати й узагальнювати здобуту інформацію, розвивати мовну здогадку.

Продовжувати формувати навички  усного мовлення.

Практикувати учнів у письмі.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Формувати пізнавальну активність учнів та інтерес до знайомства з країною, мова якої вивчається.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки, компютер.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Begrüßung

L: Guten Tag, Kinder!

Sch: Guten Tag! Guten Tag!

Guten Tag! Guten Tag!

Sagen alle Kinder.

Große Kinder, kleine Kinder,

Dünne Kinder, dicke Kinder,

Guten Tag! Guten Tag!

Sagen alle Kinder.

2. Повідомлення теми і мети уроку.

L: Kinder, seht auf den Bildschirm. Was denkt ihr? Wie heißt das Thema unsrer Stunde? Ja, heute setzen wir unsere Arbeit am Thema „Die Bundesrepublik Deutschland“ fort. Wir werden viel zum Thema sprechen, neuen Wörter lernen und viele Aufgaben machen.

 3. Фонетична розминка.

Hör zu und sprich nach

Wir fahren, fahren, fahren,

nach Deutschland fahren wir

und viel Interessantes

erfahren wir.

II. Основна частина уроку.

  1.  Вивчення нової лексики по темі «Федеративна Республіка Німеччина»
  2. Вправи на закріплення вивченої лексики
  1. Вправа «Гра з м’ячем» (учитель називає слово, учні перекладають.)
  2.  Вправа «Гра змійка» (учитель називає слово, учень повторює це слово і каже своє, наступний учень повторює ці слова і називає інше і т.д.)
  3. Аудіювання тексту. Гімн Німеччини

https://www.youtube.com/watch?v=MXMxF26Weps

Проводиться у формі гри «Пісня в смужку» (Клас обєднують у 2-3 команди. Кожна команда отримує набір смужок паперу, на яких написано по рядку пісні. Учні двічі прослуховують пісню. З набору смужок вони повинні відтворити (скласти) пісню і проспівати її. Виграє та команда, яка швидше впоралась з завданням.)

Фізкультхвилинка

Lehrer: Seid ihr müde? Also turnen wir.

Eins, zwei, drei und vier,

alle Kinder turnen hier.

Nach vorne, nach hinten,

nach links und nach rechts.

Eins, zwei, drei und vier,

alle Kinder springen hier.

Nach vorne, nach hinten,

nach links und nach rechts.

  1. Читання

Übung 3, Seite 134

L: Lies die Informationen über Deutschland und ordne sie den Begriffen zu. Прочитай інформацію про Німеччину й упорядкуй її відповідно до понять.

(Клас поділений на команди. Виграє та команда, яка швидше і правильно впоралась з завданням.)

  1. Письмо

Übung 4, Seite 135

Schreibe über Deutschland, gebrauche dabei die Informationen aus Übung 3. Напиши про Німеччину, використовуючи інформацію у вправі 3.

  1. Перевірка розуміння написаного тексту (проводиться у формі гри «Іподром», учні поділяються на дві групи – жокеїв і коней. Одна половина отримує картки із запитаннями, інша – з відповідями. Завдання: кожному учню треба знайти пару. Учні вільно переміщаються по класу.)

А: Wo liegt Deutschland? - B: In der Mitte Europas.

A: Wie viele Nachbarlander hat Deutschland? - B: ...

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання.
  2. Підведення підсумків уроку.

L.: Ihr habt heute gut gearbeitet. Was Neues habt ihr heute in der Stunde erfahren? Ist euch alles klar?

Ihr bekommt heute folgende Noten. (Оцінювання)

Die Stunde ist aus.  Alles Gute! Auf Wiedersehen!

 

 

docx
Додав(-ла)
Kovalchuk Nataliia
Додано
30 липня 2019
Переглядів
1686
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку