Тема: Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.
Мета:
Очікувані результати: учень пояснює небезпеки, пов’язані з використанням електронної пошти, дотримується принципів електронного листування.
Обладнання: комп’ютери кабінету з доступом до інтернету. Мультимедійний проектор, інтерактивна дошка, програмне забезпечення.
Тип уроку: семінар
Наскрізна змістовна лінія: екологічна безпека та сталий розвиток, здоров’я і безпека, фінансова грамотність.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку
Перевірка наявності учнів та їхньої готовності до уроку.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Опитування(фронтальна робота з учнями)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учні разом з учителем обговорюють епіграф уроку:
«Немає більшої радості в житті, ніж радість живого спілкування»(Антуан де Сант-Екзюпері)
ІV. Актуальність опорних знань
Що таке етикет ? Чи потрібно його дотримуватися в інтернеті ? Яких правил потрібно дотримуватися під час листування?
V. Повідомлення теми, мети та план семінару
План семінару
VI. Робота семінару
Учні класу попередньо об’єднуються в групи. Кожна група презентує свій виступ, супроводжуючи його презентацією.
VII. Фізкультхвилинка
1. Витягнути руку вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1–4. Потім перенести погляд удалечінь на рахунок 1–6. Повторити 4–5 разів.
2. Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4–5 разів.
3. Ноги на ширині плечей, руки в боки. Колові рухи руками вперед і назад. Весь час стежити за кінчиком великого пальця. Повторити 3–4 рази.
4. Упродовж 3–5 с дивитись обома очима на палець витягнутої вперед правої руки. Прикрити ліве око. Дивитися правим оком 3–5 с. Повторити 3–5 разів, прикриваючи по черзі то ліве, то праве око.
5. Горизонтальні рухи очей: направо-наліво.
VII. Обговорення виступів учнів.
Кожна команда висловлює свою думку про виступ х команд, роблять поправки
ІХ. Підсумок уроку.
Учитель підсумовую виступи і доповнює їх
Х. Оцінювання
Оцінки виставляються на основі виступів та доповнень до них
ХІ. Домашнє завдання
1.Опрацювати матеріал підручника.
2. Написати електронного листа використовуючи смалили. Відправити цього листа використовуючи контакти з групи Однокласники, для одержання відгуків на твою пропозицію