Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету.
Цілі:
Тип уроку:
Хід уроку
І. Організаційний етап
Доброго дня, діти.
Сьогодні на уроці ми навчимось критично оцінювати інформацію, отриману з Інтернету.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
В мережі дуже і дуже багато інформації, і кожного дня вона збільшується. В міру неможливості контролювати наплив інформації багато є неякісної та не перевіреної. Тому на сьогоднішньому уроці ми маємо навчитись критично оцінювати інформацію, отриману з Інтернету.
Не забувайте про правила поведінки на уроці.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Мережа Інтернет - це неосяжне джерело ресурсів та нажаль дуже небезпечне джерело. В мережі завдяки швидкості напливу інформації та вільності її розповсюдження багато даних є не перевірені, не якісні, що в наслідок чого не надійні.
2. До частих помилок є граматичні, фактично неточні матеріали та спотворені.
3. Чому так стається? Із-за вільності викладу та доступності в розміщенні матеріалів більшість даних просто відображають думку автора, його ставлення до проблеми. Для більш емоційної подачі даних часто додумують різні «доповнення» до фактів, щоб інформація стала більш захопливою, емоційною та краще запам’ятовувалась. Автор блогу бажає, щоб з його думками ознайомилась більша кількість людей, щоб один одному розповідали його блок. В результаті людина прислідує не донесення фактів, розширення власної слави та монетизації свого сайту чи відео блогу. Чим більше людей даного блогера відвідують тим більше він заробить. Звичайно є люди, які якісно старають донести факти. І буває дуже складно сказати до якого типу відноситься та чи інша людина, сайт, компанія.
4. Оцінку даних потрібно поділити на 2 етапи:
5. Критерії оцінювання матеріалів з Інтернету наступні (просто для себе потрібно дати відповіді на питання, щоб зробити висновок):
V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Завдання
(самостійне заповнення таблиці учнями)
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
Уявна картина
Вправа для поліпшення «акомодації» - здатності чітко бачити предмети, що знаходяться на різній відстані від ока.
Ця вправа рекомендована для дітей шкільного віку, а також для дорослих. Вона не тільки покращує зір, тренує всі м'язи ока, а й сприяє розвитку фантазії та уяви, що особливо актуально, коли мова йде про учнів початкової школи.
Разом з дитиною на аркуші ватману намалюйте картину: піщаний берег, море, вдалині видніються скелі, на хвилях погойдується кораблик. Приділіть увагу і дрібним деталям: птахи в небі, камінчики на березі, баранці хвиль.
Коли заготовка буде готова, прикріпіть її на стіну і запропонуйте дитині вдивлятися в намальовану картину, роздивлятися промальовані дрібниці, а також додумувати щось своє. Пізніше, коли дитина навчиться уявляти морський берег без допоміжних матеріалів, картину можна прибрати.
Час виконання вправи не має перевищувати п'яти-семи хвилин. Якщо дитина занудьгує раніше, заняття слід припинити.
VI. Підведення підсумків уроку
VIІ. Домашнє завдання
Опрацювати вивчений матеріал. Дослідити питання заселення Марсу найближчим часом.