Тема: Графічний редактор Paint.
Мета:
Навчальна: повторити призначення графічного редактора та елементи вікна «Раіnt»; ознайомити учнів з інструментами «олівець», «заливка», «розпилювач», «ластик»; тренування навичок роботи в графічному редакторі Paint.
Розвиваюча: розвивати навички роботи з мишкою, спостережливість, пам'ять, уяву, образне мислення, естетичний смак.
Виховна: розвивати логічне мислення, сприяти самостійності учнів під час виконання роботи за комп'ютером.
1
УРОК № Дата___________
Тема: Графічний редактор Paint.
Мета:
Навчальна: повторити призначення графічного редактора та елементи вікна «Раіnt»; ознайомити учнів з інструментами «олівець», «заливка», «розпилювач», «ластик»; тренування навичок роботи в графічному редакторі Paint.
Розвиваюча: розвивати навички роботи з мишкою, спостережливість, пам'ять, уяву, образне мислення, естетичний смак.
Виховна: розвивати логічне мислення, сприяти самостійності учнів під час виконання роботи за комп’ютером.
Обладнання: ПК, редактор Paint, таблиці, картки з індивідуальними завданнями.
Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Раіnt».
Вимоги до учнів: мати уявлення про графічний редактор «Раіnt», панель інструментів та палітру, мати основні навички роботи в графічному редакторі.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
Привітатися і перевірити готовність учнів до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань умінь і навичок
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Заплющте очі і послухайте мелодію. Яку пору року ця мелодія вам нагадує?
-Так. Весна.
-Чому? (все оживає, пташки починають співати)
- Які квіти ви знаєте, що розквітають весною? (Крокуси, підсніжники, фіалка, нарциси,…)
ІV. Пояснення нового матеріалу та робота з комп’ютером
Сьогодні ми на занятті, будемо малювати квітку, яка весною вкриває всі поля та узбіччя доріг-це квітка мак.
-Якого кольору мак?
Отже, сідаємо за комп’ютери і повторюємо все за вчителем.
V. Фізкультурна хвилинка
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись,
Руки вгору, руки в боки,
І зроби чотири кроки,
Дерева високі-високі,
Травичка низенька-низенька,
Вітер дерева колише, гойдає,то вниз пригинає.
Птахи з дерев летять, відлітають,
А учні тихенько на місця сідають.
VІ. Запитання для закріплення
VII. Підсумок уроку