Урок на тему: «Гімнастика»

Про матеріал

Мета уроку: Закріпити отримані учнями навички й уміння з техніки лазіння по канату в два прийоми та без допомоги ніг (хлопці), акробатична комбінація, вправи на гімнастичній колоді. Розвиток в учнів загальної гнучкості, сили і спритності, спираючись на кращі традиції українського народу.

Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку фізичних якостей.

Завдання уроку:

Виховні:

Виховати в учнів почуття колективу та відповідальності за свої дії;

Розвивати стійкий інтерес до занять спортивною гімнастикою.

Оздоровчі:

Сприяти розвитку гнучкості, витривалості, рівноваги (вестибулярного апарату людини), стрибучості, м'язової пам'яті.

Освітні:

1.Вдосконалити отримані учнями уміння й навички з лазіння по канату в два прийоми (дівчата) та без допомоги ніг (хлопці).

2.Вдосконалити отримані учнями уміння й навички з техніки виконання акробатичної комбінації.

3.Закріпити отримані учнями уміння й навички з техніки виконання вправ на гімнастичній колоді.

4. Комплекс загальної фізичної підготовки.

Перегляд файлу

 

Тема: «Гімнастика»

Мета уроку: Закріпити отримані учнями навички й уміння з техніки лазіння по канату в два прийоми та без допомоги ніг (хлопці), акробатична комбінація, вправи на гімнастичній колоді. Розвиток в учнів загальної гнучкості, сили і спритності, спираючись на кращі традиції українського народу.      

     Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку фізичних якостей.

Завдання уроку:

Виховні:

  • Виховати в учнів почуття колективу та відповідальності за свої дії;
  • Розвивати стійкий інтерес до занять спортивною гімнастикою.

 

Оздоровчі:

  • Сприяти розвитку гнучкості, витривалості, рівноваги (вестибулярного апарату людини), стрибучості, м’язової пам’яті.

Освітні:

  1. Вдосконалити отримані учнями уміння й навички з лазіння по канату в два прийоми (дівчата) та без допомоги ніг (хлопці). 
  2. Вдосконалити отримані учнями уміння й навички з техніки виконання акробатичної комбінації.
  3. Закріпити отримані учнями уміння й навички з техніки виконання вправ на гімнастичній колоді.

     4. Комплекс загальної фізичної підготовки.

 

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

Обладнання: гімнастичні лави, гімнастичні мати, канат, секундомір,

                         гімнастична колода, гімнастичний козел, місток.

 

Методи навчання: ігровий метод, метод наочності, метод вправи, метод  

                                  колового тренування.

 

 

п\п

 

 

Зміст уроку

 

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Ввідна частина  (5– 15 хв.)

1.

Організація учнів до уроку:

  • Шикування.
  • Привітання.
  • Повідомлення задач уроку
  • Інструктаж з безпеки

    життєдіяльності на уроках з

    футболу.

Вчитель: «Право-руч! За направляючим в обхід спортивного залу кроком руш! Лівою, 1,2,3»

Різновиди ходьби:

  • на носках;
  • на п’ятах;
  • на внутрішньому та

    зовнішньому боці стопи;

  • у напівприсіді;
  •  в повному присіді;
  • стрибками вперед;
  • Бігом.

Різновиди бігу:

  •    правим та лівим боком

    приставним кроком, руки на 

    поясі;

  •    спиною вперед;

Вчитель: «Діти поступово перейшли на дріботливий біг, перейшли на крок, відновлюємо дихання. Із колони по-одному в колону по-п’ять Ліво-руч!»

Комплекс загально розвиваючих вправ на місці:

- В.П.-О.С. руки на поясі

1-4 колові рухи головою вправу сторону,

1-4 в ліву сторону.

- В.П.-О.С. руки на поясі

  1.        нахил голови вправо,
  2.        нахил голови вліво,
  3.        нахил голови вперед,
  4.        нахил голови назад.

- В.П.-О.С. права рука догори

1-4 зміна положень рук.

- В.П.-О.С. руки до плеч

1-4 колові рухи руками вперед,

1-4 колові рухи руками назад.

- В.П.-О.С руки перед грудьми

1-2 відведення  назад зігнутих рук,

1-2 відведення назад прямих рук.

- В.П.-О.С. руки на пояс

1- поворот тулуба вправо,

2- В.П.

3- поворот тулуба вліво,

4- В.П.

- В.П.-О.С. руки на поясі

1-нахил тулуба вперед,

2- нахил тулуба вліво,

3- нахил тулуба назад,

4- нахил тулуба вправо.

