УРОК на тему: Ознайомлення та використання інструмента «Олівець» в програмі Paint

Про матеріал

Тема: Графічний редактор Paint.

Мета:

Навчальна: повторити призначення графічного редактора та елементи вікна «Раіnt»; ознайомити учнів з інструментами «олівець», «заливка», «розпилювач», «ластик»; тренування навичок роботи в графічному редакторі Paint.

Розвиваюча: розвивати навички роботи з мишкою, спостережливість, пам'ять, уяву, образне мислення, естетичний смак.

Виховна: розвивати логічне мислення, сприяти самостійності учнів під час виконання роботи за комп'ютером.

0_6fe88_979a23fd_XL.jpg
0_76859_7f6d01f1_XL.jpg
0d7005fdcfa9b3fed975cb82c77adc29_XL.jpg
1.jpg
2048x1536_432474_www.ArtFile.ru_.jpg
2101a-48.jpg
90010an_981303569.jpg
959880345.jpg
bdda16760f28.jpg
mak_cvety_buton_tychinki_pole_razmytost_1920x1200.jpg
narcis_pr.jpg
Перегляд файлу

1

 

                                                                       УРОК №                                           Дата___________

Тема: Графічний редактор Paint.

Мета:

 Навчальна: повторити призначення графічного редактора та елементи вікна «Раіnt»; ознайомити учнів з інструментами «олівець», «заливка», «розпилювач», «ластик»; тренування навичок роботи в графічному редакторі Paint.

 Розвиваюча: розвивати навички роботи з мишкою, спостережливість, пам'ять, уяву, образне мислення, естетичний смак.

 Виховна: розвивати логічне мислення, сприяти самостійності учнів під час виконання роботи за комп’ютером.

Обладнання: ПК,  редактор Paint, таблиці, картки з індивідуальними завданнями.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Раіnt».

Вимоги до учнів: мати уявлення про графічний редактор «Раіnt», панель інструментів та палітру, мати основні навички роботи в графічному редакторі.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

 Привітатися і перевірити готовність учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань умінь і навичок

  1.     Для чого призначена програма Paint?
  2.     Як завантажити програму Paint?
  3.     З яких елементів складається вікно редактора Paint?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Заплющте очі і послухайте мелодію. Яку пору року ця мелодія вам нагадує?

-Так. Весна.

-Чому? (все оживає, пташки починають співати)

- Які квіти ви знаєте, що розквітають весною? (Крокуси, підсніжники, фіалка, нарциси,…)

ІV. Пояснення нового матеріалу  та робота з компютером

Сьогодні ми на занятті, будемо малювати квітку, яка весною вкриває всі поля та узбіччя доріг-це квітка мак.

-Якого кольору мак?

Отже, сідаємо за компютери і повторюємо все за вчителем.

  1. Запускаємо програму Paint. Вибираємо інструмент олівець, чорний.
  2. Посеред аркуша білого малюємо хвильку як на річці чи морі

  1. Тепер давайте уявимо, що із-за хмаринки виглядає сонечко, малюємо

 

 

  1. Тепер, наче райдуга охоплює сонечко

  1. Тепер під нашим сонечком та хмаринкою намалюємо посмішку.

  1. Отриманий малюнок охоплюємо, наче в квіточці ромашки

  1. За допомогою інструмента Заливка зафарбовуємо отриманий малюнок.

  1. За допомогою інструмента Розпилювач зафарбувати чорним та зеленим кольором

 

  1. Домальовуємо ніжку та листочки.

 

V. Фізкультурна хвилинка

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись,

Руки вгору, руки в боки,

І зроби чотири кроки,

Дерева високі-високі,

Травичка низенька-низенька,

Вітер дерева колише, гойдає,то вниз пригинає.

Птахи з дерев летять, відлітають,

А учні тихенько на місця сідають.

VІ. Запитання для закріплення

VII. Підсумок уроку


 

ууук1.jpg
zip
Додано
4 травня 2020
Переглядів
751
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку