Мета:
Тип уроку: вивчення нового навчального матеріалу.
Додавання сил. Рівнодійна. Графічне зображення сил
Мета:
Тип уроку: вивчення нового навчального матеріалу.
Обладнання: динамометри, тягарці.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Фронтальне опитування
1. Чому в фізиці вживають поняття взаємодії?
2. Що буде з тілом, якщо на нього недіють інші тіла?
3. Яким чином можна змінити механічний стан тіла?
4. Для чого вживають поняття сили?
5. Що таке сила? Яка одиниця сили?
6. Яким приладом вимірюють силу? Яка будова найпростішого приладу для вимірювання сили?
III. Мотивація навчальної діяльності
Відомо, що лебідь, рак і щука посунути клажу не змогли, а от дід, баба, їхня онука і ще три тварини із ріпкою впоралися. Чому? Сьогодні ми з вами також будемо вчитися додавати сили.
IV. Сприйняття та засвоєння нового матеріалу
Робота з підручником ст.122
V. Колективне розв’язування задач під керівництвом учителя
Вправа 18(4). Робота в групах. Клас поділяється на групи. Завдання для груп: зробити креслення до наведених випадків.
VI. Узагальнення знань Звіт творчих груп.
VII. Домашнє завдання Опрацювати параграф 18, вправа 18(7), виконати задачі