- В.П.- широка стійка - руки на пояс

1 – нахил тулуба до лівої ноги,

2 – В.П.,

3 – нахил тулуба до правої ноги

4 – В.П.

- В.П.- широка стійка – руки зігнуті в ліктях перед грудьми

1-3 нахил тулуба вперед із доторканням ліктями підлоги,

4- В.П.

- В.П. –О.С. руки вперед в сторони

  1.    махом правої ноги торкнутися лівої руки
  2.    В.П.
  3.    махом лівої ноги торкнутися правої руки.
  4.    В.П.

- В.П. –О.С.

  1 – упор присівши

  2 – упор лежачи

  3 – упор присівши

  4 –В.П.

Спеціально бігові вправи:

1. Біг з високим піднімання стегна.

2. Біг закиданням п’яток.

3. Біг по купинах.

4. Біг з виносом прямих ніг вперед.

5. Багато-скоки в гору (на кожен крок виплигуємо вгору, тягнемо коліно до грудної клітини).

6. Біг «Олень».

7. Прискорення.

Вчитель: «За направляючим в обхід по залу відновлюємо дихання. Розподілити дітей на групи.»

 

30 сек.

10 сек.

30 сек.

30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

20 сек.

20 сек.

40 сек.

40 сек.

20 сек.

20 сек.

40 сек.

 

 

 

40 сек.

 

40 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 повт.

 

 

 

4-5 повт.

 

 

 

 

4-5 повт.

 

5-6 повт.

 

 

6-7 повт.

 

 

 

 

6-7 повт.

 

 

 

 

6- 7 повт.

 

 

 

 

5-6 повт.

 

 

 

 

 

5-6 повт.

 

 

 

 

6-7 повт.

 

 

 

 

 

 

 

Дв. 5 повт.

Хл. 8 повт.

 

 

 

 

1 повт.

 

1 повт.

1 повт.

1 повт.

 

1 повт.

 

 

 

1 повт.

1 повт.

 

Фронтальний метод

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття.

На уроках з футболу необхідно дотримуватися наступних правил:

- грати тільки в спортивному взуті;

- в процесі гри дотримуватися правил;

- Під час гри не кричати;

- ні при яких обставинах не штовхати гравців.

Стежити за правильною поставою учнів

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли втомляться).

Слідкувати за поставою.

Спину тримаємо рівно.

Слідкуємо за дистанцією, не порушуємо техніку безпеки. 

 

Руки вгору вдих, руки вниз видих

 

Руки на поясі, слідкувати за поставою.

 

 

Виконуємо в середньому темпі.

 

Руки тримаємо рівними.

Слідкувати за вірністю виконання вправи

 

Руки тримати на рівні плечового поясу

 

Дотримуватись правил безпеки, спина пряма

 

 

 

Слідкувати за вірністю виконання вправи

 

 

 

Ноги в колінах не згибати, руки прямі

 

 

 

 

Дотримуватись правил безпеки, спина пряма

 

 

 

Руки та ноги при виконанні вправи прямі

 

 

 

 

 

Присісти на всій ступні. Темп середній.  Дихання рівномірне

 

 

 

Спину тримаємо рівно.

Слідкуємо за дистанцією, не порушуємо техніку безпеки. 

Ноги при виконанні вправи прямі.

Спина рівна, обличчя не наклонюємо вперед.

Руки тримати на рівні плечового поясу з поворотом тулуба.

ІІ. Основна частина ( 25 - 30 хв)

 

1.

   Лазіння по канату 

Дівчата виконують у два прийоми: 1) підняти ноги і затиснути канат ступнями і коліньми на висоті пояса; 2) випрямляючи ноги, підтягнутись на руках і перехопитись руками вище.

 Хлопці виконувати цю вправу на самих руках, без допомоги ніг: узятися за нижчу позначку на канаті (від підлоги), за командою «Руш» піднятися по канату на 4 м без допомоги ніг до верхньої позначки, торкнутись її однією рукою. Починати лазіння стрибком уверх не дозволяється. Опускатись — перебираючи руками.

 

5 - 7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

   Акробатична комбінація

Дівчата В.п. крок правою ногою рівновага на правій, руки в сторони – перекид вперед у стійку на лопатках, перекид назад через праве плече – пів шпагат правою – поворот в сід, із стійки ноги нарізно руки вгору, опускання в міст – опускання в положення лежачи на спині – переворот на живіт, упор присівши в стійку.

Хлопці В.п.,  напівприсід - довгий перекид вперед стрибком – з сіда на п'ятах, силою зігнувшись, стійка на голові і руках – розвести ноги фронтально – з’єднати ноги – зігнути ноги, перекид вперед в стійку на лопатки, місток.

 

5 – 7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

3.

  Вправи в рівновазі: Ходьба по гімнастичній лаві на носках до середини колоди із зупинкою в стійці на одній нозі, інша нога вперед, убік, назад «Ласточка» крок до кінця поворот на 3600 , ходьба з підняттям ноги до кута 900 хлопок у долоні до середини колоди зупинка напівшпагат вихід в стійку ходьба до кінця колоди, поворот на 900 зіскок прогнувшись.

 

5 - 7 хв.

  

 

 

 

 

 

4.

Комплекс загальної фізичної підготовки:

  1.     В.п. сід з прямими ногами, хват за передній край лави знизу, вийти в упор на руки. Згинання рук в ліктях по заду (1-лава 15 раз; 2-лава 10 раз; 3-лава 5 раз).
  2.     В.п. сід по два, один тримає ноги інший сидячі на лаві руки за голову вправа «Прес», після виконання виконують зміну(1-лава 25раз; 2-лава 20 раз; 3-лава 15раз). 
  3.     В.п. упор лежачі, хлопці від підлоги носки на лаву, а дівчата від гімнастичної лави носки на підлогу по команді вчителя виконують згинання та розгинання рук в упорі лежачі (1-лава 15 раз; 2-лава 10 раз; 3-лава 5 раз).
  4.     В.п. сід ноги прямі хватом руки за задній край лави, за командою вчителя виконують вправу для розвитку м’язів пресу, 1-підняти ліву ногу і утримувати прямою під кутом 450, 2- підняти праву ногу і утримувати прямою під кутом 450, 3- зігнути обидві ноги в коліні підвівши до грудної клітини, 4- випрямити обидві ноги під кутом 450, 5- опустити праву ногу, 6- опустити ліву ногу (1-лава 15раз; 2-лава 10раз; 3-лава 5раз).
  5.     В.п. лава між ногами, по команді вчителя виконують настрибування обома ногами на лаву і у В.п. (1-лава 15раз; 2-лава 10раз; 3-лава 5раз).
  6.     В.п. одна нога знаходиться на лаві, а інша на підлозі по команді вчителя виконують зміну положень ніг з вистрибуванням в гору (1-лава 15раз; 2-лава 10раз; 3-лава 5раз).
  7.     В.п. лава між ногами, по команді вчителя виконують вистрибуваня вгору хлопці зведення п’ят під собою, а дівчата торкаються п’ятами сідниць (1-лава 15раз; 2-лава 10раз; 3-лава 5раз).
  8.     В.п. лава збоку від учня, по команді вчителя виконують стрибки двома ногами через лаву (1-лава 15раз; 2-лава 10раз; 3-лава 5раз).

Вчитель: «За направляючим в обхід по залу відновлюємо дихання».

10 хв.

 

1 повт.

 

 

 

 

 

1 повт.

 

 

 

 

 

 

1 повт.

 

 

 

 

 

 

 

1 повт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 повт.

 

 

 

 

1 повт.

 

 

 

 

 

 

1 повт.

 

 

 

 

 

 

1 повт.

 

 

Ноги тримаємо прямі, працюють тільки руки.

 

 

 

 

Темп середній.  Дихання рівномірне.

 

 

 

 

 

Тулуб тримаємо прямі, працюють тільки руки.

 

 

 

 

 

 

Дотримуватись правил безпеки, спина пряма.

Слідкувати за вірністю виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватись правил безпеки, спина пряма, приземлення на носки.

 

 

Темп середній.  Дихання рівномірне.

 

 

 

 

 

Дотримуватись правил безпеки, спина пряма.

 

 

 

 

 

Дотримуватись правил безпеки, спина пряма

 

 

 

ІІІ. Заключна частина  (5 - 7 хв)

 

1. Шикування.

2. Підведення підсумків уроку: «Отже, діти, сьогодні на уроці ми закріпили свої уміння з техніки виконання лазіння по канату, акробатичної комбінації, опорного стрибка, вправ на рівновагу.

3. Домашнє завдання: стрибки через коротку скакалку за 1 хвилину, згинання та розгинання рук в упорі лежачі (Дв. 15 раз; Хл. 20 раз).

5. Вихід із спортивного залу.

20 сек.

3 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
19 лютого
Переглядів
83
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку