Урок на тему "Досліджуємо склад числа 8", 1 клас, за підручником «Математика" 1 клас. С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко

Про матеріал
Урок "Досліджуємо склад числа 8", за підручником «Математика" 1 клас. С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко. Склад числа 8 учні запам'ятовують за допомогою методу ейдотехніки - цікавої історії, де цифри перетворені на образи.
Перегляд файлу

1 клас

 

Урок № 32 Досліджуємо склад числа 8

Мета: формувати поняття про склад числа 8, спираючись на історію складу числа 8 (метод ейдотехніки); формувати вміння користуватися термінами «вираз», «значення виразу», «рівність»; учити знаходити значення виразів на додавання та віднімання числа 1; проводити підготовчу роботу до ознайомлення з переставним законом додавання та взаємозв’язку дій додавання та віднімання; розвивати логічне мислення, мовлення учнів; здатність співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини.

 

Обладнання: підручник «Математика» 1 клас. С.О. Скворцова, О.В.,

Онопрієнко; зошит «Математика. 1 клас. Робочий зошит» Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко, лего, цифрові віяла, лічильний та наочний матеріал набір цифр від 1 до 10, образи цифр, малюнок до історії про склад числа 8, таблиці самооцінювання.

Очікувані результати: учні отримують поняття про склад числа 8; вміють користуватися знаками додавання та віднімання, термінами «вираз», «значення виразу», «рівність»; знаходити значення виразів на додавання та віднімання числа 1, на основі знання місця розташування чисел у натуральному ряді. Хід уроку

І. Організація класу.

Вже закінчилась перерва.

І дзвенить для нас дзвінок.

Всі зібралися у класі?

Починаємо урок!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1)    Порядкова лічба

Порядкова лічба від 1 до 10, від 10 до 1 (на набірному полотні – тварини)  (лічба хором, по черзі «ланцюжком», індивідуально).

2)    Гра «Нагодуй зайчиків»  - (Користуватися числовим променем) З’єднати вираз на морквинках зі значенням виразу на зайчиках.

image

3)    Робота з математичним віялом: 

             Наступне

             Попереднє

             Сусіди

             imageСкільки днів у тижні?ОЦІНЮВАННЯ: покажіть  цеглинками ЛЕГО, як вам  працювалось під час  повторення матеріалу.

 

 

 

       ІІІ. Повідомлення теми уроку та формування цілей.

Сьогодні на уроці ми продовжуємо вивчати число 8 і дізнаєтесь про склад числа 8.

-              Діти, що ви очікуєте від цього уроку? (дізнаємося нову історію, вона допоможе запам’ятати склад числа 8.          ІV. Вивчення нового матеріалу

Знайомство з новою історією

-              Пригадайте, які образи мають наші вивчені числа?

image

 

Отже, цифру 8 – фея перетворила на машинку. Погляньте на малюнок!

image

-              Кого ви бачите в центрі малюнка? (машинку, це число 8).

У неї з ротика йде пара, вона зламалась...  Але друзі не залишать її в біді. 

Яблучко з Лисичкою (5 і 3) шукають пошкодження. Ластвіка принесла в Чайнику (2 і 6) води, щоб охолодити зламану машину. Також Олівець несе майстра Молотка (1 та 7), який швидко полагодить машину.  Після ремонту вдячна машинка відвезе всіх друзів до двох затишних Будиночків (4 і 4), щоб вони добре відпочили.

-              Отже, який склад має число 8? ( Діти пригадують на малюнку образи парами і перетворюють в числа: 5 і 3, 6 і 2,  7 і 1, 4 і 4)

             V. Розвиток математичних знань.

1) Робота в зошиті

а) Колективний запис в таблицю складу числа 8

б) Робота в парах 

image

ОЦІНЮВАННЯ: покажіть цеглинками ЛЕГО, як вам працювалось під час виконання цього завдання в парі.

 

imageМи працювали разом і все знали  Один працював, а інший уважно слухав Нам допомагав учитель 

 

2)  Самостійна робота

image

3)  Робота в групах, за підручником.

image

 

1   група – до 1 схеми.

2   група – до 2 схеми. 3 група – до 3 схеми.

 

д) Звіт груп:

6+2=8                      5+3=8                     7+1=8

2+6=8                      3+5=8                     1+7=8

8-2=6                       8-3=5                      8-7=1

8-6=2                       8-5=3                      8-1=7 

VI. Підсумок уроку. Рефлексія Про що ви дізналися на уроці? 

Що навчилися робити? 

Чим був корисний цей урок для вас?

Що сподобалося на уроці найбільше?  З яких чисел складається число 8? 

 

image- Учні, покажіть своє враження  від уроку та оцініть свою  роботу на ньому.

 

 

 

 

 

 

Дякую всім учням за роботу на уроці!

pdf
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку